یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/28 13:02
جواد عزتی
کد خبر: 19898

سن همسر جواد عزتی لو رفت | مه‌لقا باقری چقدر از جواد عزتی بزرگتر است؟

جواد عزتی بازیگر محبوب فیلم های طنز و جدی در سال 1385 با خانم مه لقا باقری بازیگر کشورمان ازدواج کرد.

جواد عزتی متاهل است و همسر جواد عزتی مه‌لقا باقری است. جواد عزتی و همسرش در حال حاضر فرزندی ندارند با اینکه سالهای زیادی است که با یکدیگر ازدواج کرده اند. اخیرا جواد عزتی در فیلم زخم‌کاری به خوبی درخشید و نظر مخاطبان را به خود جلب کرد.

جواد عزتی

مهام که در حال حاضر سریال های "دردسرهای عظیم ۱" و "متهم گریخت" را روی آنتن شبکه تماشا دارد، شامگاه شنبه، ۲۴ اردیبهشت ماه پیش از بازپخش "دردسرهای عظیم" در ارتباط زنده تلفنی با شبکه تماشا صحبت هایی را در زمینه ادامه پیدا نکردن فصل سوم این مجموعه بیان کرد.

سریال "دردسرهای عظیم ۱" به کارگردانی برزو نیک نژاد با بازی جواد عزتی، مهدی هاشمی، مریم سعادت، مهران رجبی و الناز حبیبی هر شب از شبکه تماشا ساعت ۲۱ به روی آنتن می رود.

این تهیه کننده توضیح داد: آنچه که من الان در ارتباطاتم با مردم دارم این است که هنوز تولید و پخش "دردسرهای عظیم ۳" را تقاضا می کنند. راستش آن زمان که ما این کار را انجام می دادیم، فصل سوم آماده بود ولی به لطف خدا جواد عزتی از "دردسرهای عظیم" پر و بال گرفت و الحمدالله رفت و دیگر به جایی رسید که آنقدر تقاضا در سینما و ویدئو بالا بود که دیگر نمی توانست ادامه بدهد. از طرفی با رقم هایی هم که ما در سازمان صداوسیما داشتیم، نمی توانستیم جواد عزتی را نگه داریم و متاسفانه "دردسرهای عظیم ۳" به خاطر نبود این بازیگر ساخته نشد.

جواد عزتی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران متولد 20 دی 1360 است که فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد.

نگاهی کوتاه به علاقمندی زندگی جواد عزتی

جواد عزتی بازیگر کم حاشیه تلویزیون و سینما علاقه زیادی به آشپزی و غذا خوردن دارد. او به غذا اهمیت می دهد و سابقه طبخ غذا با حجم بالا را دارد.

این بازیگر مشهور چندین سال است در زمینه غذاهای فرنگی فعالیت می کند و مدیریت یکی از شعبات رستورانی را برعهده دارد.

همسر جواد عزتی

جواد عزتی علاقه زیادی به کار خود دارد و اهل فوتبال و بیش از حد بودن در فضای مجازی نیست. عاشق مسافرکشی و صحبت با تمامی اقشار جامعه است تا جایی که برای ثبت نام ماشین به تاکسیرانی رفته است.

سوپراستار سینمای امروز کشورمان به نجاری نیز علاقه داشته و در مصاحبه ای با مهران مدیری در برنامه دورهمی، یکی از تفریحات خود را کار با چوب اعلام کرد.

جواد عزتی

آشنایی و ازدواج جواد عزتی با مه لقا باقری

جواد عزتی بازیگر محبوب فیلم های طنز و جدی در سال 1385 با خانم مه لقا باقری بازیگر کشورمان ازدواج کرده است.

آشنایی آنها در دانشگاه سوره و بازی جواد عزتی در پایان نامه مه لقا باقری بوده است. جواد عزتی در تئاتری که مه لقا باقری کارگردانی آن را برعهده داشت حضور داشت و همین همکاری باعث آشنایی بیشتر آنها و ازدواج این زوج محبوب شد.

مه لقا باقری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون و متولد سال 1360 است که بصورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است . 

جواد عزتی

مه لقا باقری و جواد عزتی در حال حاضر فرزندی ندارند. این زوج بازیگر در سریال های باغ مظفر، قهوه تلخ، دردسرهای عظیم 2 و زخم کاری و همچنین فیلم سینمایی آینه بغل و شنای پروانه، هم بازی بودند. 

آغاز فعالیت هنری جواد عزتی

جواد عزتی در سال 1375 وقتی 15 ساله بود، بعد از تست بازیگری وارد یک گروه تئاتر شد و از آنجا با نمایش های خیابانی و کودک آشنا شد و کار خود را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرد.

جواد عزتی

جواد عزتی بازیگر طناز کشورمان سال 1381 به دعوت سعید آقاخانی با مجموعه «قصه های شبانه» بعنوان بازیگر و صداپیشه عروسک اولین بار جلوی دوربین حضور یافت اما با بازی در سریال «باغ مظهر» مهران مدیری و مجموعه «قرارگاه مسکونی» در میان مردم شناخته شد، او در سال  1389 با سریال «قهوه تلخ» با ایفای نقش بابا اتی به اوج شهرت دست یافت.

درخشش جواد عزتی در فیلم های طنز تا جدی

جواد عزتی نه تنها به ایفای نقش در مجموعه های طنز پرداخته است و با حضور در نقش های کمیک در فیلم های کمدی یکی از پول سازترین بازیگران سینمای ایران بوده بلکه توانسته توانایی اش را در ایفای نقش هایی جز کمدی به رخ همه بکشد.

او با نقش آفرینی اش در فیلم های جدی مانند تنگه ابو قریب، ماجرای نیمروز ، سریال زخم کاری و... تبدیل به بازیگری شد که شمایل شوخ و جدی اش در نقش های شیرین یا تلخ خواهان دارد و بازیگری اش در فیلم های کمدی، تضمین کننده فروش آن فیلم و نقش آفرینی اش در فیلم های جدی، با چالشی جذاب روبرو است. 

جواد عزتی

جواد عزتی تا کنون توانسته است با کارگردان های مختلف و مشهوری کار کند و برای مخاطبان تلویزیون نیز شناخته شده باشد، او از ابتدای دهه 80 تا امروز در حدود 30سریال تلویزیونی بازی کرده و آرام آرام از حاشیه سریال ها به متن نزدیک شده است و امروزبه یکی از بهترین های سینمای ایران تبدیل شده است اما با همه حضورهای پرشمار و چشمگیرش هیچ گاه از طرف داوران جوایز مختلف به چشم نیامده است.

کار خوبه خدا درست کنه

در اینستاگردی جواد عزتی متوجه می شویم این بازیگر در صفحه اینستاگرامش هم رویه ای حرفه ای و بی حاشیه را دنبال می کند و معمولا برای هیچ پستی کپشن نمی نویسد اما پس از اختتامیه فجرپستی طعنه دار در اینستاگرامش گذاشت و نوشت:کار خوبه خدا درست کنه!

این کپشن جواد عزتی به ماجرای انتخاب نشدنش در جشنواره اشاره دارد. او سال 98 با چهار اثر همزمان  حضور پیدا کرد و در حالی که نقش اصلی چشمگیر را در فیلم «شنای پروانه» بازی کرده بود و در «خورشید» مجیدی مورد تحسین مخاطبان و منتقدان قرار گرفت اما بابت نقش حاشیه اش در فیلم آتابای نامزد نقش مکمل مرد شد که بیشتر نوعی فرار کردن از طرح نام او در جشنواره به نظر می آمد.

جواد عزتی در زخم کاری

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان است که از شبکهٔ نمایش خانگی پخش می شود. جواد عزتی از بازیگران اصلی این سریال خانگی است که نقش مالک مالکی،مدیر عامل هلدینگ را بر عهده دارد. جواد عزتی در این مجموعه نمایشی با همسر خود مه لقا باقری هم بازی می باشد. مه لقا باقری در زخم کاری نقش مادر مائده ، همسر ناصر را بر عهده دارند. 

جواد عزتی

داستان زخم کاری برگرفته از رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی زاد است. به جز جواد عزتی، سیاوش طهمورث، الهه حصاری، کاظم هژیر آزاد، امیرحسین هاشمی، سعید چنگیزیان، مرتضی امینی تبار، مهدی زمین پرداز، نیوشا علی پور، هانیه توسلی، رعنا آزادی ور، سارا حاتمی، منو چهر علیپور، مائده طهماسبی، مه یاس پازوکی، عباس جمشیدی فر و مه لقا باقری از دیگر هنرمندان این مجموعه جذاب خانگی هستند. 

جواد عزتی در ماجرای نیمروز

ماجرای نیمروز فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی سید محمود رضوی است. دنباله این فیلم با نام ماجرای نیمروز:رد خون در سال 1398 اکران شد. روایت کلی این فیلم پیرامون اتفاقات بعد از پایان جنگ ایران و عراق در سال 1367 و عملیات مرصاد است.

جواد عزتی در این فیلم یکی از نقش های اصلی به نام صادق رئیس اطلاعات را بر عهده دارد. این فیلم جزو 5 فیلم برتر از نگاه تماشاگران شده و جوایز زیادی را از آن خود کرد. 

جواد عزتی در این فیلم با بازیگرانی چون هادی حجازی فر، بهنوش طباطبایی ، محسن کیایی ، هستی مهدوی ، حسین مهری ، احمد مهران فر، مهدی زمین پرداز ، محمد عسگری  و... همبازی بوده است.

جواد عزتی در تنگه ابوقریب

تنگهٔ ابوقریب فیلمی به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان است که از سی وششمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر شش سیمرغ بلورین را دریافت کرده است. این فیلم که بر اساس واقعیت بوده و دفاع گردان عمار یاسر لشکر 27 محمد رسول الله را  در روزهای پایانی جنگ به تصویر می کشد.

نادیده گرفته شدن بازی درخشان «جواد عزتی» در تنگه ابوقریب از نکات منفی داوری های امسال محسوب می شود. در این فیلم سینمایی جواد عزتی یکی از نقش های اصلی به نام مجید را بر عهده داشت و در این نقش بسیار خوش درخشید اما در سی وششمین دوره جشنواره فیلم فجر بازی درخشان او نادیده گرفته شد.

جواد عزتی ، حمیدرضا آذرنگ ، امیر جدیدی ، مهدی پاکدل ، علی سلیمانی ، مهدی قربانی و یدالله شادمانی و... از هنرمندان فیلم سینمایی تنگه ابوقریب می باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27q6pd