یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/26 06:19
زهره فکور صبور
کد خبر: 19852

ماجرای هدیه لاکچری آقای تهیه کننده به زهره فکور صبور لو رفت | آیا زهره فکور صبور هوو داشت؟

مهران مهام تهیه کننده سریال دردسرهای عظیم از هدیه معنوی خود برای خانم بازیگر خبرداد.

زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون است. زهره فکور صبور فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد و زهره فکور صبور متولد 1 فروردین 1357 در تهران است ، زهره فکور صبور فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا در تلویزیونی حضور دارد.

زهره فکور صبور

فصل اول مجموعه طنز «دردسرهای عظیم» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام از دوشنبه، دوازدهم اردیبهشت هر شب ساعت ۲۱ از شبکه تماشا پخش می شد.

جواد عزتی، الناز حبیبی، مهدی هاشمی، مریم سعادت، مهران رجبی، امیر غفارمنش، شهین تسلیمی، صفا آقاجانی، بهشاد شریفیان، اشکان اشیاق، پرستو گلستانی، زنده‌یاد زهره فکورصبور، فریده سپاه‌منصور، مرحوم حسین محب‌اهری، امیرحسین صدیق، مه‌لقا باقری و… از بازیگران «دردسرهای عظیم ۱» هستند.

سریال «دردسرهای عظیم ۱» اولین بار تابستان سال ۹۳ در ۲۶ قسمت از شبکه سه سیما روی آنتن رفت.

زهره فکور صبور

داستان این مجموعه طنز درباره لطیف (جواد عزتی) جوانی است که ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگی‌اش را دگرگون می‌کند.

علت کم کاری زهره فکور صبور

زهره فکورصبور پس از بازی در سریال دلنوازن چند سالی از عرصه بازیگری دور شده بود که در گفتگویی علت کم کار شدنش را عنوان کرده است.

کم کاری زهره فکور صبور از زبان خودش

فکور که چند سالی میان مجموعه های وی تا دردسرهای عظیم وقفه افتاد از گزیده کاری خود اینگونه گفت: بعد از نقش هایی که من در روزگار جوانی ، مسافری از هند و یا دلنوازان داشتم اکثر نقش های پیشنهادی ام به این شخصیت ها نزدیک بودند و احساس می کردم فیلمنامه ها سراغ نقش هایی کلیشه از من رفتند و چون نمی خواستم کلیشه کار کنم با وسواس بیشتری نقش هایم را انتخاب می کردم و حتی مدتی از فضای بازیگری دور شدم البته در این مدت در شهرستان تدریس بازیگری داشتم و یا به طراحی لباس مشغول بودم. 

همسر مرحومه صبور: خانم صبور جواب تلفن‌همراهم را نمی‌داد، پس از گشودن در خانه، دیدم همسرم بی‌حال در پذیرایی افتاده که به سرعت با اورژانس تماس گرفتم.

زهره فکور صبور

تحقیقات نشان داد تلاش تکنسین‌های اورژانس نیز برای احیای خانم «فکور صبور» که ظاهراً اقدام به مصرف ۱۰۰ عدد قــرص آرام‌بخش کرده بود، نتیجه نداده است.

 

مهران مهام از تهیه کنندگان با سابقه صداوسیما دلیل ساخته نشدن فصل سوم از مجموعه "دردسرهای عظیم" را نبود جواد عزتی عنوان کرد و گفت: جواد عزتی آنقدر در فضای سینما و ویدئو تقاضا داشت که ما نتوانستیم او را با بودجه صداوسیما نگه داریم.

مهام که در حال حاضر سریال های "دردسرهای عظیم ۱" و "متهم گریخت" را روی آنتن شبکه تماشا دارد، شامگاه شنبه، ۲۴ اردیبهشت ماه پیش از بازپخش "دردسرهای عظیم" در ارتباط زنده تلفنی با شبکه تماشا صحبت هایی را در زمینه ادامه پیدا نکردن فصل سوم این مجموعه بیان کرد.

سریال "دردسرهای عظیم ۱" به کارگردانی برزو نیک نژاد با بازی جواد عزتی، مهدی هاشمی، مریم سعادت، مهران رجبی و الناز حبیبی هر شب از شبکه تماشا ساعت ۲۱ به روی آنتن می رود.

این تهیه کننده توضیح داد: آنچه که من الان در ارتباطاتم با مردم دارم این است که هنوز تولید و پخش "دردسرهای عظیم ۳" را تقاضا می کنند. راستش آن زمان که ما این کار را انجام می دادیم، فصل سوم آماده بود ولی به لطف خدا جواد عزتی از "دردسرهای عظیم" پر و بال گرفت و الحمدالله رفت و دیگر به جایی رسید که آنقدر تقاضا در سینما و ویدئو بالا بود که دیگر نمی توانست ادامه بدهد. از طرفی با رقم هایی هم که ما در سازمان صداوسیما داشتیم، نمی توانستیم جواد عزتی را نگه داریم و متاسفانه "دردسرهای عظیم ۳" به خاطر نبود این بازیگر ساخته نشد.

تهیه کننده مجموعه های تلویزیونی "خانه به دوش"، "ترش و شیرین"، "من یک مستاجرم" و "زن بابا" در بخشی از صحبت هایش با یادی از زنده یاد زهره فکور صبور که از بازیگران "دردسرهای عظیم" بود، گفت: این قسمت از مجموعه "دردسرهای عظیم" را به روح مرحومه مغفوره سرکار خانم زهره فکورصبور تقدیم می کنم و از همه مخاطبانی که امشب این مجموعه را می بینند، می خواهم فاتحه ای برای ایشان بخوانند. روحشان شاد باشد.

زهره فکور صبور

مهام در بخشی دیگر از صحبت هایش در توضیح این مطلب که با توجه به سابقه بازیگری اش در فیلم هایی مثل "شهر زیبا" و "چهارشنبه سوری"، اگر بخواهد تهیه‌کنندگی یا بازیگری را انتخاب کند کدام را برمی‌گزیند؟ خاطرنشان کرد: بله من در این دو فیلم در خدمت آقای اصغر فرهادی بودم ولی خودم تهیه‌کنندگی را بیشتر دوست دارم چون شما محوریت و اعمال نظر دارید اما بازیگری باید در اختیار باشید. در تهیه کنندگی جامعه‌شناسی تان را در متن، فیلمنامه و به کارگردان منتقل می کنید و الحمدالله لطف خداوند شامل حال ما بود که کارها ماندگار شد. خدا را شکر می کنم که در هر موقعی و هر آنتنی کارهای من همچنان در حال پخش است و این لطف خداست.

او در ادامه درباره ارتباط کاری اش با ایرج محمدی، از دیگر تهیه‌کنندگان قدیمی تلویزیون یادآور شد: ایشان یکی از دوستان و همکاران بسیار خوبم است که از جایی به بعد ایشان به سمت فضای ویدئو رفتند. اگر شعار نباشد من چون خودم را سرباز رسانه ملی می دانم، معتقدم هرچه دارم از تلویزیون است، به همین خاطر پایبند این رسانه هستم و در تلویزیون ماندم.

در انتهای این مطلب باید ذکر کنیم که خانم زهره فکور فرزندی نداشت ولی متاهل بود و همسرش یک تهیه کننده سینما و تلویزیون میباشد که سالهای زیادی با هم همکاری داشته اند . همسر او گفته وقتی که بیرون از خانه بودم مادر زهره به من زنگ زد و گفت زهره حالش خوب نیست چرا که در تماس تلفنی حسابی ناراحت بوده است. همسر خانم فکور ادامه میدهد که من خودم را به خانه زهره در قلهک رساندم و دیدم او بیهوش شده و تعداد زیادی ورق قرص کنارش است بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و نیروهای امدادی رسیدند ولی هرچقد تلاش کردند نتوانستند که زهره را احیا کنند و متاسفانه فوت کرد.

هنوز خبر معتبر از همسر زهره فکور صبور و اینکه او همسری به جز خانم صبور داشته وجود ندارد و بیشتر شایعه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3998m7