پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/25 10:07
سریال جادوگر | احمد مهرانفر | سریال جدید
کد خبر: 19832

ببینید | دختر با یه حرکت احمد مهرانفر را عاشق خودش کرد | احمد مهرانفر عاشق شد

احمد مهرانفر در سریال جدید جادوگر با یک نگاه عاشق شد

احمد مهرانفر بازیگر سینما و تلوزیون ایران است. احمد مهرانفر ازدواج خودش با مونا فائض را رسمن در سال 97 اعلام کرده است. احمد مهرانفر به تازگی در سریال جادوگر که از 25 اردیبهشت 1401 از پلتفرم فیلیمو و نماوا ساعت 8 صبح پخش میشود بازی کرده است. سریال جادوگر به کارگردانی مسعئد اطیابی در ژانر کمدی پخش میشود. در این خبر تیکه ای از عاشقی احمد مهرانفر را در این سریال میبینیم.

بیوگرافی احمد مهرانفر

احمد مهرانفر بازیگر متولد 10 خرداد سال 1354 در کاشان است. او مدرک کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا را دارد.

شروع تئاتر

احمد مهرانفر از سال 1378 با حضور در تئاتر به صورت جدی، کار خود را شروع کرد و به قول خودش بسیار در تئاتر جان کنده است تا توانسته به مرور نقش های کوتاه را ایفا کند و سپس به نقش های اصلی در سینما و تلویزیون رسد.

سریال جادوگر

بازیگری خاص

احمد مهرانفر جزو خاص‌ترین بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. خاص نه به خاطر بازی‌هایش، خاص به خاطر ویژگی‌های اخلاقی خودش که در بسیاری از موارد با همکارانش متفاوت است. در او خبری از ادا و اصول‌ نیست. او فارغ از شو‌ها، جلب توجه کردن‌ها و بازیگری جز روی صحنه که در بین عوام هم رایج شده، خودش است. خودی که خیلی دوست دارد آن را پنهان کند. بدترین چیز برای او این است که مخاطبان آثارش به جای باور شخصیتی که آن را جان داده، خود احمد مهرانفر را ببینند.

برای همین است که با گریم و لباس شخصیت‌ها، فقط به زبان آنها صحبت می‌کند و هیچوقت حین ضبط یک مجموعه با لباس و ویژگی‌های کاراکترش حاضر به مصاحبه نمی‌شود و ترجیح می‌دهد پایان کار، وقتی خودِ خودش است درباره «ارسطوها و خنجری‌ها و دایی اسدلی‌ها» حرف بزند. مهرانفر می‌گوید روزگاری شر و شور بوده و دیگران را هم سرگرم می‌کرده است اما حالا مدتی است در سکوت به سر می‌برد و به سختی خنده‌اش می‌گیرد.

سریال جادوگر

نخستین فیلم

احمد مهران در تئاتر سابقه همکاری با بازیگران مطرحی همچون پانته آ بهرام، پرویز پرستویی، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی را دارد. نخستین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد، بازی در فیلم نان، عشق و موتور 1000 بود. او در سال 1397 در فیلم دینامیت و در سال 98 در فیلم انفرادی به کارگردانی مسعود اطبایی ایفای نقش کرد.

«اقلیما»، «حقیقت گمشده»، «دربارهٔ الی…»، «کلبه» و «آتش‌بس» و تئاترهایی همچون «همه چیز دربارهٔ آقای ف»، «فنز»، «قهوه تلخ»، «شکلک» «۱۷ دی کجا بودی؟» و… از کارهای دیگر وی هستند.

سریال جادوگر

بازی در سریال پایتخت

احمد مهران‌فر در چند مجموعه تلویزیونی، از جمله مجموعه سریال‌های پایتخت 1 و 2 و 3 و  4 و 5 و 6 در نقش «ارسطو» حضور در تلویزیون را تجربه کرده است. همچنین در سال 97 نیز در سریال طنز “سالهای دور از خانه” به کارگردانی مجید صالحی در نقش صولت خنجری به ایفای نقش پرداخت. وی علاوه بر بازیگری سابقه نویسندگی و کارگردانی نیز دارد؛ وی در نمایش «ادیپ افغانی» به عنوان نویسنده و کارگردان حضور داشته است.

سریال جادوگر

احمد مهرانفر و نویسندگی

او به جز بازیگری، نویسندگی هم کرده است و برای تئاتر نمایشنامه نوشته است. او به همراه امیرحسین قاسمی نویسندگی سالهای دور از خانه را به عهده داشته است. کارگردان این سریال مجید صالحی است. احمد مهرانفر و هادی کاظمی دو بازیگری هستند که در نقش صولت خنجری و امیریل زهره خان از شخصیت های فرعی سریال شاهگوش با هم، همبازی شدند. سالهای دور از خانه، اسپین آف و یا روایتی مشتق از سریال شاهگوش است که خنجری و امیریل زهره خان شخصیت های اصلی این سریل به حساب می آیند.

ازدواج احمد مهرانفر مونا فائزپور

احمد مهرانفر در تاریخ 25 فروردین سال 97 با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، خبر ازدواج با مونا فائزپور را به هوادارانش داد. او نوشت:

تو را می خواهم …! برای ‎پنجاه سالگی ! ‎شصت سالگی ! ‎هفتاد سالگی …! ‎تو را می خواهم …! ‎برای خانه‌ای که تنهاییم … ‎تو را می خواهم برای چای عصرانه … ‎تلفن‌هایی که میزنند و جواب نمیدهیم ! ‎تو را می خواهم برای تنهایی …! ‎تو را می خواهم وقتی باران است ! ‎برای راهپیمایی آهسته‌ی دوتایی ! ‎شهر …! ‎برای پنجره‌ی بسته …! ‎و وقتی سرما بیداد می کند …! ‎تو را می خواهم …! ‎برای پرسه زدن های شب عید …! ‎نشان کردن یک جفت ماهی قرمز …! ‎تو را می خواهم …!

سریال جادوگر

بیوگرافی مونا فائزپور همسر احمد مهرانفر

مونا فائزپور همسر احمد مهرانفر متولد سال 1368، فعال در زمینه مدلینگ تبلیغاتی و تئاتر است.او در حال حاضر هنرجوی دوره های بازیگری است که زیر نظر هومن سیدی می باشد.مونا فائض پور در حرفه ی مدلینگ مشغول به فعالیت بوده و در اینستاگرام بیش از 100 هزار دنبال کننده دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekddp