جمعه 25 اسفند 1402 - 15 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/24 23:55
دارا حیایی
کد خبر: 19823

ازدواج دارا حیایی علنی شد | عروس امین حیایی نمایان شد

ماجرای ازدواج دارا حیایی بحث داغ این روزهای اوست که در ادامه به جزئیات بیشتر این موضوع می پردازیم.

دارا حیایی تحصیلکرده رشته طراحی صنعتی می باشد که از ابتدا دارا حیایی کار خود را از  مدلینگ و تبلیغات شروع کرد. دارا حیایی متولد 11 شهریور 1376 در تهران است و مونا بانکی پور مادر اصلی دارا حیایی است.

مراسم عقد کنون احسان علیخانی | احسان علیخانی از نامزد دکترش رونمایی کرد

دارا حیایی  با نقش هاشم در سریال از سرنوشت در اوج شهرت است. او درباره بازیگری و نقشی که در این سریال دارد توضیحات کاملی را داده اما در زندگی شخصی اش به چه فکر می کند و نظرش درباره ازدواج چیست؟ فیلمی را که بخشی از گفت و گوی او را تماشا کنید. این ازدواج مربوط به سریال از سرنوشت می باشد و دارا حیایی مجرد است .

دارا حیایی متولد 11 شهریور 1376 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

تحصیلکرده رشته طراحی صنعتی می باشد که ابتدا از مدلینگ و تبلیغات شروع کرد و در 23 سالگی وارد بازیگری شد و در ادامه با سریال از سرنوشت درخشید

دارا تنها فرزند امین حیایی از همسر اولش مونا بانکی پور است ، هر دو پدر و مادر دارا بازیگران صاحب نامی هستند ولی مادرش سالهاست بازی نکرده است.

شاید کمتر کسی تا چندسال پیش فکر می کرد امین حیایی همچین فرزندی داشته باشد چون بعد از طلاق حضانت دارا به مادرش سپرده شده بود

دارا حیایی

از ایران تا خارج

مونا بانکی پور بعد از طلاق از بازیگری فاصله گرفت و با پسرش به مدت 1 الی 2 سال خارج از کشور در بلژیک زندگی کردند و دوباره به ایران بازگشتند

دارا با مادرش در کنار مادر بزرگ خود فرزانه داوری که از بازیگران شناخته شده قبل از انقلاب است مدتی در کشور آمریکا زندگی می کردند

اولین تجربه بازیگری

در سال 1382 وقتی 6 ساله بود اولین بار در سریال «مسافر پردردسر» بازی کرد و در سال 1387 هم در سریال عروسکی «امین و مینا» حضور داشت.

دارا حیایی

ورود به مدلینگ

دارا بعد از بزرگ شدن به علت چهره اش به سمت مدلینگ جذب شد ، او مدتی در بیلبوردهای تبلیغاتی از جمله «مزمز» بسیار دیده شد

حرفه ای در سینما

دارا حیایی سال 1395 وقتی 23 ساله بود به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم «شعله ور» بعد از تست در کنار پدرش در این فیلم جلوی دوربین رفت

با اینکه اولین تجربه حرفه ایش در جلوی دوربین بود اما بسیار مورد تحسین قرار گرفت

شهرت با از سرنوشت

دارا در اولین تجربه حرفه ای خود با سریال از سرنوشت در زمستان 1398 وقتی 26 ساله بود با نقش هاشم وارد قاب تلویزیون شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت

در این سریال کیسان دیباج در نقش سهراب کنار او بازی می کند ، این سریال با استقبال خوبی که مواجه شد در چهار فصل ساخته شده است.

دارا حیایی

سختی فصل چهارم از سرنوشت

در فصل سوم کرونا نبود اما در فصل چهارم سریال از سرنوشت ما با استرس و شرایط وحشتناکی کار می کردیم اما سعی کردیم رعایت کنیم تا بیمار نشویم

دارا حیایی

پشت نام پدرم کار نمی کنم

شک نکنید نام امین حیایی نام بزرگی است ولی این را بدانید می خواهم از تجربیات پدرم استفاده کنم و نه از اسمش هیچ وقت نمی خواهم پشت نام پدرم کار کنم

کلاس های بازیگری

بعد از اولین تجربه به پیشنهاد پدرم در کلاس های بازیگری و فن بیان حضور پیدا کردم و با خواندن کتاب و پیگیری علمی تر این رشته در حال تلاش برای کسب تجربه هستم.

دارا حیایی تنها فرزند امین حیایی و مونا بانکی پور می باشد. دارا سال ها همراه مادرش در کنار مادر بزرگ خود مدتی در کشور آمریکا زندگی می کردند. مونا بانکی پور در مجموعه تلویزیونی« خواب و بیدار» در نقش همسر دانیال حکیمی و فیلم سینمایی« خانه ای در شن» بازی کرده است. مادربزرگ مادری دارا حیایی از هنرپیشه های سال های پیش از انقلاب بود و پس از انقلاب نیز در یک فیلم بازی کرد اما بازیگری را کنار گذاشت.

دارا حیایی

پس از بازگشت به ایران به دلیل چهره جذابش ابتدا وارد مدلینگ شد اما به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم شعله‌ور بعد از تست در کنار پدرش در این فیلم جلوی دوربین رفت و بعد از آن با نقش آفرینی در سریال از سرنوشت وارد قاب تلویزیون شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

 

زندگی خصوصی و فعالیت هنری امین حیایی

امین حیایی سوپر استار این روزهای سینما متولد 19 خرداد سال 1349 می‌باشد. داور دوست داشتنی برنامه عصر جدید، پس از انصراف از دانشگاه بـه خدمت سربازی رفته و از همان زمان فعالیت هنری خود را آغاز نمود و با بازی در تئاتری مورد توجه خانم ثریا قاسمی قرار گرفته و این آغاز راه جدی برای او در عرصه سینمایی شد.

امین حیایی در آثار فراوانی نقش آفرینی نموده است که معروف ترین آنها عبارتند از همسایه ها، سریال شمش العماره، کلاه پهلوی، شب، برف آخرو.... او در کنار بازیگری، در عرصه موسیقی نیز چند قطعه ای خوانده و در نواختن گیتار نیز دستی دارد.

امین حیایی برای بار دوم در سال 1379 با نیلوفر خوش خلق بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده اسـت. نیلوفر خوش خلق کار بازیگری را از سال 1377 و با بازی در سریال روزگار جوانی آغاز کرد. در سال 1379 با فیلم مونس وارد عرصه سینما شد و سپس در آثاری چون بوی بهشت، کلاه پهلوی، خوب بد زشت، اختاپوس، قلاده های طلا و... به ایفای نقش پرداخت.

دارا حیایی

خانم خوش خلق در حال حاضر مدیریت یک کافه در لواسان را بر عهده دارد و کمتر بازی می کند. او در فیلم هایی همچون قلاده طلا، دایره زنگی، مانی و ندا و سریال خوب بد زشت با همسرش امین حیایی همبازی بوده است.

امین حیایی بعد از انصراف از دانشگاه به خدمت سربازی رفت و کارهای هنری خود را در مرکز هنرهای نمایشی عقیدی سیاسی نیروی هوایی ارتش آغاز کرد. 

او در سال 1370 زمانی که بازیگر تئاتر کودکان بود، مورد توجه ثریا قاسمی قرار گرفت و با معرفی ایشان اولین تجربه خود را با بازی در فیلم دو همسفر کسب نمود اما فیلم به علت موضوع سیاسی به موقع اکران نشد و او چند ماه بعد در فیلم دو روی سکه مقابل دوربین رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z9m5n