دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/22 05:32
یارانه نقدی
کد خبر: 19789

خبر مهم از رایانه نقدی | جاماندگان یارانه نقدی بخوانید

شماره‌های پاسخگویی برای رفع دغدغه‌های مردم در خصوص موضوع مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها راه‌اندازی شد.

یارانه نقدی به حساب افراد جامعه واریز شد. یارانه نقدی برای برخی مشمولان 400 هزار تومان و یارانه نقدی برای برخی 300 هزار تومان واریز شد.دولت سید ابراهیم رئیسی در تلاش برای ثبات نگه داشتن قیمت ها با پرداخت یارانه نقدی کرده است.

مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای از راه‌اندازی شماره‌های پاسخگویی برای رفع دغدغه‌های مردم در خصوص موضوع مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به شرح زیر خبر داد:

۱- افرادی که به هر نحوی از سال ۹۳ به بعد برای یارانه‌ها ثبت‌نام نکرده و یا از قلم افتاده بودند، لازم است در سامانه‌ای که قرار است سازمان هدفمندی یارانه‌ها در دسترس قرار دهد ثبت نام کنند؛ جزئیات بیشتر در این زمینه در اختیار سازمان هدفمندی قرار دارد.

یارانه نقدی

۲- افرادی که به هر نحوه به دهک‌بندی خود اعتراض دارند می‌توانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ادرس hemayat.mcls. gov. ir اعتراض خود را ثبت کنند و اگر اطلاعات اعلامی تایید شود یارانه آن‌ها جبران خواهد شد. 

۳- شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ و شماره گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سؤالات در این زمینه در اختیار مردم گذاشته می‌شود./ایسنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qaoqn