پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/21 06:41
همسر دارا حیایی
کد خبر: 19767

ماجرای عکس همسر دارا حیایی اینستاگرام را ترکاند | همسر دارا حیایی کیست

ماجرای عکس همسر دارا حیایی اخیرا در اینستاگرام به موضوع داغی تبدیل شده است که نظر طرفداران دارا حیایی را به خود جلب کرده است.

دارا حیایی بازیگر جوانی است که ماجرای عکس همسر دارا حیایی اخیرا در اینستاگرام به موضوع داغی تبدیل شده است که نظر طرفداران دارا حیایی را به خود جلب کرده است.

دارا حیایی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

دارا در سال 95 به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم شعله ور بصورت حرفه ای بعد از تست در کنار پدرش در این فیلم بازی کرد و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت

دارا حیایی: پشت نام پدرم کار نمی کنم

شک نکنید نام امین حیایی نام بزرگی است ولی این را بدانید می خواهم از تجربیات پدرم استفاده کنم و نه از اسمش هیچ وقت نمی خواهم پشت نام پدرم کار کنم

ازدواج دارا حیایی

دارا حیایی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشدو.

کلاس های بازیگری دارا حیایی

بعد از اولین تجربه به پیشنهاد پدرم در کلاس های بازیگری و فن بیان حضور پیدا کردم، و با خواندن کتاب و پیگیری علمی تر این رشته در حال تلاش برای کسب تجربه هستم

ورود دارا حیایی به عرصه بازیگری

دارا حیایی پسر امین حیایی در فیلم شعله ور با پدرش همبازی شده است. در این باره اطلاعاتی را در اختیارتان می گذاریم.

ورود به تلویزیون در سال 98

دارا حیایی در سال 98 با سریال از سرنوشت به کارگردان محمدرضا خردمندان به عنوان یک چهره جدید در تلویزیون معرفی شد . او در این سریال دارای یک نقش اصلی بود و نقش هاشم را در این مجموعه ایفا می کرد.

فیلم سینمایی «شعله ور» جدیدترین ساخته حمید نعمت الله است و فیلمبرداری آن در شهرهای تهران، زاهدان و زابل انجام شده است. در این فیلم دارا حیایی با پدرش همبازی شد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «شعله ور» به کارگردانی حمید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که از ۲۲ مهرماه در تهران آغاز شد.

بازیگران این فیلم «امین حیایی» به همراه پسر خود «دارا حیایی» ، «زری خوشکام» ، مژگان صابری و «پانته‌آ مهدی نیا» روبروی دوربین حمید نعمت الله رفتند.

در خلاصه داستان «شعله ور» که به قلم «حمید نعمت اله» و «هادی مقدم دوست» می‌باشد، آمده است: «چیزی که بیش از همه سختی‌ها و آشفتگی‌ها، ذهن و زندگی فرید را درگیر و دچار فشار کرده این است، که؛ «عددی نشده» و در داستان شعله ور این احساس، همه زندگی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد.»

نظر امین حیایی درباره همسر سابقش مونا بانکی پور

امین حیایی در تازه‌ترین گفتگوی خود از نحوه ورود به سینما و همچنین زندگی شخصی خود سخن گفته است.

امین حیایی در گفتگو با فریدون جیرانی که از طریق سامانه ویدئو درخواستی منتشر شد درباره نحوه ورود خود به سینما گفت: «فوت خواهرم دریچه‌ای بود برای ورود به سینما؛ سومین روز درگذشت خواهرم بود که برای اولین فیلم سینمایی‌ام به من زنگ زدند. اولین فیلمی که نقش اول بودم «قرمز» بود؛ تست زدم و ۲۰ دقیقه بازی کردم و حتی سکانس آخر فیلم هم سایه خودم در فیلم است اما به ناگهان منصرف شدم.

وی با اشاره به شکست در ازدواج اول گفت: «من از بچگی عاشق پیشه بودم و با هر کسی دوست می‌شدم می‌خواستم با وی ازدواج کنم اما همیشه در عشق شکست می‌خوردم. در ازدواج اولم حتی یک سال نیز با همسرم زندگی نکردم و به طلاق منجر شد.»

جالبست بدانید نظر چند سال پیش امین حیایی در مورد بازیگر شدن پسرش چیز خیلی متفاوتی بود که در زیر میتوانید بخوانید

پنج سال قبل امین حیایی در یکی از گفتگوهایش از بی علاقگی دارا به بازیگری چنین گفته بود: دارا دوست ندارد مانند من بازیگر شود اما علاقه مند به هر کاری که باشد کمک و پشتیبانی اش می کنم.

حیایی افزوده بود: پسرم بیشتر به کامپیوتر و ورزش علاقه دارد و هر کاری که از دستم بربیاید برای رسیدن به آرزوهایش می کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5mj6