سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/01 06:09
علی دایی
کد خبر: 19965

سکوت علی دایی شکست | حمایت جنجالی علی دایی از وریا غفوری

علی دایی با انتشار پستی در اینستاگرامش از وریا غفوری بازیکن تیم فوتبال استقلال حمایت کرد.

علی دایی دو فرزند دختردارد و دو بار ازدواج کرده اما اخیرا خبر وجود دختر اول علی دایی داغ شد که نامش دنیز است. علی دایی در حال حاضر متاهل است و با همسر دومش زندگی می کند. در ادامه به جزئیات بیشتری به زندگی خصوصی علی دایی می پردازیم.

علی دایی با انتشار پستی در اینستاگرامش  از وریا غفوری بازیکن تیم فوتبال استقلال حمایت کرد.

علی دایی

سرپرست فدراسیون فوتبال اعلام کرد، برنامه دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان احتمالاً تا آخر هفته جاری مشخص خواهد شد.

میرشاد ماجدی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علی دایی افتخار فوتبال ایران است و بازگشت دوباره دایی به عرصه مربیگری بستگی به تصمیم خودش دارد.

علی دایی

وی در ادامه افزود: دنیا در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی قطر به خاطر احترام به این اسطوره ایستاد و ما در این مراسم احساس غرور کردیم که چنین شخصیتی، ایرانی است.

سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد برنامه آماده‌سازی تیم ملی خاطر نشان کرد: احتمالاً برنامه بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال تا آخر هفته مشخص خواهد شد. امور بین‌الملل فدراسیون با جدیت دنبال برنامه‌ریزی این مسابقات است.

ماجدی درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هم یادآور شد: بحث حضور بانوان در ورزشگاه از قبل وجود داشته است و با تکمیل زیرساخت‌ها در برخی ورزشگاه‌ها این امر ساماندهی می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: در صورت دریافت پاداش و پول‌های فدراسیون فوتبال از فیفا زمینه کمک به رشد و توسعه فوتبال به ویژه در استان‌های کم برخوردار فراهم خواهد شد.

علی دایی

سرپرست فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: اردبیل چهره‌های بزرگی در فوتبال همچون علی دایی، کریم انصاری‌فرد و علی قلی‌زاده دارد و برای تیمداری اردبیل هم حمایت‌های لازم انجام می‌شود.

ماجدی به برگزاری مناسب مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اردبیل هم اشاره کرد و گفت: مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اردبیل در چارچوب قانونی برگزار شد و هیچ‌گونه ایراد و اشکالی بر روند آن وجود ندارد.

رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال نیز فرآیند ثبت‌نام مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال اردبیل را قانونی خواند.

علی دایی

طهمورث حیدری گفت: برگزاری این مجمع در اردبیل با حضور تمامی اعضای مجمع نشان از توجه و استقبال اعضا از اعتلای فوتبال این استان دارد.

صمد نوتاش رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل هم از اجرای برنامه‌های تحول آفرین در فوتبال استان با حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان استان و پیشکسوتان در دوره جدید فعالیت خود خبر داد.

علی دایی درباره دوری از فوتبال گفت: اگر بگویم برایم سخت نیست شاید خیلی‌ها باور نکنند، ولی واقعا سخت نمی‌گذرد. مدت‌ها بود از نعمت کنار خانواده بودن محروم بودم. این روز‌ها این نعمت را خدا به من داده است. آرامشم را دوباره به دست آورده‌ام و مشغول زندگی هستم.

وی اضافه کرد: تغییر زیادی در زندگی من به وجود نیامده و اتفاقا بهتر هم شده است. استرس و اعصاب خردی ندارم و ضرورتی ندارد حرف این و آن را تحمل کنم. صحبت‌های ناحق در مورد من کم شده و همه این‌ها لطف خدا بود. با همه این‌ها اگر بگویم دلتنگ فوتبال نیستم دروغ گفته‌ام. من فوتبال را همیشه دوست داشته‌ام و الان هم از آن جدا نیستم. بازی‌های ملی را می‌بینم. پرسپولیس و استقلال را دنبال می‌کنم و فوتبال‌های جذاب خارجی را هم از دست نمی‌دهم.

علی دایی در واکنش به این سوال که می‌گویند دور بودن شما از فوتبال یک دستور امنیتی است، گفت: نه. شاید روز‌های اولش یک سری اتفاقاتی افتاد و مقاومت‌هایی بود، اما الان دو سال است که پیشنهاد‌ها می‌رسد و من قبول نمی‌کنم. همین جا از همه مدیرانی که پیشنهاد دادند به تیمشان بروم تشکر می‌کنم و از همه آن‌ها عذرخواهی می‌کنم؛ اما واقعا قصدی برای بازگشت ندارم.

اسطوره پرسپولیس و تیم ملی درباره زمان بازگشت به فوتبال گفت: زمانی به فوتبال برمی‌گردم که خودم صلاح بدانم و فکر کنم شرایط بهتر شده، می‌توانم کاری کنم و در فوتبال نفس بکشم.

وی تصریح کرد: من میانه‌ای با دلال و دلال بازی و فساد ندارم. وقتی می‌آیم که احساس کنم اطرافم پاک است و آزارم نمی‌دهد.

علی دایی با دستور امنیتی از فوتبال کنار گذاشته شد؟ / برای اخراج من سناریو نوشته بودند

علی دایی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: از زمانی که از سایپا جدا شدم دیگر به هیچ چیز توجه نمی‌کنم. جدا از آن مقطع اول که با تیم قهرمان شدم، در دوره دوم دو فصل بودم. فصل اول چهارم شدیم که حتی می‌توانستیم نایب قهرمان شویم. در فصل دوم برای اخراج من سناریو نوشته بودند.

من قبل از بازی با ذوب‌آهن می‌دانستم می‌خواهند اخراجم کنند. آن‌ها می‌خواستند قبل از بازی اخراجم کنند، اما به دلیل نتایج خوب ذوب‌آهن تقریبا همه آن‌ها فکر می‌کردند ما به ذوب می‌بازیم و تصمیم گرفتند اخراج مرا به بعد از شکست مقابل ذوب موکول کنند تا اخراج جنیه فوتبالی پیدا کند. قبل از بازی در رختکن فولادشهر به بچه‌ها گفتم اگر به شما خدمت کردم و با شما رفیق بودم، فقط همین یک بازی را برای من انجام بدهید که بچه‌ها واقعا عالی عمل کردند و ۲ بر صفر بردیم؛ اما باز هم مرا اخراج کردند، چون از قبل تصمیمش را گرفته بودند و با فردی که بعد از من سرمربی شد جلسه گذاشته بودند. یادم نمی‌رود آن فصل بازیکنان جوان را به فوتبال ایران معرفی کردم. همان بازی آخر در زمین ذوب، من طا‌ها شریعتی را با ۱۸- ۱۷ سال سن در دفاع آخر استفاده کردم.

وی درباره دلیل اخراجش گفت: همه این‌ها نتیجه حضور افرادی که است از یک فضای بیگانه به فوتبال آمده‌اند.

علی دایی در پاسخ به این سوال که در دنیا هم مدیران فوتبالی نیستند گفت:، اما همه امور مربوط به تیم فوتبال در اختیار یک پیشکسوت بزرگ است که چند فوتبالی در کنارش دارد. پاول ندود در یوونتوس، پائولو مالدینی در میلان و در همه تیم‌ها هم همین طور. مدیر در امور فنی دخالت نمی‌کند. متاسفانه در فوتبال ما هر فردی می‌آید با دیدگاه خودش و با توجه به بده بستان‌هایی که خودشان دارند، می‌آید.

سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی تاکید کرد: من سالم کار می‌کنم و از چیزی نمی‌ترسم. مطمئن هستم خدا بالای سر آن‌هایی است که سالم کار می‌کنند.

در مورد سایپا باید بگویم سایپا قبل از من و بعد از من دچار مشکل بود و سرانجام سقوط کرد. بروید ببینید در آن دو فصلی که من بودم چقدر هزینه شد و در همین فصلی که به لیگ یک سقوط کردند چقدر هزینه کردند. من همیشه تعجب می‌کردم از مصاحبه‌هایی که درباره جوانگرایی می‌کردند.

۹۵ درصد این بازیکنان، بچه‌های تیم من بودند. این همه هزینه کردند و تیم را به دسته اول فرستادند. حالا چقدر باید هزینه کرد چقدر انرژی گذاشت و چقدر برنامه ریخت تا این تیم دوباره به لیگ برتر برگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qaoz8