دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/26 13:39
یوسف تیموری
کد خبر: 19858

سرکاری مسخره یوسف تیموری همه را عصبانی کرد | جلب توجه یوسف تیموری با جان رفیقش

یوسف تیموری با انتشار کلیپی داغ دوستش را خبر داد و باعث شوکه شدن مخاطبان شد.

یوسف تیموری متولد ۶ دی ۱۳۵۸ در تهران بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون است یوسف تیموری را به عنوان بازیگر فیلم های طنز می شناسیم یوسف تیموری یک پسر دارد که در خارج از کشور زندگی می کند یوسف تیموری در حال حاضر مجرد است.

یوسف تیموری با انتشار کلیپی داغ دوستش را خبر داد و باعث شوکه شدن مخاطبان شد. 

یوسف تیموری چند سال پیش با یک دختر تایلندی به نام راپان آشنا شده و با او ازدواج کرد. وی درباره درباره ازدواجش گفت: من دوست داشتم با این ازدواج با فرهنگ ملت دیگری آشنا شوم و این ترکیب ملل را دوست داشتم.

یوسف تیموری، بازیگر کشورمان با حضور در برنامه “ام شو” با اجرای مجید صالحی گفت که همسر و فرزند خوانده اش او را ترک کرده اند و در حال حاضر مجرد است. یوسف تیموری بازیگر کشورمان اعلام کرد که پسر تایلندی همسرش از او نیست و او در واقع پسر خوانده اش است و همسرش برای همیشه به زادگاهش برگشته و فرزندش را بزرگ می کند. 

یوسف تیموری گفت: آرمین خیلی خوب با این قضیه کنار آمد و به من گفت تو چه پدر من باشی و چه نباشی دوستت دارم.

یوسف تیموری

او ادامه داد: به دلیل شرایط بد اقتصادی اکنون پسر و همسرم به کشور خودشان بازگشتند و من در ایران از آنها حمایت مالی می کنم.

یوسف تیموری سابقا در مورد دلیل ازدواجش با یک زن خارجی گفت :

برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند. در واقع ایرانی های جدی ام نمی گرفتند !

یوسف تیموری واقفمتولد ۶ دی ۱۳۵۸ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با بازی در مجموعه سرزمین سبز آغاز کرد و با ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی طنز مانند سیب خنده و مجید دلبندم به شهرت رسید. تیموری در چند فیلم جدی نیز بازی کرده و موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از اولین‌دورهٔ جشنواره جام‌ جم شده‌است.

یوسف تیموری

او فرزند دوم خانواده است و دو خواهر و یک برادر دارد. او تحصیلات خود را تا مقطع فوق دیپلم و در رشته هنر ادامه داد. او در اظهار نظری جالب عنوان کرده است که اگر بازیگر نمیشد به سراغ دروازه بانی می رفت. او که در دوران دانشکده او را بابک صدا میزدند به موسیقی علاقه دارد و آشنایی هم با نواختن گیتار دارد. یوسف تیموری دیپلمه رشته ریاضی فیزیک است، دوره ساختن فیلم های انیمشین را در شرکت کلک خیالدر سال ۷۳ گذرانده است، به ژانر اجتماعی در سینما علاقمند است. 

یوسف تیموری آن روزها که سر کلاس استاد سمندریان می نشست، گمان نمی کرد که به شهرت و محبوبیت اینچنینی دست پیدا کند، شب و روزش شده بود بازی و بازیگری، فوق دیپلمش را از هنرستان صدا و سیما اخذ کرد و تصمیم گرفت بازیگر بودن را تجربه کند، نصرالله رادش او را به محمد رحمانیان معرفی کرد.

هوای تازه کلید خورد و یوسف تیموری اولین حضورش را در مقابل دوربین تجربه کرد با سیب خنده، چهره اش در ذهن ها ثبت شد، بعد از مدتی کوتاه عوام مردم او را با نام فولاد زیر آسمان شهر می شناختند.

در دوره‌ای نواختن گیتار را آموختم و همین‌ طور در یک زمان خانه‌ای تهیه کردم که در آن خانه تمام کارهای چوبی اش را از صفر تا صد خودم انجام دادم که شامل طراحی و ساخت بود؛ از کمد و میز گرفته تا سایر وسایل، همچنین در دوره‌ای هم می‌ خواهم کارسفال انجام دهم چون به نظرم یک هنرمند باید نسبت به سایر هنرها توانا یا حداقل آگاه باشد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5l7l