دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/21 12:35
یارانه نقدی جدید
کد خبر: 19771

زمان برداشت یارانه نقدی جدید اعلام شد | یارانه نقدی جدید شما چقدر است؟

یارانه نقدی جدید دولت در حال حاضر و طبق دستور رئیس جمهور قابل برداشت نیست.

یارانه نقدی جدید به زودی قابل برداشت می شود. یارانه نقدی جدید به زودی محقق می شود. عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس به یارانه نقدی جدید تاکید کرد. جزئیات کامل از پرداخت یارانه نقدی جدید را در این صفحه بخوانید .

پس از ارسال پیامک واریز یارانه جدید به حساب سرپرستان خانوار،‌پیامک دومی ارسال شد که تاکید کرده «بر اساس ابلاغ بانک مرکزی، امکان برداشت این واریزی تا زمان اعلام این بانک وجود ندارد.

بر این اساس می‌توان گفت مبلغ یارانه نقدی علی‌رغم واریز به حساب مشمولان، هنوز قابل برداشت نیست و مشخص نیست که چه زمان این یارانه قابل برداشت است.

یارانه نقدی جدید

یارانه نقدی چه زمان قابل برداشت است؟

ابراهیم رئیسی زمان دقیقی برای واریز یارانه جدید اعلام نکرد و تنها به ذکر این نکته اکتفا کرد که دولت سیزدهم دولت خوش قولی است و به وعده خود عمل می‌کند. او در سحنان خود گفته بود یارانه به زودی واریز می‌شود. این بارانه همزمان با اتمام سخنرانی ابراهیم رئیسی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. اما کمی بعد پیامک دوم بانکی ارسال شده برای مردم اعلام کرد یارانه قابل برداشت نیست و باید منتظر دستور بانک مرکزی بود.

یارانه نقدی جدید

دو گمانه برای زمان واریز یارانه جدید وجود دارد. یک گمانه این است که یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی فردا بیستم اردیبهشت ماه واریز می‌شود. یعنی دولت به جای واریز یارانه نقدی ماهانه، یارانه جدید را به حساب افراد واریز می‌کند.

یارانه نقدی جدید

بر اساس این گمانه ۲۰ اردیبهشت ماه زمان واریز یارانه جدید است.

اما گمانه دوم این است که یارانه نقدی اردیبهشت ماه واریز نمی‌شود و به جای آن ظرف یک هفته آینده یارانه جدید واریز می‌شود. احتمالا دولت در تلاش است تا منابع پرداخت یارانه نقدی را تامین کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z9mj6