جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/18 13:12
زهره فکور صبور
کد خبر: 19708

عکس عشق زهره فکور صبور قبل مرگ | همسر زهره فکور صبور کیست؟

عکس دیده نشده از زهره فکور صبور و مادرش همه را شوکه کرد.

زهره فکور صبور قبل از مرگش ازدواج کرده بود. زهره فکور صبور در سن 43 سالگی دار فانی را وداع گفت . زهره فکور صبور از بازیگران باتجربه و به نام بود که دوستان سینمایی زیادی نیز داشت . و عکس دیده نشده از زهره فکور صبور و مادرش که از او با عنوان عشق زندگی یاد کرده بود را در ادامه می بینید . 

زهره فکور صبور

زهره فکورصبور متولد 1 فروردین 1357 تهران  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. 

او کار بازیگری خود را باسریال نرگس در تلویزیون آغاز کرد و پس از آن در سریال های روزگار جوانی بی بی گل ادامه داد و در سریال دلنوازان درخششی دوباره داشت. زهره فکورصبور پس از مدتی وقفه با مجموعه تلویزیونی درد سرهای عظیم در سال 1393 به تلویزیون بازگشت.

مهدی هاشمی و خانم فکور صبور در دردسرهای عظیم

زهره فکور صبور با فیلم سینمایی بوی گل سرخ به کارگردانی ناصر محمدی  وارد عرصه سینما شد.

خلاصه داستان : فیلم، حکایت مهرورزی است. حتی آنجا که زندگی به مویی بند است، دست درمانگر عشق، زندگی دوباره ای را رقم می زند. فیلم، حرمت عشق را پاس می دارد و در مقطعی از زندگی آدم ها نقش بی نظیر این پدیده آسمانی را به رخ می کشد. 

زهره فکور صبور

بعد از آن در فیلمهای سینمایی دوشیزه باران و کنسرت روی آب به ایفای نقش پرداخت. کنسرت روی آب به کارگردانی جهانگیر جهانگیری محصول سال 1389 بود که فرزاد فرزین خواننده پاپ نیز در آن بازی داشت.

خلاصه داستان : هدایت هاشمی صاحب آژانس املاک و شخص سرشناس و بسیار متمولی است که همسرش منیر قصد دارد برایش زن دیگری بگیرد که دلیلش را بیان نمی کند....

زهره فکور صبور

علت کم کاری زهره فکور صبور

زهره فکورصبور پس از بازی در سریال دلنوازن چند سالی از عرصه بازیگری دور شده بود که در گفتگویی علت کم کار شدنش را عنوان کرده است.

کم کاری زهره فکور صبور از زبان خودش

فکور که چند سالی میان مجموعه های وی تا دردسرهای عظیم وقفه افتاد از گزیده کاری خود اینگونه گفت: بعد از نقش هایی که من در روزگار جوانی ، مسافری از هند و یا دلنوازان داشتم اکثر نقش های پیشنهادی ام به این شخصیت ها نزدیک بودند و احساس می کردم فیلمنامه ها سراغ نقش هایی کلیشه از من رفتند و چون نمی خواستم کلیشه کار کنم با وسواس بیشتری نقش هایم را انتخاب می کردم و حتی مدتی از فضای بازیگری دور شدم البته در این مدت در شهرستان تدریس بازیگری داشتم و یا به طراحی لباس مشغول بودم. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekd7a