پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/18 06:16
پوریا پورسرخ
کد خبر: 19702

عکس همسر پوریا پورسرخ لو رفت | استوری عاشقانه پوریا پورسرخ برای همسرش غوغا به پا کرد

حدس و گمان های زیادی در مورد همسر پوریا پورسرخ وجود داشت که پوریا پورسرخ عکسی در اینستاگرامش منتشر شد.

پوریا پورسرخ یکی از طرفداران تیم استقلال و تیم رئال مادرید است. پوریا پورسرخ خبر ازدواجش را تایید کرد. پوریا پورسرخ متاهل است ولی فرزندی ندارد.

ماجرای ازدواج پوریا پورسرخ ۴۵ ساله مدتی پیش در رسانه ها منتشر شد. حدس و گمان های زیادی در مورد همسر پوریا پورسرخ وجود داشت.

حدس و گمان های زیادی در مورد همسر پوریا پورسرخ وجود داشت که پوریا پورسرخ عکسی در اینستاگرامش منتشر شد.

پوریا پور سرخ

پوریا پورسرخ چهارم تیرماه 1356 ساعت 4 صبح در محله جردن تهران به دنیا آمد. مادر او معلم زبان و پدرش بازنشسته شرکت نفت است.

پوریا فرزند اول خانواده بوده و دو خواهر بنام های پگاه و پانته آ و یک برادر به نام رضا دارد. او فارغ‌التحصیل دکترای رشته فیزیولوژی گیاهی می باشد.

ازدواج  پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ در 42 سالگی و در سال 1398 ازدواج کرد و به‌صورت رسمی در برنامه سال تحویل 99 خبر ازدواج خود را تایید کرد. او تاکنون هیچ عکسی از همسر خود منتشر نکرده است.

پوریا پورسرخ

شغل قبل از بازیگری پوریا پورسرخ 

پوریا پورسرخ بعد از احذ مدرک لیسانس در رشته اصلاح نباتات از دانشگاه آزاد شیراز، تحصیلات خود را ادامه داد و موفق به اخذ فوق لیسانس و دکترا در رشته فیزیولوژی گیاهی شد.

او قبل از شروع فعالیت هنری در سینما به عنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول به کار بود و در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز به صورت همزمان فعالیت می کرد. او اکنون در کنار بازیگری به کار طراحی فضای سبز و ترجمه مقاله برای مجله های علمی هم مشغول است.

پوریا پورسرخ

فعالیت ورزشی پوریا پورسرخ

با نگاهی به استایل پوریا پورسرخ متوجه خواهید شد که این بازیگر به فعالیت های ورزشی به خصوص بدنسازی علاقه زیادی دارد. او به جز دنبال نمودن رشته بدنسازی در سال های اخیر از کودکی به فوتبال علاقه داشته و در رشته رزمی کیوکوشین دارای کمربند مشکی است. او هیچگاه نقش یک سیگاری را قبول نکرده و تابحال در هیچ فیلمی سیگار نکشیده است.

پوریا پورسرخ یکی از طرفداران تیم استقلال و تیم رئال مادرید است و پیراهن تیم رئال مادرید با امضای بازیکنانش را نیز دارد، جالب است بدانید او با اینکه استقلالی است اما دوست صمیمی علی کریمی می باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27q65e