یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/22 12:20
نازنین بیاتی
کد خبر: 19793

عکس دیده نشده از نازنین بیاتی همه را شوکه کرد | همسر نازنین بیاتی کیست؟

نازنین بیاتی در صفحه اینستاگرامش عکسی از دوران کودکی خود منتشر کرد که شوک مخاطبان را برانگیخت.

 نازنین بیاتی مجرد است اما شایعاتی از ازدواجش به گوش می‌رسد. نازنین بیاتی در جشنواره فیلم فجر نیز با فیلم سینمایی شادروان حضور داشت.نازنین بیاتی یکی از بازیگران زیبای  محبوب ایرانی است که طرفداران خاص خودش را دارد. و در ادامه عکسی متفاوت از نازنین بیاتی در دوران کودکی  را مشاهده می کنید.

نازنین بیاتی در صفحه اینستاگرامش عکسی از دوران کودکی خود منتشر کرد که شوک مخاطبات را برانگیخت.

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی  (زادۀ ۱۵ دی ۱۳۶۸) بازیگر ایرانی است.او فعالیت خود را با فیلم دربند (۱۳۹۱) آغاز کرد که برایش نامزد دریافت جایزۀ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد.

نازنین بیاتی با انتشار عکسی به صفحه مجازی اش با آرایش و میکاپ غلیظ همه را شوکه کرد در ادامه این تصویر جنجتای را ببینید

نازنین بیاتی

زندگی شخصی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی بازیگر توامند کشورمان که در سریال خانگی گلشیفته خوش درخشیده متولد 15 دی 1368 در تهران، است او فارغ التحصیل رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است  وعلاوه بر بازیگری، مدتی طراح لباس و صداپیشه نیز بود و در عرصه موسیقی نیز وارد شده است.

خانواده نازنین بیاتی

مادرنازنین بیاتی اهل قم و پدرش اهل تفرش است و دارای دو خواهر به نام های ندا و نغمه دارد ، محل زندگی این بازیگر جوان در منیریه است . 

از علاقه تا ورود به بازیگری

نازنین بیاتی در کنار کار طراحی که رشته اصلی او بود به بازیگری نیز پرداخته استبنابراین نا آشنا به بازیگری نبوده است.اماعلاقه اش به بازیگری از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی شروع شد و از طریق یکی از دوستانش برای تست فیلم به دفتر آقای شهبازی کارگردان رفت و بدون کلاس بازیگر شد.

نازنین بیاتی

اولین فیلم نازنین بیاتی

نازنین بیاتی در سال 91 با فیلم دربند به کارگردانی پرویز شهبازی وارد بازیگری شد و نامزد سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد و در رای گیری از نویسندگان و منتقدان بهترین بازیگر جشنواره سی و یکم فجر انتخاب شد

او در اولین فیلمش به کارگردانی پرویز شهبازی هم بازی بازیگران مطرحی شد اما رمز موفقیت خود را دوست شدن با خانم آهنگرانی و کمک های او اعلام نموده است .همچنین عوامل گروه آقای بهمنش، خانم عرفی نژاد کمک های فراوانی به نازنین بیاتی در ایفای نقشش کرده اند.نازنین بیاتی دراولین نقشش بدون دریافت فیلمنامه به ایفای نقش پرداخت.

طراح لباس 

 نازنین بیاتی در سال 91 طراح دکور، طراح لباس و صداپیشه شخصیت رویا و پیشگودر سریال عروسکی شکرستان بود.

ماجرای خبر فوت اشتباه نازنین بیاتی 

امسال در حین پخش مجموعه گلشیفته ، و درگذشت سورنا غضنفری بازیگر این مجموعه ، وقتی صفحه رسمی سریال گلشیفته برای اطلاع رسانی از خبر فوت این بازیگر عکسی سه نفره (تصویر پایین) را منتشر میکند بسیاری از خبرگزاری ها عکسی ناواضح از نازنین بیاتی را به اشتباه به جای عکس سورنا غضنفری درج کردند. 

علاقه مندی های نازنین بیاتی 

تماشای فیلم در سینما ازعلاقه مندی های شخصی نازنین بیاتی است ، او دیدن همه ژانرفیلمی را دوست دارد اما طنزرا کمتر دوست دارد.

شباهت به ترانه علیدوستی

بسیاری از مردم ابراز می کنندکه نازنین بیاتی با بازیگر توانمند کشورمان ترانه علیدوستی شباهت زیادی دارد که نازنین بیاتی از شبیه بودن به ترانه علیدوستی ابراز خوشحالی می کند و ایشان را یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران می داند.

شخصیت درونی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی فردی بسیار پر انرژی ،عجولو در جمع دوستان بسیار شاد است و در کل شخصیت برون گرایی دارد و دوست دارم به آن چیزی که می خواهد خیلی زود برسد. 

علاقه نازنین بیاتی به خسرو شکیبایی

نازنین بیاتی علاقه زیادی به بازی خسرو شکیبایی دارد و زمانی که راهنمایی بوده یکبار استاد شکیبایی را سر صحنه فیلمبرداری دیده واز همان زمان آرزو بازی با ایشان را داشته است .نازنین بیاتی بازی با مرحوم شکیبایی را یکی از حسرت های زندگی اش می داند.

آرزوی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی آرزو دارد که هیچ آدمی حسرت به دل از دنیا نرود. او در برنامه خندوانه گفت :مادربزرگ من یک روز صبح به منزل ما زنگ زد و میخواست با من صحبت کند اما من به مادرم گفتم که من کار دارم و نمیتوانم و همان شب مادربزرگم از دنیا رفت و حسرت شنیدن صدایش برای همیشه به دل من ماند.

در یکی از مصاحبه هایت گفته بود که مردم جلوه ای از من را دیده اند که جدی و معصوم است، در حالی که خودم اهل شیطنت و شوخی هستم. دوست داریم بیشتر از این جنبه شخصیتی ات بدانیم.

من در کل آدم پرانرژی هستم و اگر قرار باشد کاری انجام بدهم، خیلی دوست دارم به آن چیزی که می خواهم خیلی زود برسم. مثلا وقتی دارم نقاشی می کشم دوست دارم زود تمام بشود. حتی اگر لازم باشد 24 ساعت پای آن بایستم انجامش می دهم. ولی اصولا در نقش هایی که پیشنهاد داشتم یا بازی کردم این ویژگی کمتر دیده شده. مثلا در رخ دیوانه در صحنه تصادف، هیحانِ واقعیِ خودم است. یا آن جایی که ماشین دور 360 می زند، بدلکار نبود و من خودم کنار راننده نشسته بودم. برایم این هیجان، جذاب است. به خاطر همین دوست دارم در فیلم های هیجانی هم بازی کنم چون احساس می کنم بیشتر تخلیه می شوم

نازنین بیاتی

در زندگی واقعی این ویژگی چطور نمود پیدا می کند؟

در رابطه با دوستانم در بعضی از شرایط این عجول بودن و تندتند رفتار کردن هست؛ اما در بعضی جمع ها تا کمی احساس امنیت یا راحتی نکنم تبدیل به یک آدم آرام می شوم. به طور کلی بستگی به شرایطی که در آن قرار می گیرم دارد.

آدم شوخی هم هستی؟

گویا در سریال گلشیفته که کمدی است، نقش اصلی کار را داری در حالی که در فیلم آینه بغل با وجود اینکه کار کمدی بود، شما جدی هستی و طنز در تعامل با نقش مقابل شکل می گیرد. این بار، کمدی نقش بیشتر است؟

چون آینه بغل اولین کار کمدی من حساب می شد سعی کردم که تو ذوق تماشاگر نخورد و اگر هم قرار است بازی طنز داشته باشم خیلی کنترل شده است. ولی در سریال گلشیفته تقریبا همه کاراکترها رفتارهایی دارند که شاید یک آدم معمولی آنها را نداشته باشد. اینجا باز قدم بعدی است. فکر کنم حالا اگر کسی این را ببیند نسبت به نازنین بیاتی که هیچ وقت طنز کار نکرده و رفتار طنزی از من ندیده، گارد نمی گیرد.

درباره مصاحبه فِیکی که راجع به شباهتت به ترانه علیدوستی منتشر کرده بودند، نظر خودت چیست؟

خانم علیدوستی بدون شک یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران هستند اما من هیچ وقت چنین مصاحبه ای انجام ندادم و واقعا نمی دانم این حرف ها از کجا مطرح شد. البته از این اتفاق ها زیاد می افتد و بارها بوده که خبرهای غیرواقعی منتشر شده. حتی یک وقت هایی مصاحبه هایی از قول من منتشر شده که خود خبر نداشتم کِی این صحبت ها را کرده ام!

چرا در فضای مجازی گزیده و با احتیاط کار می کنی؟

من تا یک سال پیش اصلا در فضای مجازی به شکل عمومی حضور نداشتم. بعد از یک مدتی آنقدر تعداد صفحات فیک به نام زیاد شد و حاشیه ها و خبرهایی که در این صفحات گذاشته بودند در کنار یک سری کامنت های بد و رفتارهای زشت باعث شد که مجبور شدم یک صفحه عمومی بسازم که البته این هم پرایوت است و می خواهم قابل کنترل باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqmgw