پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/17 23:48
زهره فکور صبور
کد خبر: 19694

بازگشت جنجالی زهره فکور صبور به تلویزیون | زهره فکور صبور زنده شد؟

شبکه تماشا سریال دردسرهای عظیم ۱ئبا بازی زنده‌یاد زهره فکورصبور را بازپخش می‌کند.

زهره فکور صبور متولد 1 فروردین 1357 در تهران است ، زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون است. زهره فکور صبور فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد زهره فکور صبور فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا در تلویزیونی حضور دارد.

فصل اول مجموعه طنز «دردسرهای عظیم» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام از دوشنبه، دوازدهم اردیبهشت هر شب ساعت ۲۱ از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

زهره فکور صبور

جواد عزتی، الناز حبیبی، مهدی هاشمی، مریم سعادت، مهران رجبی، امیر غفارمنش، شهین تسلیمی، صفا آقاجانی، بهشاد شریفیان، اشکان اشیاق، پرستو گلستانی، زنده‌یاد زهره فکورصبور، فریده سپاه‌منصور، مرحوم حسین محب‌اهری، امیرحسین صدیق، مه‌لقا باقری و… از بازیگران «دردسرهای عظیم ۱» هستند.

سریال «دردسرهای عظیم ۱» اولین بار تابستان سال ۹۳ در ۲۶ قسمت از شبکه سه سیما روی آنتن رفت.

داستان این مجموعه طنز درباره لطیف (جواد عزتی) جوانی است که ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگی‌اش را دگرگون می‌کند.

علت کم کاری زهره فکور صبور

زهره فکورصبور پس از بازی در سریال دلنوازن چند سالی از عرصه بازیگری دور شده بود که در گفتگویی علت کم کار شدنش را عنوان کرده است.

زهره فکور صبور

کم کاری زهره فکور صبور از زبان خودش

فکور که چند سالی میان مجموعه های وی تا دردسرهای عظیم وقفه افتاد از گزیده کاری خود اینگونه گفت: بعد از نقش هایی که من در روزگار جوانی ، مسافری از هند و یا دلنوازان داشتم اکثر نقش های پیشنهادی ام به این شخصیت ها نزدیک بودند و احساس می کردم فیلمنامه ها سراغ نقش هایی کلیشه از من رفتند و چون نمی خواستم کلیشه کار کنم با وسواس بیشتری نقش هایم را انتخاب می کردم و حتی مدتی از فضای بازیگری دور شدم البته در این مدت در شهرستان تدریس بازیگری داشتم و یا به طراحی لباس مشغول بودم. 

زهره فکور صبور


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4y8mxb