یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/15 22:22
رضا رویگری
کد خبر: 19662

ماجرای تلخ طلاق رضا رویگری از میرهاشمی | علت جدایی رضا رویگری از همسر دومش غوغا به پا کرد

تصویری جالب و دیده نشده از رضا رویگری و همسر دومش بعد از جدایی از همسرش را ببینید.

 همسر جوان رضا رویگری در گفتگو با رسانه ها گفته بهترین روزهای زندگی ام را صرف مراقبت از رضا کردم. رضا رویگری در کهریزک بستری شده و کسی به ملاقات رضا رویگری تا قبل از انتشار ویدیو جنجالی نرفته بود. رضا رویگری یک فرزند پسر دارد.

عکسی از دوران نامزدی رضا رویگری و همسر دومش در دوران نامزدی منتشر شد که آقای بازیگر بسیار سرزنده و سرحال به نظر می رسد.

رضا رویگری

ماجرا ی آشنایی و طلاق فرشته میرهاشمی با رضا رویگری

رضا رویگری : از سال ۷۳ دور بازیگری را خط کشیدم و دوباره به نقاشی روی آوردم. مدتی به آمریکا رفتم، در آنجا با همسرم آشنا شدم و ازدواج کردم… حاصل این ازدواج ، پسرش کیارش رویگری و یک نوه دختر 8 ساله است.

اما این زوج در سال ۱۳۹۳ از همسر اول خود به دلیل مخالفت با کار فرشته میرهاشمی جدا شد.

دلیل جدایی فرشته میرهاشمی از رضا رویگری

رضا رویگری: زن اولم به فکر زندگی نبود!

فرشته میر هاشمی می گوید از کودکی علاقه زیادی به درس خواندن داشت او میگوید اولین آموزگار زندگی ام مادرم بود که درس عشق و ایثار را از او گرفتم. میترا میرهاشمی از پنج سالگی به مدرسه رفت و از ۱۴ سالگی تدریس را آغاز کرد و بدین گونه یه مادرش نیز کمک میکرد.

وی دارای فوق لیسانس معماری از دانشگاه تهران، فوق لیسانس شهرسازی و دکترای روان شناسی را از کالیفرنیا است.

زندگینامه فرشته میرهاشمی همسر سابق رضا رویگری

فرشته میرهاشمی همسر رضا رویگری می‌گوید: از بچگی درس خواندن را خیلی دوست داشتم اولین آموزگار زندگی‌ام مادرم بود که درس عشق و ایثار را از او گرفتم. از پنج سالگی به مدرسه رفتم. از ۱۴ سالگی تدریس را آغاز کردم و بدین‌گونه کمک مادرم هم بودم.

تحصیلات دانشگاهی‌ام براساس «سازندگی» بود. از «ساختمان‌سازی» به «شهرسازی» و بعد به «انسان‌سازی» رسیدم.

فوق‌لیسانس معماری از دانشگاه تهران، فوق‌لیسانس شهرسازی و دکترای روان‌شناسی را از کالیفرنیا گرفتم. در تمام سال‌های تحصیلم کار کردم و درس خواندم و برای «سازندگی» خودم قدم برداشتم.

تارا کریمی در سن 23 سالگی و در سال 1392 با رضا رویگری ازدواج کرد. ازدواج این زوج به دلیل اختلاف سنی 43 رضا رویگری با تارا کریمی حاشیه ساز شد و از دیدگاه برخی نیز این ازدواج یک ازدواج نامتعارف بود.

رضا رویگری

مخالفت پدر و خواهر تارا کریمی با ازدواجش با رضا رویگری

تارا کریمی که موقع ازدواج با رویگری فقط 23 سال داشت درباره مخالفت های والدین اش با این ازدواج بیان می کند: پدرم مخالف بود و حتی خواهر بزرگم مدام به من می گفت چه اتفاقی افتاده، تو که برنامه دیگری برای زندگی ات داشتی و نمی خواستی ازدواج کنی.

اما به هر حال این اتفاق افتاد. خیلی ها می گفتند رضا جای پدرت است و از این ازدواج برحذر کن ولی حرف مردم برایم مهم نبود.

ماجرای آشنایی تارا کریمی با رضا رویگری از زبان خودش

تارا کریمی که در شیراز با رویگری آشنا شده با اشاره به اینکه قبل از آشنایی نمی دانسته وی بازیگر است می گوید: من اصلا ایشان را به عنوان بازیگر نمی شناختم و هیچ کاری از ایشان ندیده بودم.

راستش در افتتاحیه برنامه ای در شیراز رضا رویگری به عنوان مهمان دعوت شده بود و دوست من هم وظیفه میزبانی ایشان را برعهده داشت. وقتی برای استقبال از ایشان به فرودگاه رفتیم اولین بار ایشان را دیدم و طی چند روزی که آنجا بودند با هم آشنا شدیم.

وی ادامه می دهد:واقعا تا آن موقع نمی دانستم ایشان بازیگر است و او به من پیشنهاد تماشای فیلم “بوتیک” را داد و زمانی که این فیلم را دیدم یک جورهایی واقعا ترسیدم و فکر کردم نکند شخصیتش مانند شخصیت داخل فیلم باشد

رضا رویگری

برای همین تا یک مدت به تلفن هایش جواب نمی دادم تا اینکه خودش پیامک داد و من هم پرسیدم شخصیت شما همین طوری ست؟ و ایشان هم پاسخ داد آن فقط یک نقش است و سپس پیشنهاد داد “اجاره نشین ها” و بعد “مختارنامه” را ببینم.

مصاحبه جدید با تارا کریمی و همسرش رضا رویگری

به بازیگری علاقه ندارید؟

تارا: معتقدم بازیگری نشأت گرفته از احساسی درونی است که توانایی آن باید ذاتا درون فرد وجود داشته باشد. گرچه عموم مردم فکر می‌کنند می‌توانند بازیگر شوند.

خانم کریمی شما صدای آقای رویگری را دوست دارید؟

تارا: عاشق صدایش هستم. خب تن صدای رضا خیلی زیباست. اما بعد از بیماری وقتی کاری را خواندند و شنیدم اصلا مانده بودم که واقعا این صدای خودش است؟ چیزی که واقعا می‌خواهم این است که رضا یک بار دیگر بتواند بخواند.

رضا رویگری

آقای رویگری از کارهای خودتان آرشیوی دارید؟

رضا رویگری: همه را ندارم. گاهی هم کارهای خودم را در خانه دوره می‌کنم و می‌بینم. هنوز «شاهگوش» را کامل ندیده‌ام. خیلی از آن تعریف می‌کنند؛ حتی داوود میرباقری می‌گوید: «رضا بازی خوشگلت را در این کار هم آوردی.» به نظرم بد نیست آدم گاهی کارهایش را ببیند. گاهی آهنگ‌هایی را که خوانده‌ام می‌شنوم دلم می‌گیرد که دیگر نمی‌توانم بخوانم. امیدوارم زودتر برگردم به همان روزها.

هیچ برنامه‌ای برای کار مشترک با همسرتان نداشتید؟

رضا رویگری: دلم می‌خواست اگر فیلمی ساختم که نقش خوبی داشت به او بدهم. طرحی از زندگی خودم را فیلمنامه کرده‌ام که اگر روزی آن را ساختم نقش مادرم را به تارا می‌دهم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n9kpx