یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/14 13:15
گلوریا هاردی
کد خبر: 19643

گلوریا هاردی عاشق شد | دردسری جدید برای خانم بازیگر

گلوریا هاردی، در مراسم اکران مردمی «روز صفر»، دردسرس جدید برای همسرش به وجود آورد.

گلوریا هاردی متاهل بوده و همسرش از او کوچکتر است. همسر گلوریا هاردی فیلم سینمایی گشت ارشاد درخشیده است . همسر گلوریا هاردی در سریال هایی مثل نهنگ آبی نیز ایفای نقش کرده است گلوریا هاردی دو رگه بوده و مادرش ایرانی است.

گلوریا هاردی، در مراسم اکران مردمی «روز صفر»، قصد تعریف از بازی ساعد سهیلی در این فیلم را داشت که سخنانش به درستی بیان نشد و واکنش همسرش را در پی داشت.

فیلم «روز صفر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان و بازی امیر جدیدی و ساعد سهیلی، این روزها روی پرده سینماهای کشور است.

گلوریا هاردی

در یکی از اکران‌های مردمی این فیلم، ساعد سهیلی به همراه همسرش حضور داشت. گلوریا هاردی که خودش هم بازیگر است، پس از نمایش «روز صفر»، با حضور روی صحنه، رو به تماشاگران، به شوخی گفت «با دیدن فیلم، عاشق عبدالمالک ریگی شده است» که این گفته، با واکنش ساعد سهیلی روبه‌رو شد و او با خنده گفت: «حاشیه درست نکن».

گلوریا هاردی

زندگی شخصی ساعد سهیلی

ساعد سهیلی متولد 30 بهمن 1366 در مشهد فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است . وی فعالیت هنری خود را از سن چهارده سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته ی سهید سهیلی آغاز کرد همچنین فیلم بردار پشت صحنه در برخی کارهای پدرش بوده است. گشت ارشاد، متروپل و کلاشینکف از دیگر فیلم های این بازیگر است.

گلوریا هاردی

ازدواج ساعد سهیلی

ساعد سهیلی چند سالی است که ازدواج کرده است و متاهل است. ساعد سهیلی وقتی به فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا هاردی آشنا شد و با هم ازدواج کردند. گلوریا هاردی یک رگ فرانسوی دارد و در سریال کیمیا نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.

گلوریا هاردی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5mqn