پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/01/17 01:10
اگر قصد سفر به قطر را دارید باید خوش شانس هم باشید؛
کد خبر: 19408

راهنمای خرید بلیت جام جهانی

مرحله دوم بلیت‌فروشی بازی‌های جام جهانی از امروز شروع شد و فیفا به قید قرعه از بین کسانی که برای خرید اقدام کرده‌اند تعداد محدودی را انتخاب خواهد کرد.

جام جهانی 2022 هفته گذشته در دوحه قطر قرعه کشی شد. با مشخص شدن چیدمان گروه‌ها، می‌توان گفت که رقابت اصلی کلید خورده و همه در تکاپوی آماده شدن برای بزرگترین رویداد فوتبالی جهان هستند. در کنار تیم‌ها، عوامل برگزاری و همه کسانی که با جام جهانی درگیر خواهند بود، این تماشاگران هستند که حرف اول را خواهند زد؛ گروهی که حضورشان در ورزشگاه به بازی ستاره‌ها معنا خواهد داد. در این میان فوتبال‌دوستان ایرانی هم اگر بتوانند از پس پرداخت قیمت‌های بلیت بربیاند، می‌توانند شانس خود را برای حضور در جام جهانی امتحان کنند؛ بله درست خواندید! برای داشتن بلیت جام جهانی هم باید خوش شانس باشید چرا که در مرحله اول بلیت‌فروشی از میان ۱۷ میلیون درخواست برای خرید، فقط ۸۰۰ هزار نفر در قرعه کشی مجوز خرید نهایی را پیدا کردند. در مرحله دوم هم روال به این شکل خواهد بود.

اگر یک هوادار تیم ملی بخواهد بلیت بازی‌های تیم ملی در مرحله گروهی جام جهانی 2022 را خریداری کند، مراحلی را باید طی کند که در ادامه قدم به قدم آن را شرح داده‌ایم. با طی این مراحل، شما هم یکی از کسانی خواهید شد که وارد قرعه کشی فیفا می‌شوید. پس فقط خواستن و داشتن توان مالی کافی نیست و هر هواداری که می‌خواهد بلیت‌های جام جهانی را داشته باشد، بایستی به فاکتور خوش شانسی هم مجهز باشد. اگر برای اولین بار است که می‌خواهید از سایت فیفا بلیت خریداری کنید، ادامه این مطلب می‌تواند حسابی به کارتان بیاید:

صفر تا صد خرید بلیت بازی‌های تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر:

عضویت در سایت فیفا قدم اول خرید بلیت است. اگر پیش از این عضو سایت فیفا نبودید؛ FIFA.com را باز کرده و از سمت راست بالا، گزینه ثبت نام را بزنید. برای این کار نیاز به تخصص زیادی نیست و با پر کردن چند فیلد معمول و معرفی یک ایمیل معتبر و ساخت نام کاربری و رمز عبور، عضویت شما انجام خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekx99