جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/12/14 06:20
سریال ساختمان پزشکان
کد خبر: 19275

شایعه درگذشت بازیگر معروف سریال ساختمان پزشکان در اینستاگرام پر شد | عکس

بازیگر معروف سریال ساختمان پزشکان از شایعه فوتش عصبی شد .

 به گزارش رصدورزشی : همسر بازیگر پیشکسوت سینما از خبرسازی‌های درگذشتِ سیدهوشنگ حریرچیان گلایه دارد و می‌گوید هنرمندی که ۷۵ سال خدمت کرده این‌قدر بی‌سر و صدا می‌میرد!

سریالِ خبرهای کذبِ درگذشت پیشکسوتان سینما و تلویزیون به مدتها پیش برمی‌گردد..

حالا این‌بار فیک‌نیوزها به سراغِ سیدهوشنگ حریرچیان رفته‌ و خبری از درگذشتِ او منتشر کرده‌اند. خبری که چند ساعتی در فضای‌مجازی پخش شد.

به سراغِ سیدهوشنگ حریرچیان رفتیم و با او لحظاتی به گفت‌وگو نشستیم. بازیگری که مدت‌ها قبل به کرونا مبتلا و راهی بیمارستان شد. او بعد از این بیماری تاکنون بیش از گذشته کم‌کار شده و خودش هم در گفت‌وگویی اعلام کرده بود فعلاً کار نمی‌کنم تا دوباره کرونا نگیرم.

وقتی با او تماس گرفتیم گفت: من بابتِ خودم ناراحت نمی‌شوم اما همین که این خبر عده‌ای را ناراحت کرد برای من هم ناراحت‌کننده می‌شود. علاقه‌مندان به ما لطف دارند و به هر حال زنگ می‌زنند و پرس‌وجو می‌کنند. من به آنها گفتم نترسید، من زنده‌ام.

پیگیرِ بیماری او و تبعاتش شدیم و حریرچیان چنین گفت: بیماری کرونا همه بخش‌های بدنم را درگیرِ خودش کرد، به گونه‌ای خانه‌نشین شدم. به هر حال وقتی بدن ضعیف می‌شود بیماری‌ها هجوم می‌آورند. کار به من پیشنهاد شود بیشتر از 12 روز نمی‌توانم جلوی دوربین باشم. البته کارهای تأثیرگذاری هم مثلِ «ساختمان پزشکان» به بنده پیشنهاد نشد.

سپس همسرِ حریرچیان این انتقاد و گلایه را داشت نمی‌دانم این خبر از کجا آمده؟ چرا آمده؟ اما هنرمندی که 75 سال خدمت کرده این‌طور بی‌سر و صدا می‌میرد و هیچ‌کس از او خبر ندارد. بعد از سریال «ساختمان پزشکان» شاید 20 فیلم سینمایی و سریال و مستندات کار کردند به نظرم این رفتار شایسته نبود که بسیاری را نگران و ناراحت کنند. / تسنیم 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/488bml