پنج‌شنبه 23 فروردین 1403 - 11 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/12/11 15:06
بیبی دوج
کد خبر: 19253

چرا بیبی دوج از ارزهای دیجیتال دیگر محبوب تر است؟

بیبی دوج یک توکن است که هیچ تکنولوژی اساسی یا هیچ‌گونه کاربردی ندارد و روی شبکه بایننس اسمارت چین اجرا می‌شود.

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین با نماد BABYDOGE، توکن کریپتوکارنسی نوپای ساخته شده توسط جامعه آنلاین طرفداران ارز محبوب دوج کوین است. احتمالاً اسم این رمز ارز ( بیبی دوج) تلاشی برای سوار شدن بر موج طرفداران پدر خود، یعنی دوج کوین است؛ اما شباهت این دو به همین جا ختم می‌شود. برخلاف دوج کوین که توکن بومی شبکه خودش است، بیبی دوج یک توکن است که هیچ تکنولوژی اساسی یا هیچ‌گونه کاربردی ندارد و روی شبکه بایننس اسمارت چین اجرا می‌شود.

پروژه های بلاک چین جذاب متعددی وجود دارد که بسیاری از آنها پتانسیل ایجاد بازده طولانی مدت قابل توجهی را دارند. ارزهای دیجیتال نوپا، در مقیاس کوچک و جالب مانند Baby Doge بیشترین احتمال برای تجربه رشد تصاعدی می باشد که به دنبال استراتژی های رشد تهاجمی،، که می تواند منجر به افزایش قابل توجه ارزش در سال 2022 شود.

BabyDoge با الهام از اولین و شناخته شده ترین ارز رمزنگاری شده میم، طرفداران واقعی خود را به دست آورده است.Baby doge در هفته های اخیر به محبوب جدید سرمایه گذاران تبدیل شده است و تنها در اولین روزهای سال 2022 حدود 82 درصد را به خود اختصاص داده است.

طبق گفته CoinMarketCap، در 30 روز گذشته، در حال حاضر 200٪ افزایش یافته است.بیبی دوج با رسیدن به نقطه عطف چشمگیر 1.2 میلیون کاربر، از اواخر دسامبر به بالاترین حد خود رسیده است که باعث شده طرفداران زیادی به خود جذب کند.در حال حاضر، طرفداران baby doge در حال مبارزه هستند تا رمزارز را در پلتفرم بایننس یکی از بزرگترین کارگزاری ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، فهرست کنند.

بسیاری در حال احتکار واحدهای میم کوین هستند به این امید که این اتفاق بیفتد و قیمت به سطوح بالاتری برسد.Baby doge که تنها یک ماه پس از راه‌اندازی خود در دنیای کریپتو به شهرت رسید، طراحی دقیق‌تری نسبت به پیشینیان خود و برنامه‌ای قوی برای حمایت از حیوانات دارد./ شایا نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ayl8v