چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/12/09 12:54
فال روزانه
کد خبر: 19206

فال روزانه 10 اسفند

فال روزانه سه شنبه 10 اسفند را بر اساس ماه تولد در ادامه بخوانید.

فال روزانه، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند. از این رو متولدین هر ماه، فال روزانه جداگانه ای دارد. فال روزانه سه شنبه 10 اسفند را بر اساس ماه تولد در ادامه بخوانید.

 

فال متولدین فروردین

خبرها یا اتفاقاتی که منتظرش بودی، ممکن است تا چند وقت دیگر به تعویق افتد. وقت خود را تلف نکن و افکار مبهم و پیچیده را از خود دور کن. به زودی همه چیز روبراه می‌شود.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

 

متولدین فروردین

رنگ شانس : قرمزملایم

اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

 

 شما امروز وقتی کارهایتان را تمام کردید نمی توانید به راحتی وقت تان را برای تفریح کردن با دوستانتان تنظیم کنید. شما هنوز وظایفی دارید که حتی شاید وقتی لیست کارهای روزانه تان را چک کنید آنها را حس نکنید. همانطور که احساس گناه گردن به جز تلف کردن وقتتان هیچ کار دیگری نمی کند ، دفاع کردن از خودتان در برابر دیگران نیز اینگونه است. فقط تا جایی که در توانتان هست کارهایتان را انجام دهید و بعد هر نگرانی که مانع لذت بردن از زمان حال می شود را از فکرتان بیرون کنید.فال روزانه سه شنبه 10 اسفند 1400

 

امروز شما یک دریا انرژی برای پرداختن به فعالیت ها و کارهای مختلف در اختیار داریداز این انرژی مضاعف استفاده کرده و هر کار ناتمامی که در انتظارتان است را به انجام برسانید. تمیزی و نظافت منزل و نظم بخشیدن به میز کارتان از جمله کارهایی هستند که امروز می توانید انجام دهید. اگر بعد از همه این کارها هنوز هم انرژی داشتید و دلتان می خواست کاری کنید می توانید با دوستانتان برای یک فعالیت ورزشی یا تفریحی قرار بگذارید. امروز ممکن است مجبور شوید برای دفاع از افکار و باورهای خود بجنگید، اما نباید در این راه سرسختی و لجبازی بیش از اندازه به خرج دهید، اگر دیدید که حق با طرف مقابلتان است تسلیم شوید. گاهی یک عقب نشینی هوشمندانه خیلی بهتر از یک نبرد بی فایده است. در انجام کاری تردید دارید، پیرامون آن خوب تحقیق کرده و جوانب مختلف را بسنجید. سعی کنید در مورد مردم زیاد نکته‌بین نباشید و عیب و ایرادهای دیگران را بیش از حد بزرگ نکنید. هر کسی یک عیبی دارد.

 

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد.   شرایطی مهیا می‌شود تا بعدازظهر به همراه دوستان بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید.  کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و امروز دردسرهای زیادی را شاهد خواهید بود. اجازه ندهید شک و تردید، مشکلی برای تصمیم‌های مهم زندگی‌تان ایجاد کند. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید، اما کارهای زیادی در پیش دارید و چنین زمانی فراهم نمی‌شود. این قضیه زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد، جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که در چند روز آینده فرصت فراغت بیشتری خواهید داشت تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید.   دلخوری‌هایی که میان شما و عشق‌زندگی‌تان وجود دارد را به باد فراموشی بسپارید.

فال متولدین اردیبهشت

تو در مجموع انسان معتدل و معقولی هستی اما تغییر شرایط تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود تصمیم‌هایی بگیری که تقریبا از تو بعید است. سعی کن همچنان عقل و منطقت در کنار احساساتت کار کند.

همیشه به دنبال راهی برای بدست آوردن پول بیشتر هستی. برایت فرق نمی‌کند شرایط مساعد است یا نامساعد به همین دلیل گاهی اوقات برنامه‌هایت با شکست روبرو می‌شود و ناراحت می‌شوی. هر چیزی جایی و زمانی دارد.

متولدین اردیبهشت

رنگ شانس : صورتی وآبی روشن

اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز اختصاص دادن زمانی برای استراحت کردن امری حیاتی برای شما به حساب می آید ، وگرنه دیگر فرصتی برای تفریح کردن نصیبتان نمی شود. اما حتی اگر خودتان هم متوجه بشوید که چه راهی را باید انتخاب کنید ، شاید اتفاقی رخ دهد که مجبور شوید برنامه تان را تغییر دهید. با این حال نباید به خاطر چیزهای بدیهی بجنگید؛ پس عاقلانه تر این است که انرژی تان را برای چیزهای مهم تر زخیره کنید.

امروز ممکن است عشق در زندگی شما تولدی دوباره پیدا کند. اگر نیمه ی دیگرتان را پیش از این پیدا کرده اید این اتفاق به شکل احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتر بین شما و طرف مقابلتان خواهد بود، اگر هم هنوز مجرد و تنها هستید به احتمال زیاد تا پایان روز تغییراتی در وضعیت زندگی عاطفی خود مشاهده خواهید کرد! شاید با شخص جدید و جذابی آشنا شوید که خیلی سریع با هوش و ذکاوت خود در دل شما جا باز می کند. خودتان را از ابتدای صبح برای چنین برخوردی آماده کنید و تا جایی که می توانید به ظاهر خود رسیدگی کنید. با این کار حتی اگر عشقی در کار نباشد هم دیگران را با ظاهرتان تحت تاثیر قرار خواهید داد. همیشه کارها و روزگار آن طور که دل آدم می خواهد پیش نمی روند، اگر این واقعیت را قبول کنید دیگر دائم خودتان را سرزنش نمی کنید. اراده شما برای انجام کارهای بزرگ خوب است و نباید از موانع و سختی‌ها هراسی به دل راه بدهید. برای نیتی که در دل دارید پا پس نکشید، صبر و سعه صدر شما نتیجه خوبی خواهد داد.

سلامت خود را جدی نمی‌گیرید و ورزش و تحرک را کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که نگاهی جدی به ورزش و تحرک داشته باشید و با اختصاص زمانی از روز به ورزش، سلامت خود را تضمین کنید. قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، نظر افرادی که به آنها اعتماد دارید را جویا شوید. قرار است به دیدن یکی از فامیل‌های نزدیک بروید، در این مهمانی به شما خوش می‌گذرد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دیداری با اعضای فامیل تازه کنید. احساس می‌کنید آتش عشق بیشتر از همیشه در وجودتان زبانه می‌کشد و قصد دارید عشق‌ بی‌پایان‌تان را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید، مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان نیز احساس متقابلی نسبت به شما دارد و امروز بیشتر از همیشه عاشق‌تان است. قصد مشارکت تجاری یا عقدقراردادی را دارید، اما قبل از هرگونه فعالیت مالی، یک بار دیگر تمام شرایط کار را بررسی کنید. کارهای زیادی دارید، اما بیش‌از‌حد خودتان را خسته نکنید و برای ساعتی هم که شده از کار فاصله بگیرید و استراحت کنید.

فال متولدین خرداد

بر فرصت‌هایی که از دست رفته است نمی‌توان اشک ریخت، چون این کار هیچ سودی ندارد. اگر نتوانی از گذشته درس گرفته و خود را فراتر از آن قراردهی، ناچار به تکرار همان تجربه‌های تلخ خواهی شد.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

باید سعی کنی این روزها محیطی آرام و بدون هر گونه تنش ایجاد کنی. با کسانی که به تو استرس و اضطراب منتقل می‌کنند، تا چند روز قطع رابطه کن و سعی کن وقتت را با کسانی بگذرانی که به تو انرژی مثبت بدهند. سلامت روح در ارتباط مستقیم با سلامت جسم است.

اسراف در هر کاری زیان‌‌آور است حتی اگر در بذل و بخشش باشد. هر کاری را باید به اندازه و به موقع انجام داد. گنج قارون هم داشته باشی با این دست و دلبازی‌ها تمام خواهد شد!

متولدین خرداد

رنگ شانس : نارنجی

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

خرداد : شما در حالیکه تمام مسئولیت های خانواده و کارهای خانه را تقبل کرده اید ، می خواهید فرد مسئولیت پذیری باشید ، اما هروقت که می خواهید کمی تفریح کنید اولویت هایتان نیز به سرعت تغییر می کند! مهم نیست که چقدر تلاش می کنید ، قادر نخواهید بود از زیر بار مسئولیت هایتان فرار کرده و به شادی و پایکوبی مشغول شوید!! به دنبال شکار یک لحظه خوب و مناسب گشتن فقط ناامیدی تان را بیشتر می کند؛ پس خم به ابرو نیاورده و هر کاری که ازتان انتظار می رود را انجام دهید.

اگر احساس خستگی می کنید شاید بهترین کاری که می توانید در چنین شرایطی انجام دهید این است که دراز کشیده و چشمان خود را ببندید و به موسیقی های آرامش بخش گوش فرا دهید. شما بیشتر وقت ها مشغول کار و فعالیت هستید و زمان زیادی را به استراحت اختصاص نمی دهید، اما هم ذهن و هم جسم شما به استراحت نیاز دارند و باید به این نیاز خود توجه بیشتری داشته باشید. در یکی از گروه های دوستانتان تغییراتی به وجود آمده است که به مذاق شما سازگار نیست، شاید باید همراهی با این گروه را مورد ارزیابی مجدد قرار دهید. هر چقدر دلتان می خواهد استراحت کنید، ولی حتما وقتی را هم برای رسیدگی به کارهای عقب افتاده تان بگذارید. خبری خوش خواهد شنید و به شما هدیه ای داده خواهد شد، به زودی تحولی در زندگی‌تان بوجود خواهد آمد. امکان اسباب کشی وجود دارد و علی رغم همه نگرانی‌هایتان به مکان بهتری می روید بی اطلاع حرفی نزنید شاید کسی را از خودتان دلخور کنید در هنگام رانندگی سرعت خود را کنترل کنید. سعی کنید بیشتر به کسب علم و تحصیل بپردازید .

با ورزش و تحرک به جنگ سستی و کاهلی بروید. فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید. فکر و خیال عاشقی را از سر بیرون کنید چرا که امروز اصلا زمان مناسبی برای عشق و عاشقی نیست. عازم سفر کاری هستید و به رغم اینکه شرایط برای سفر مهیا نیست، چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه رخت سفر بر تن کنید و مسافرت بروید. اما خطرهای این مسافرت را به جان بخرید و مطمئن باشید که به لحاظ کاری دستاورد مهمی را از این سفر به ارمغان خواهید آورد. کار مهمی را باید انجام دهید، اما بهتر است قبل از انجام این کار حتماً با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و نظر بزرگ‌ترها را جویا شوید. مردم‌دار باشید و بیشتر از همیشه به اطرافیان نیکی کنید.

فال متولدین تیر

احساس می‌کنی که از نظر عاطفی شکست خورده‌ای و دل دیگر مرده است! اما چنین نیست باید این پرنده زندانی را به باغی برده تا شاد شود. آن وقت خواهی دید که چطور نغمه‌سرایی می‌کند!

زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه کوتاهی کرده بودی، اما اینک یک فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحکم ساخت.

احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشکی ماهر مراجعه کرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است که باید آنها را درمان کرد.

حرص از مال دنیا و توجه زیاد به مسائل مادی تو را بی‌توجه به خانه و خانواده کرده است. به هرحال فراموش نکن که

متولدین تیر

رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی

اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز شاید یک نفر ازتا درخواست پول کند یا بخواهد که کاری برایش انجام دهید. باوجود اینکه شما نمی توانید بهش جواب منفی بدهید ، ولی اگر خودتان برنامه های دیگری داشته باشید عصبانی خواهید شد. و اگر قادر نباشید که برنامه هایتان را کنسل کنید ، اوضاع پیچیده تر شده و عصبانی تر خواهید شد! البته خیلی خوب است که برای خودتان مرزها و محدوده های را مشخص کنید ، ولی در مورد این مشکل اخیر این استراتژی کارساز نخواهد بود. به هر حال شما ناچارید هم بهترین کار را انجام دهید و هم راهی را پیدا کنید که این فرد را خوشحال نگه دارید!!

امروز احساسات شدیدی را در وجود شما زنده خواهد کرد، این چیز جدیدی نیست و شما هر از گاهی چنین وضعیتی را تجربه می کنید اما پیدا کردن راهی برای بیان این احساسات به نظرتان دشوار می رسد. هرچند شما همیشه ذهنی خلاق دارید، اما پیدا کردن بهترین راه حل همیشه هم آسان نیست. شاید بد نباشد برای  رها کردن این احساسات به هنر روی بیاورید. اگر امروز نمی توانید در گفتگو با عشقتان به سادگی با حرف هایش کنار بیایید، به رابطه خود فرصت بدهید و از او بخواهید اجازه دهد کمی تنها بمانید، این برای هر دوی شما بهتر خواهد بود. البته این کار را با جنگ و دعوا انجام ندهید و در نهایت ملایمت با او صحبت کنید. از عزیزانتان دور و دلتنگ آن‌ها هستید، شرایط دیدار فراهم خواهد شد اندکی صبور تر باشید. بحثی کرده‌اید که از نتیجه آن بسیار نگران هستید، بهتر هست هم نسبت به خودتان هم دیگران منصف تر باشید. مبلغی که بدهکارید هر چه زودتر برگردانید و تسویه حساب کنید. ساعت‌ها وقت خود را جلوی آینه نگذرانید.

بیش‌از‌حد خودتان را برای اشتباه‌های گذشته سرزنش نکنید. در عوض به فکر راهی برای جبران این اشتباه‌ها باشید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید که دیگر اشتباهی از شما سر نزند. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما این فرد بدحساب است و قصد پرداخت پولی که از شما قرض می‌کند را ندارد، در نتیجه از پرداخت پول به این فرد امتناع کنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را به‌راحتی از دست ندهید. کالای گران‌بهایی که مدت‌ها است به فکر خرید آن هستید را امروز سفارش دهید. مطمئن باشید خرید این کالا به لحاظ روحی زمینه دلخوشی‌تان را فراهم خواهد کرد. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. مشکلی در محل کار یا منزل سد راه شما شده و این وضعیت زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. در نتیجه امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و ممکن است که با چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دعوا راه بیاندازید. در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود.

فال متولدین مرداد

دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. این نوع اختلافات گذرا خواهد بود و درنهایت تو به خواسته و آرزویت می‌رسی. بهتر است لبخند بزنی تا او با دیدن چهره بشاش و خندان تو کدورتها را فراموش کند.

یک بحران مالی ساده می‌رسد که به زودی پایان خواهد یافت. تو به زودی به خواسته‌هایت می‌رسی و بهبودی شرایط اقتصادی می‌رسی پس منتظر روزهای بهتری باش.

متولدین مرداد

رنگ شانس : زرد ، طلایی

اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، آذر

الان برایتان خیلی سخت است که خودتان باشید!! به خصوص اگر با مشکلات مالی دست به گریبان باشید. اگر هم کسی ازتان بخواهد که مشکلی را رفع کنید ، اوضاع بدتر خواهد شد. اگرهم قدبازی دربیاورید و هیچ کاری انجام ندهید خودتان عصبانی خواهید شد! متاسفانه این بدترین تاکتیکی است که ممکن است اتخاذ کنید. حتی اگر احاساس ناامیدی کردید ولی تسیلم نشوید. اگرچه شما منتظر هستید همه چیز حاضر و آماده برایتان مهیا شود ، اما انجام دادن کارهایی که ازشان لذت می برید درهای خوشبختی زندگی را برویتان می گشاید!

امروز به احتمال زیاد سرتان خیلی شلوغ خواهد بود، اما شما برای این شرایط کاملا آماده اید. شما آنقدر انرژی در اختیار دارید که می توانید حتی کارهایی که از قبل نیمه تمام رها شده بودند را هم امروز به انجام برسانید و اوضاع به کامتان خواهد بود. البته شما به طور کلی از آن دسته آدم هایی نیستید که از یک جا نشستن لذت ببرند و اگر زیاد بیکار بمانید دچار احساس بیقراری و نگرانی خواهید شد. کمی به سلامت خود اهمیت بدهید و به یاد داشته باشید که استرس در هر بیماری مزمنی جزء عوامل اصلی است، پس بهتر است با تمرین مداوم از آن جلوگیری کنید. هر روز ۱۵ دقیقه وقت گذاشته و به مدیتیشن بپردازید و مطلقا به هیچ چیز فکر نکنید. بیش از حد خود را درگیر مشکلات اطرافیانتان کرده‌اید. ممکن است استرس های موجود به راحتی از بین نروند، اما دست کم به راه حل های مفید نزدیک می شوید. سعی نکنید به تنهایی از هر چیزی سر دربیاورید شاید تکیه کردن به دوستی صمیمی و صادق، درست همان چیزی باشد که حالا به آن نیاز دارید. در کاری که در پیش گرفته‌اید تجدید نظر و تامل بیشتری بکنید.

امروز علائم بهبودی بیماری مزمنی که به آن گرفتار هستید را مشاهده خواهید کرد. سودسرشاری از منبع پولی که پیش‌ از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید روانه حساب بانکی‌تان می‌شود. مهمانی بزرگی در پیش دارید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، برای مهمان‌ها سنگ‌تمام بگذارید و کاری کنید تا خاطره‌های خوش آن در ذهن مهمان‌ها ماندگار شود. روز خوبی را برای عاشقی انتخاب نکرده‌اید و بهتر است که عشق و عاشقی را به آینده موکول کنید. اهمیتی به مشکلات دیگران نمی‌دهید و اطرافیان را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار داده‌اید، قبل از اینکه این رفتار شما را به فرد خودخواه و بی‌ملاحظه‌ای در پیش اطرافیان تبدیل کند، از امروز مشکلات اطرافیان را مشکل خودتان بدانید و اهمیت بیشتری برای دوست و آشنا قائل شوید. جسارت بیشتری در زندگی به خرج‌دهید و کارها را با شور و اشتیاق دنبال کنید.

فال متولدین شهریور

بین تو و دوست یا همسرت اختلافاتی پیش آمده است. این اختلافات را باید برطرف کرد اما قبل از آن باید ریشه‌های آنها را بشناسی تا در قضاوت و داوری خود دچار خطا نشوی.

با مشکل مالی برخورد می‌کنی. باید در برخورد با اینگونه مشکلات آنها را تحقیر کرد. باید طوری وانمود کنی که از هیچ چیز واهمه نداری. پس با هوشیاری کامل به فکر راه‌حل باش و خودت را دست کم نگیر.

متولدین شهریور

رنگ شانس : قهوه ای وکرم

اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما از انجام دادن کارهایی که وظیفه افراد دیگر است خسته شده اید. شما حتی بعضی وقت ها فکر می کنید که تنها کسی هستید که به قول هایی که داده عمل می کند! اما امروز نباید به سرعت در صدد رفع اشتباهات افراد دیر بربیایید ، چراکه شما به خاطر وسواس و اشتیاقی که برای رسیدن به موفقیت و ارضا کردن احساس کمال طلبانه خود دارید به آنها اجازه دست به عمل زدن نمی دهید. درعوض باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید که بتوانید کمک و همکاری افراد دیگر را قبول کنید. یادتان باشید که هیچ انسانی کامل و بدون عیب نیست.

امروز شما عشق و احساس بسیار شدیدی را نسبت به شریک زندگی خود و یا شخصی که دوستش دارید اما هنوز جسارت کافی برای بیان احساسات خود نسبت به او را نداشته اید، در وجود خود احساس خواهید کرد. شاید طرف مقابلتان به آن شکلی که انتظار دارید پاسخ شما را ندهد اما قطعا به خاطر توجهی که به او می کنید تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. در هر صورت اگر این رابطه یک رابطه ی جدید باشد که تازه می خواهد شروع شود آینده ی چندان درخشانی برای آن پیش بینی نمی کنید، پس انتظار چندانی از آن نداشته باشید. اگر قصد شروع یک فعالیت جدید تجاری و یا شراکت کاری را دارید توصیه می شود تا آغاز هفته ی آینده دست نگه دارید. به سخن چینان فرصت خودنمایی ندهید و نگذارید رابطه شما و دیگران را خراب کنند. به آینده امیدوار باشید و استعداد و توانایی های خود را جدی بگیرید، یک موفقیت نصیبتان می شود. بی پرده حرف‌هایتان را به طرف مقابلتان بگویید که جنگ اول به از صلح آخر است. شما در سراسر زندگی‌تان به دیگران کمک کرده‌اید.

انسان شکاکی هستید و به زمین و زمان شک دارید، این روحیه امروز شما را به دردسر بزرگی خواهد انداخت. قدر پول و سرمایه‌ خود را بدانید و ولخرجی نکنید. در غیر این صورت زودتر از چیزی که فکرش را بکنید قرض و بدهکاری بالا می‌آورید و حساب و کتاب زندگی از دست‌تان خارج می‌شود. تحت‌فشار کارهای عقب‌مانده قرار دارید و از عهده‌ کارها بر نمی‌آیید. در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را به پایان برسانید و در آینده به‌گونه‌ای رفتار کنید که کاری روی دست شما باقی نماند.  امروز از حمایت و پشتیبانی اعضای خانواده یا همکاران برخوردار می‌شوید. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان بپردازید و حسابی تفریح کنید، امروز این فرصت فراهم می‌شود و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.

فال متولدین مهر

به زودی نادانی و لجاجت او تو را آزار می‌دهد. از دیدن اعمال و رفتارش دچار پریشانی و اضطراب خواهی شد. بهتر است چند روز نزدیکش نشوی و او را به حال خودش رها کنی. در این مدت می‌توانی دعا کنی که او دوباره سر عقل بیاید.

به زودی اوضاع مالی و اقتصادیت روبراه می‌شود. دیگر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چون این بار شانس به سراغت آمده. کسی که با تمام وجود خود را وقف هدفی می‌کند حتما موفق خواهد شد.

متولدین مهر

رنگ شانس : بنفش وقهوه ای

اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

  آمار کرونا امروز ۹ اسفند ۱۴۰۰ / فوت ۲۰۷ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته

بودن در کنار یک فرد فریب کار و دغلکار اصلا چیز جالبی نیست ، اما شما امروز مجبور می شوید که تمام روز را با چنین فردی باشید!! شما از بودن با افراد کله شق که به زور شما را وادار می کنند کارهایی که دوست ندارید را انجام دهید اصلا خوشتان نمی آید. ولی شاید مجبور شوید که فردی که زیاد هم آدم درستکاری نیست را تحمل کنید! خوشبختانه اگر از نقشه های خاص خود جدا نیفتید ، با مهارت های دیپلماتیک خود می توانید اوضاع را بهتر کنید.

آنچه حس ششمتان امروز به شما می گوید همچون اطلاعات دقیقی خواهد بود که از عالم غیب به شما وحی شده اند! شما قادر خواهید بود با تکیه به این احساس درونی خود موفقیت های قابل توجهی کسب کرده و حتی میزان درآمد خود را افزایش دهید. شاید در واقع این اطلاعات را قبلا جایی خوانده و فراموش کرده باشید و یا بر حسب اتفاق در جایی به صورت نه چندان دقیق شنیده باشید و حالا ضمیر ناخودآگاهتان دارد شما را به توجه به آنها دعوت می کند. در هر صورت در مورد این اطلاعات تحقیق کرده و چنانچه از صحت آنها اطمینان کامل پیدا کردید بدون معطلی دست به کار شوید. شاید از همین راه به ظاهر عجیب خیلی زود پولدار شوید! وقت آن است که از دیگران کمک بخواهید، شک نکنید که دوستان واقعی در کنار شما خواهند ماند، قدر این دوستان را بیشتر بدانید و از لحظه های در کنار آنها بودن استفاده کنید. اگر کسی از شما توقع بی جا دارد بدون رودربایستی به او نه بگویید، با تلاش و پشتکار زمینه های ترقی و پیشرفت را بوجود آورید. دلخوری‌های کوچک را کنار بگذارید.

نیازمند پولی هستید، اما جایی برای نگرانی نیست چرا که امروز از جایی که فکرش را نمی‌‌کنید این پول به دست‌ شما می‌رسد. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان احترام بیشتری بگذارید. در غیر این صورت همسر یا عشق‌زندگی‌تان نیز احترام شما را نگه نخواهد داشت و از رابطه‌ای که با ایشان دارید به غیر از کدورت و دشمنی چیزی نصیب‌تان نمی‌شود. روحیه وسواسی دارید و اجازه داده‌اید افکار منفی فکر و ذهن شما را پُر کند. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند، افکار منفی را کنار بگذارید و عینک مثبت‌اندیشی به چشم بزنید. ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده است. مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاوردهای چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت. یکی از آشنایان در گذشته رفتار ناپسندی با شما داشته است. از اشتباهات این فرد چشم‌پوشی کنید و به ایشان ثابت نمایید که هنوز هم مهرش در دل شما جای دارد.

فال متولدین آبان

امروز خواسته های خود را بدون ترس و واهمه مطرح کنید. گوش شنوا وجود خواهد داشت. و اثرات آن شما را متعجب خواهد کرد. چند روز دیگر به پایان روزهای طلایی عشق شما نمانده. از این روزها استفاده کنید.

با دوستان صمیمی خود تماس بگیرید و بگذارید که آنها از خودشان بگویند. این کار شما را آرام خواهد کرد. سعی کنید گوش خوبی برای شنیدن باشید.

به عادت های خصوصی خود توجه کنید. شما می دانید که به چه کارهایی عادت دارید که به زیان شما می باشد. آنها را فراموش کنید. حداقل سعی کنید که …

به هیچ کس قرض ندهید. خود شما به این پول احتیاج پیدا خواهید کرد. اگر کسی به پول شما نیاز دارد از او معذرت خواهی کنید. این به صلاح هر دوی شماست.

متولدین آبان

رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : تیر و اسفند

شما چند روزی است که به مشکل پیچیده ای برخورده اید و ظاهرا هم تا امروز راه حل ساده ای به ذهتان نرسیده است. شما حتی اگر از نظر زمان و یا مکان از خانه و خانواده تان دور باشید ، اما هنوز هم از یک مشکل قدیمی خانوادگی اذیت می شوید. اما حالا هیچ چیزی به طور کامل این مشکل را حل نمی کند و هرقدر که بیشتر به خودتان فشار بیاورید اوضاع پیچیده تر می شود. پس به زور سعی نکنید کاری را انجام ندهید وگرنه واقعا مایوس خواهید شد.

امروز شاید بخواهید در یک فعالیت گروهی یا اجتماعی شرکت کنید. در این جمع شما با یکی از دوستان یا آشنایان قدیمی خود دیدار خواهید داشت که به نظر می رسد کاملا عوض شده باشد، البته خوشبختانه این تغییرات در جهت مثبت هستند و باعث شده اند که شما ناگهان به شدت مجذوب این شخص شوید. اگر این شخص از جنس مخالف است و علاقه ای نسبت به او احساس می کنید از این که احساس خود را بروز دهید ترسی نداشته باشید. شاید او همان همسر رویاهایتان است که حالا دست تقدیر او را بار دیگر بر سر راهتان قرار داده است. امروز در محل کارتان نسبت به تماس های تلفنی حساسیت بیشتری نشان دهید و تا جای ممکن هیچ تماسی را بی پاسخ نگذارید. نیتی در دل دارید که به زودی به آن خواهید رسید. دوستی خوب و با محبت در اطرافتان است، قدر او را بدانید. اوضاع کاری‌تان به طور کلی در حال تغییر به سوی آینده ای بهتر است. اگر به کارهای هنری علاقمند شده‌اید، برایش وقت بگذارید. بعد از مدتی خواهید دید که چقدر در روحیه‌تان تاثیر گذار است. پشتکار داشته باشید.

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. مدت‌هاست که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما تاکنون از این سرمایه‌گذاری خبری نبوده و سودی روانه جیب‌تان نشده است، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و از محل این سرمایه‌گذاری سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. یکی از دوستان و آشنایان شما را به دردسری می‌اندازد و حسابی گرفتار می‌کند. رفتار این فرد را به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید دوباره چنین دردسرهایی برای شما درست نکند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم  خواهد کرد. از عشق‌زندگی‌تان برای انجام این کار تشکر کنید و به ایشان ثابت نمایید که قدردان تلاش‌های وی هستید. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و با مشکلی مواجه نخواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدتهاست به فکر انجام آن هستید را به پایان برسانید. اعضای خانواده امروز برای اینکه وقتی را با آنها سپری نمی‌کنید از شما گله‌مند خواهند شد.

فال متولدین آذر

کسی تو را به خردمندی و تعقل سفارش می‌کند. چون برخوردهای اخیر تو کاملا احساساتی و نسنجیده بود. از این برخوردها باید درس گرفت و قبل از اینکه تاثیر منفی روی دوستانت بگذارد، درصدد تصحیح آنها برآمد.

یک سفر این روزها مناسب خواهد بود. در این سفر روحیه تازه‌ای پیدا خواهی کرد و با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. همین موضوع در نگرش تو به زندگی تغییراتی را به وجود می‌آورد که پسندیده خواهد بود.

پیاده‌روی و کوهنوردی برای تو بسیار مفید خواهد بود، هم به لحاظ سلامتی جسمانی و هم از نظر تقویت روحیه.

این یک برنامه تازه و جدید است که اگر موفق شوی سود خوبی نصیب تو خواهد شد. به توصیه دوستان باید گوش سپرد و از تجارب آنان در این راه استفاده کرد تا موفق شد.

متولدین آذر

رنگ شانس : آبی وسفید

اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز شما حتما باید برای تفریح کردن از منزل خارج شوید ، اما ممکن است با مشکلی هم روبرو شوید. شاید یک نفر با شما همراه شود و بخواهد راهنمایتان باشد ، اما شما ترجیح می دهید به روش خودتان هر کاری را انجام دهید. اما نیاز مبرم شما به ماجرایی جویی شاید راه موثری برای دوری کردن از خطرات احتمالی عدم پذیرش دعوت دوست صمیمی تان نباشد. ولی شما باید به جای فرار کردن از ناراحتی های احساسی با آنها روبرو شوید.

امروز انرژی ذهنی و جسمی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و شما هم می خواهید از این فرصت استفاده کرده و کاری که حتی تا همین دیروز هم به نظرتان سخت و غیر ممکن می رسیده است را انجام دهید. اگر دیدید خیلی انرژیتان زیادی است سعی کنید کمی در خانه کار کنید و به باغچه و گلها رسیدگی کنید و به انباری و پارکینگ خانه تان سر و سامانی بدهید. امروز ممکن است درگیری های کوچک خانوادگی کمی اوقاتتان را تلخ کنند. اما به نفعتان است که در مقابل اتهاماتی که مبنی بر پشت کردن به خانواده به شما وارد می شود خیلی مستقل عمل کنید و بیهوده احساس گناه نکنید. شما خودتان خیلی خوب می دانید خانواده تان چقدر برایتان اهمیت دارد و خیالتان از این بابت راحت است. در روزهای آینده خبرهای خوبی به گوشتان خواهد رسید، اخباری که تاثیر مثبتی بر موقعیت خانوادگی و اجتماعی شما خواهد گذاشت. با برنامه ریزی درست قطعا زودتر به مقصد می رسید. نظم و انضباط را فراموش نکنید، با بی نظمی اوضاع را درهم و برهم می کنید. به بزرگتر خانواده احترام بگذارید و روی حرف خودتان اصرار نورزید.

بعدازظهر امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. قبل از انجام هر نقشه‌ای، جوانب کار را بسنجید و هیچ‌ کاری را بدون فکر و مشورت با افراد باتجربه انجام ندهید. درغیراین‌صورت نقشه‌های شما نقش بر آب می‌شود. یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. مدت زیادی است که میان شما و یکی از نزدیکان مشاجره‌ای درگرفته و با ایشان قهر کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در صلح و دوستی با این فرد وارد شوید. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر و استعداد خود را ثابت نمایید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید.  میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان شکرآب می‌شود و روزی همراه را با دلخوری را در پیش دارید. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به گونه‌ای رفتار کنید تا در پایان روز همه‌چیز به‌خوبی و خوشی تمام شود.

فال متولدین دی

 

نگرانی‌ها را از خودت دور کن. به خود و اطرافیانت اعتماد کن و در موردشان اینقدر سخت‌گیر نباش. رفته رفته اوضاع روبراه خواهد شد.

گوش به زنگ باش چون خبر خوشی در راهه و روحیه‌ای تازه پیدا می‌کنی. همچنان با انرژی باش و از لحظات لذت ببر.

 

باید انگیزه و حوصله برای دست زدن به کارهای جدید داشته باشی. مدتی به خودت برس تا روبراه شوی و خستگی را از تنت دور کن.

پیشنهادی مطرح میشه که می‌تونی قبول کنی. از دست زدن به کارهای تازه با تجربه‌های جدید نباید ترسید. می‌تونی به وضعیت مالیت امیدوار باشی.

متولدین دی

رنگ شانس : سفید و قهوه ای

اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه

همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

درحالیکه شما در زندگی تان یشرفت می کنید ، سیاره بخت شما یعنی کیوان نیز دست به کار شده و نمی گذارد تمرکزتان را از دست بدهید! کیوان وقتی که بهتان نشان می دهد چگونه از انجام دادن کارهای احمقانه دوری کنید دوستتان می شود!! با این حال امروز بهرام مدعی شما را تشویق می کند که ریسک کنید. هرقدر که تلاش کنید به عمق این مشکل بروید ، مشکلتان پیچیده تر می شود. حتی اگر به خودتان هم اطمینان داشته باشید ، وقتی که برنامه هایتان را عملی می کنید ، شاید روش هایی که در ذهنتان داشتید درست از آب درنیاید. اجازه دهید این نیازهای گذری و سریع فرو بنشینند؛ شما بیشتر از آنچه فکر می کردید زمان دارید.

شما امروز دارید به طور جدی به سبک زندگیتان و کارهایی که این اواخر کرده اید فکر می کنید و به ویژه این یک ماه اخیر ذهنتان را به خود درگیر کرده است. حالا دیگر وقت آن رسیده است که برای خودتان نقشه ای در نظر بگیرید و به آن متعهد شده و روی خواسته ها و برنامه هایتان متمرکز شوید و بر اساس آنها پیش بروید. ولی تلاش نکنید که ناگهان همه چیز را به یک باره تغییر دهید. به جای این که ناگهان تمام زندگیتان را زیر و زبر کنید و خیلی زود هم خسته شده و به روند قبلیتان باز گردید، با قدم های کوچک شروع کرده و با سرعتی کم ولی مداوم پیش بروید. برای اینکه بتوانید نسبت به نامزدتان شناخت بیشتری پیدا کنید با او در اجتماعات مختلف و به ویژه جمع دوستان حضور پیدا کنید. موفقیت در یک قدمی شماست به شرطی که هوشیار و دقیق باشید. شانس بزرگی در خانه‌تان را خواهد زد. برای رسیدن به اهدافتان راه درستی را پیش گرفته‌اید. انتظار نداشته باشید یک شبه به خواسته‌هایتان برسید. یک سفر تفریحی کوتاه مدت برنامه ریزی می شود، حتما به این سفر بروید.

بیش‌ازحد نگران سلامتی خود هستید و وسواس زیادی در حفظ سلامتی‌تان پیدا کرده‌اید، این وضعیت نه تنها کمکی به شما نمی‌کند بلکه توانایی‌های‌تان را به لحاظ فکری و ذهنی کاهش می‌دهد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که نگرانی‌های بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و وسواس زیادی برای سلامتی خود نداشته باشید.  امروز با مشکلی روبرو می‌شوید و از آنجایی که انسان منفی‌بافی هستید، این مشکل را بیش‌ا‌ز‌حد بزرگ جلوه می‌دهید. اما این رویکرد به غیر از شکست برای شما چیزی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با رویکردی مثبت به زندگی نگاه کنید و مشکلات را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید. یکی از عزیزان شما در بستر بیماری است و امروز اصلا حال‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای پرستاری از این عزیز انجام دهید و لحظه‌ای ایشان را تنها نگذارید. خرج غیرمنتظره‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید برای حل این مشکل از پس‌انداز‌تان کمک بگیرید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. فرصتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را تجربه نمایید. بر این باور هستید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت عشق‌زندگی‌تان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر است و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق‌زندگی‌تان پی ببرید.

فال متولدین بهمن

از فرصت‌ها استفاده کن و برای چیزی که در آرزویش هستی تلاش کن حتی اگر دور از دست‌رس است. با دست روی دست گذاشتن و غمگین بودن به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسی و فقط زمان و فرصت‌های خودت را از دست می‌دهی.

خواندن روزی دو سه بیت شعر از سهراب و اخوان ثالث می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و تو را شاداب کند. همیشه برای خوشحالی و گرفتن انرژی همه راههای موجود را امتحان کن. همین کار یعنی یک تحول در نوع زندگی کردن.

اگر مشکل بدخوابی یا بی‌خوابی داری قبل از خواب دوش بگیر، به موسیقی ملایم گوش کن یا کتاب بخوان. امتحانش ضرر نداره!

اوضاع اقتصادی تو کمی تکان می‌خورد اما اگر به همین اوضاع قانع باشی دیگر پیشرفت نخواهی کرد و درجا خواهی زد. البته درجا زدن برای تو ضرری نخواهد داشت اما با تلاش بیشتر می‌توانی به سود بیشتری برسی.

متولدین بهمن

رنگ شانس : آبی تیره

اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما امروز حتی اگر خیلی مشتاق و امیدوار هم باشید باز هم باید آرام و ساکت بمانید. اما این بدین معنی است که که چیزی آموخته اید که شما را از میزان زمان و پولی که برای کامل کردن یک پروژه نیاز دارید آگاه می سازد. البته پیدا کردن راه حل آسان برای رویارویی با واقعیت ها امری غیر ممکن است ، اما بهتان توصیه می کنیم که استراحت کردن موفقیت شما را در برابر مشکلات موقتی تضمین می کند. متاسفانه امروز کارهای سخت و زیاد هیچ مشکلی از شما را دوا نمی کند! کلید موفقیت شما در سرسختی و مداومت در کار است.

امروز ممکن است خبرهایی در رابطه با پولی که به صورت کاملا غیر منتظره به دستتان خواهد رسید بشنوید. شاید این پول را خودتان به دست آورده باشید، یا آن را از یک سرمایه گذاری در گذشته، یا حتی از طریق ارث به دست آورده باشید. اگر در بازار سهام پولی سرمایه گذاری کرده اید یا ملکی را خریده اید ارزش آن خیلی زود به طور قابل توجهی افزایش خواهد شد. البته مسائل مادی تنها منبع خوشحالی امروز شما نخواهند بود و خوشبختانه در زندگی شخصیتان نیز گره ی بزرگی به طوری گشوده خواهد شد که خودتان هم نمی توانید از آن سر در بیاورید. به خاطر این همه خوشبختی خدا را شکر کنید و بخاطر مسائل کوچک و بی اهمیت زیبایی های زندگی را نادیده نگیرید. خرید و فروش را با دقت کامل انجام دهید. تعریف شما از خوشبختی می تواند با تعریف دیگران فرق داشته باشد. بپذیرید که شما نمی توانید دیگران را طبق نظر خودتان خوشبخت کنید. به انتخاب‌هایشان احترام بگذارید تا احترامتان حفظ شود. براثر یک سوءتفاهم، اشتباهی را مرتکب شده‌اید، عذرخواهی کنید همه چیز حل خواهد شد.

دل‌مشغولی‌های بی‌دلیل را فراموش کنید و بیشتر از همیشه خوش بگذرانید.  به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، شرط‌عقل این است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.    بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند.  انجام کار مهمی که نیازمند هزینه زیادی است را به آینده موکول نمایید. مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی به شما محبت می‌کند و غرق در عشق و دوستی خواهید شد. پاسخگوی محبت عشق‌زندگی‌تان باشید و به ایشان ثابت کنید که شما نیز وی را عاشقانه دوست دارید.

فال متولدین اسفند

کسی در خانه دلت را می‌زند که آشناست. اختیار دل اگر به دست تو بود شاید به این آسانی تسلیم نمی‌شد. اما دل خود صاحب اختیار است و نمی‌توان آن را در چارچوب خاصی محبوس کرد و یا برایش قانون گذاشت. به احساست اطمینان کن.

یکی از دوستان یا نزدیکانت به مقام یا پست مهمی می‌رسد که باعث خوشحالی و رضایت تو خواهد شد.

سعی کن برنامه غذایی‌ات را طبق ویتامین و ارزش غذایی تنظیم کنی تا دچار کمبود مواد معدنی نشوی.

اگر فکر می‌کنی می‌توانی به هر مقصد و آرزویی رسید، سخت در اشتباهی. باید از بین همه خواسته‌ها، آنهایی را انتخاب کنی که برای تو سودآور باشد. معجزه کار پیامبران است نه کار من و تو.

متولدین اسفند

رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن

اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 امروز هیچ راه مستقیمی برای رسیدن به اهدافتان وجود ندارد ، اما شما در حالیکه لحظه به لحظه به مقصد خود نزدیکتر می شوید ، این مشکل حتی ماهی برج اسفند را که عادت کرده به جلو و عقب شنا کند را مایوس نمی کند. شما حتی نیاز ندارید از جایی که قرار است بروید اطلاع داشته باشید! شما فقط باید یک برنامه کلی داشته باشید. عجیب تر از همه اینکه در جستجوی یک برنامه اصلی و خاص بودن فط شما را به عقب برمی گرداند. بدون اینکه افکار و شور اشتیاق خود را تبدیل به مشکل کنید ، آنها را به زبان بیاورید. / اندیشه معاصر


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4byqp5