پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/12/07 04:50
سحر دولتشاهی
کد خبر: 19140

سحر دولتشاهی مادر شد | کامنت عاشقانه همایون شجریان برای سحر دولتشاهی

در یکی از پست های اخیر سحر دولتشاهی، کامنت همایون شجریان (ایموجی جوجه) و سپس پاسخ خانم بازیگر نشان از ارتباط عاطفی و وجود فرزندی در راه می دهد.

به گزارش رصد ورزشی: اقتصاد نیوز در خبری مدعی شد: سحر دولتشاهی بازیگر موفق سینما و نمایش خانگی که در سالهای اخیر با حواشی مختلفی همچون ازدواج با همایون شجریان، مورد بحث قرار گرفته است با خبر بارداری اش بار دیگر به یکی از اخبار پربازید در شبکه های اجتماعی تبدیل شد.در سال 1399 خبرهایی درباره ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان در رسانه‌ها منتشر شد که از سوی این دو هنرمند تائید یا تکذیب نشد اما انتشار تصاویری مشترک این دو در مراسم تشییع محمدرضا شجریان و سپس در خارج از کشور به این شایعات قوت بخشید.

 

سحر دولتشاهی

 

در یکی از پست های اخیر سحر دولتشاهی، کامنت همایون شجریان (ایموجی جوجه) و سپس پاسخ این بانوی بازیگر نشان از ارتباط عاطفی و وجود فرزندی در راه می دهد.

بازیگرانی همچون مصطفی کیایی و مهراوه شریفی‌نیا نیز با کامنت های خود تلویحا ماجرا را تایید کرده‌اند.

سحر دولتشاهی 16 مهر 1358 در تهران متولد شد. این بانوی هنرمند با فیلم چهارشنبه سوری در سال 1384 به سینما راه یافت و در طول دوران کاری خود موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش مکمل از جشنواره فجر شد.

سحر دولتشاهی در سال 1387 با رامبدجوان ازدواج کرد و زندگی آنها بعد از 6 سال به جدایی انجامید. 

همایون شجریان خواننده مطرح موسیقی کشورمان نیز متولد 31 اردیبهشت 1354 و فرزند استاد محمدرضا شجریان می باشد. این هنرمند در سال 1375 با خانمی به نام گیتا خوانساری ازدواج کرده بود که حاصل این ازدواج دختری به نام یاسمین است. 

تمام موارد ذکر شده درباره ازدواج و بارداری سحر دولتشاهی تنها حدس و گمان است و هیچ یکی از آنها را تائید نمی کنیم.

 

سحر دولتشاهی

 

زندگینامنه سحر دولتشاهی

او متولد ۱۶ مهر سال ۱۳۵۸ در تهران است. لیسانس ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه دارد. مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تور‌های دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است. خانواده سحر دولتشاهی ۵ نفره است و به جز خودش یک خواهر (نسیم دولتشاهی) و یک برادر (روزبه دولتشاهی) دارد. در مصاحبه‌ای گفته است که از کودکی به همراه خانواده بیننده حرفه‌ای تئاتر بوده است و کار هنری را نیز در زمانی که دانشجو بود با تئاتر‌های دانشجویی آغاز کرده است. تئاتر را به طور حرفه‌ای در سال ۷۹ آغاز کرده است.

همسر اول او رامبد جوان از هنرپیشگان و بازیگران سینما و تلویزیون بود. سحر دولتشاهی و رامبد جوان در تئاتر با هم آشنا شدند و در تاریخ بیست و هفتم اسفند ماه ۱۳۸۷ با هم ازدواج کردند. سحر دولتشاهی در جایی گفته است که ما دوستان مشترکی داشتیم و دورادور هم را می‌شناختیم.

بعد از ۵ سال شایعه طلاق رامبد جوان و سحر دولتشاهی در فضای مجازی پیچید، ابتدا کسی این حرف را باور نمیکرد، چون این زوج دوست داشتنی به نظر جدا نشدنی بودند. اما رفته رفته مشخص شد منبع شایعات موثق بوده است و طلاق گرفته اند. در سال ۱۳۹۳ در سکوت کامل خبری از هم جدا شدند و تا مدت‌ها در مورد طلاق شان صحبتی نکردند و مشخص بود که هیچکدام دوست ندارند حریم شخصی شان شکسته شود و ماجرای زندگی خود را در رسانه‌ها بازگو کنند. آن‌ها هرگز دلیلی برا جدایی شان مطرح نکردند، اما چندی بعد از این جدایی رامبد جوان با نگار جواهریان هنرپیشه دیگری ازدواج کرد.

بازی سحر دولتشاهی در سریال مسافران ساخته همسر سابقش رامبد جوان در سال ۱۳۸۸ با نقش ادم فضایی بسیار مورد پسند قرار گرفت و موجب شد خیلی زود به شهرت برسد.

 

سحر دولتشاهی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p5p8a