یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/12/07 00:49
هالک ایرانی
کد خبر: 19124

خودنمایی هالک ایرانی در دبی | هالک ایرانی آبروی خودش و ایران را برد

راه رفتن سجاد غریبی در بازار های دبی مجدد مورد توجه کاربران مجازی قرار گرفت.

به گزارش رصد ورزشی: هالک ایرانی بعد از درگیری با مارتین فورد و آبروریزی پیش آمده،  حالا با پوشیدن چند لباس روی هم در دبی مشاهده شده است . باید دید هدف سجاد هالک ایرانی از این کار چیست. چطور هالک ایرانی، در چنین گرمایی، اینگونه لباس پوشیده؟ فیلم هالک ایرانی در دبی را در ادامه ببینید.

 

 

 

بیوگرافی هالک ایرانی:

سجاد غریبی، مشهور به هالک ایرانی متولد آذر ۱۳۷۰ در اهواز است. وی اما در بوشهر بزرگ شده و در این شهر زندگی می کند. او که مجرد است و از دانشگاه آزاد بوشهر مدرک لیسانس بازرگانی دارد، به خاطر فیزیک عجیب و غریب و شباهتش به هالک، ابرقهرمان کتاب های مصور امریکایی، به شهرتی ناگهانی دست یافته است. قد سجاد غریبی ۱۸۸ سانتی متر و وزنش در سنگین ترین حالت ۱۸۰ کیلوگرم بوده است.

 

هالک ایرانی

 

هالک ایرانی کیست؟

هالک ایرانی یا هرکول ایرانی لقب سجاد غریبی ورزشکار 28 ساله ایرانی است. او وزنه بردار و بدنساز است و گفته شده که کشتی هم گرفته است. او متولد اهواز و بزرگ شده و ساکن بوشهر است.

فیزیک بدنی عجیب و غریب سجاد غریبی و شباهتش با «هالک»، قهرمان بزرگ کمیک‌های آمریکایی باعث شهرت ناگهانی‌اش در سراسر جهان شده‌است. قد سجاد غریبی ۱,۸۸ سانتی‌متر است. سجاد غریبی در صفحه اینستاگرامش از آمادگی کامل برای مبارزه با قویترین مردان دنیا خبر داد.

سجاد غریبی چندین بار از مبارزه با قویترین مردان جهان در مسابقات جهانی مبارزه آزاد خبر داده ولی تاکنون این اتفاق نیافتاده است.

خبر مبارزه احتمالی او با مارتین فورد ورزشکار غول‌پیکر انگلیسی که به او لقب "ترسناک‌ترین مرد جهان" داده اند نیز، جنجالی شد. بعضی هواداران سجاد غریبی و فورد، مبارزه این دو ورزشکار فوق سنگین را «نبرد قرن» نامیدند.

ثبت‌نام او برای شرکت در جنگ سوریه در سال 95 خبر ساز شد. او به خبرگزاری فارس گفته بود: «من همیشه مدافع اهل بیت و کشورم خواهم ماند. برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام‌نویسی کردم و اگر لایق باشم حتماً می‌روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و از کشورم دفاع می‌کنم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45a8dm