پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/12/06 16:23
عیدی بازنشستگان
کد خبر: 19118

خبر خوش برای بازنشستگان و کارمندان | زمان عیدی بازنشستگان و کارمندان

با توجه به تخصیص اعتبار جهت واریز عیدی بازنشستگان و کارمندان دولت، پیش بینی می شود در اوایل هفته پیش رو این عیدی برای تمام کارمندان واریز شود.

عیدی بازنشستگان و کارمندان بحث داغ روزهای پایانی سال است. عیدی بازنشستگان امسالذ با اندکی افزایش واریز می شود. در حالیکه بازنشستگان چند هفته ای منتظر واریز عیدی هستند، همچنان این امر به تعویق می افتد. در نهایت با پیگیری ها و هشدار رئیس جمهور با تخصیص اعتبار، عیدی بازنشستگان واریز می شود. عیدی بازنشستگان قرار است روزهای ابتدایی هفته آینده واریز شود.

پس از هشدار اول رئیس‌جمهور برای واریز عیدی بازنشستگان و کارمندان، امروز دولت با تخصیص اعتبار به این موضوع ورود کرد. موضوع ساده پرداخت عیدی کارمندان و بازنشستگان که مبلغ زیادی هم نیست تا جایی پیش رفت به جلسه هماهنگی اقتصادی قوا هم رسید.

در جلسه امروز قوا، پیشنهاد‌های دولت در زمینه پرداخت سریع و به موقع عیدی و پاداش بازنشستگان تصویب و مقرر شد با اختصاص اعتبار لازم در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت شود.

ابراهیم رئیسی چهار روز قبل نیز سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های اجرایی را ملزم کرد عیدی بازنشستگان را هرچه سریع‌تر پرداخت کنند.

برخلاف سال‌های قبل که معمولا عیدی بازنشستگان و کارمندان با حقوق بهمن ماه واریز می‌شد. اما امسال تا امروز که یک هفته از اسفند ماه می‌گذرد، هیچ گونه واریزی برای این دو گروه واریز نشده است.

عیدی به منظور کمک به خانوارها برای افزایش قدرت خرید شب عید پرداخت می‌شود، اما هنوز هیچ پولی برای کمک به هزینه‌های خانوارها پرداخت نشده است و علی‌رغم ورود رئیس‌جمهور به این موضوع هنوز اطلاعیه‌ای درباره زمان واریز از سوی ارگان‌های مرتبط منتشر نشده است./ تجارت نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rap8m