سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/12/06 12:25
طارمی
کد خبر: 19112

طارمی درخشید، لاتزیو شکست خورد | طارمی پورتو را پیروز کرد

درخشش دوباره طارمی پورتو را پیروز کرد.

طارمی فوتبالیست نام آشنای پرسپولیسی، پورتو را پیروز کرد. طارمی که سابقه درخشانی در فوتبال داخلی دارد، بار دیگر در فوتبال پرتغال شگفتی آفرید. مهدی طارمی توانست در دیدار برگشت تیم پورتو برابر تیم فوتبال لاتزیو بازی خوبی به نمایش بگذارد. طارمی در نهایت با یک گل و یک پاس گل لاتزیو را شکست داد.

مرحله برگشت پلی‌آف لیگ اروپا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارها لاتزیو در حالی در خانه به دیدار پورتو رفت که در بازی رفت با نتیجه ۲ بر یک به این تیم پرتغالی باخته بود.

در ابتدا چیرو ایموبیله مهاجم تیم ملی ایتالیا توانست برای تیمش گلزنی کند ولی مهدی طارمی در محوطه جریمه لاتزیو سرنگون شد تا داور بعد از VAR دستور به زدن ضربه پنالتی دهد که بازیکن ایرانی نیز این ضربه را به گل تبدیل کرد. تا نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد. در نیه دو طارمی پاس گل دو تیمش را داد تا اوریب برای پورتو گلزنی کند و دنیلو کاتالدی گل تساوی را در اواخر بازی به ثمر رساند تا این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان برسد و پورتو با توه به برد بازی رت راهی دور بعد شود.

در سایر دیدارها و با احتساب دیدارهای رفت و برگشت این نتایج به دست آمد:

دیناموزاگرب ۲ - سویا ۳

المپیاکوس ۱ - آتالانتا ۵

رئال سوسیداد ۳ - لایپزیگ ۵

در ادامه این رقابت ها ۴ دیدار دیگر برگزار می شود که در یکی از بازیها ناپولی در خانه به دیدار بارسلونا می رود. دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید./ ایسنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l5jr8