جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/12/06 00:55
احسان علیخانی
کد خبر: 19097

عکس های خودرو گران قیمت احسان علیخانی لو رفت

با منتشر شدن عکس های خودروی میلیاردی احسان علیخانی، برای بسیاری مجهول است که چگونه یک هنرمند تلویزیون توانسته برای خرید خودرو شخصی چنین مبلغی پرداخت کند.

احسان علیخانی از مجریان معروف کشور است. احسان علیخانی در مجری گری توانمند است. احسان علیخانی طرافداران بسیاری دارد. احسان علیخانی تاکنون توانسته در برنامه هایی چون ماه عسل و عصرجدید بدرخشد.

احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۵۸ در تهران است و ساکن خیابان هروی است، احسان علیخانی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است، ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

احسان علیخانی

به تازگی تصویر ماشین لاکچری احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه عصر جدید لو رفت و سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخت.

علیخانی در برنامه عصر جدید در توضیح اجرای مبین درپور خواننده کم سن و سال، کنایه‌ای به آهنگ دکتر ساسی خواننده لس آنجلسی چنین گفت:

به جای پذیرفتن توصیه اول اینستا بعد کتاب، پرداختن به موسیقی نواحی و اصیل ما، ما باید از مبین تشکر کنیم و ممنون و منت دار مبین عزیز باشیم

ساسی‌مانکن در پاسخ به علیخانی چنین نوشت:

تو به جای تیکه انداختن به من تو صدا و سیما کاش توضیح میدادی یک مجری ساده! با چه دستمزدی الان شده تهیه کننده‌ی سیما! بگو که بقیه مجری‌ها هم بدونن

احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۵۸ در تهران است و ساکن خیابان هروی است، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است، ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

ماه عسل نام برنامه‌ای زنده است که در ماه رمضان هرروز از شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شده است. تا پیش از رمضان ۱۳۹۱ تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت، حتی سال ۸۷ هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال ۹۱ تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می‌تواند از هر قشری باشد از جمله:معلول، شاعر، نخبه و ... مجدداً در سال ۹۲ اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این امر در سال ۹۳ تکرار شد./ اقتصاد ۲۴

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36e967