پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/12/02 14:42
حادثه
کد خبر: 19069

نجات ۱۹ تن از انفجار ساختمان مسکونی در تهران | مرد ۲۰ ساله دچار سوختگی شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به حادثه انفجار و آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در تهران اعلام کرد: ۱۹ تن از این حادثه نجات یافتند و یک نفر هم به اورژانس اعزام شد.

سید جلال ملکی شامگاه دوشنبه در این باره گفت: این حادثه ساعت ۱۵:۳۲ امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ مأموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند. حادثه آتش سوزی در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه ۱۲ واحدی و در یک واحد ۷۰ متری روی داد و آتش نشانان پس از دقایقی موفق شدند آتش را مهار کنند. احتمالا نشت گاز شهری از یک وسیله گاز سوز موجب این حادثه شده است.

ملکی با بیان اینکه یک مرد ۲۰ ساله در این حادثه دچار سوختگی شد که به اورژانس منتقل شده است، اظهار داشت: دود حاصل از این آتش سوزی به دیگر طبقه های ساختمان سرایت کرده بود، گفت: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات شدند و ۱۹ نفر از ساکنان را به سلامت از ساختمان خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه کارشناسان مشغول بررسی دلایل حادثه هستند، گفت: احتمالا نشت گاز شهری از یک وسیله گاز سوز موجب انفجار و شروع آتش سوزی شده است./ایرنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqpob