پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/11/17 01:12
قیمت خودرو | قیمت روز خودرو | قیمت خودرو داخلی
کد خبر: 18923

قیمت باورنکردنی خودرو | قیمت روز خودرو

قیمت روز خودرو مشخص شد .

قیمت خودرو در بازار نوسانات زیادی داشت . قیمت خودرو در بازار امروز کمی پایین آمد . قیمت خودرو در بازار با توجه به اخبار رفع تحریم کمی رو به افت بود . در ادامه جزئیات کامل از قیمت خودرو را می خوانید .

قیمت خودرو تا نیمه بهمن‎‌ همچنان با نوسانات کمتری نسب به ماه گذشته همراه است. اما این نوسانات قیمتی متاثر از نرخ دلار و برجام هستند.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۹ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

قیمت خودروهای پرطرفدار

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۸ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز در قیمت ۳۲۴ میلیون در بازار موجود است.

خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز به ۴۳۰ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس اتوماتیک به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو تارا اتوماتیک به نرخ ۷۱۵ میلیون تومان در بازار موجود است. اما تارا دنده‌ای ۱۴۰۰ به قیمت ۴۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو

پیش‌بینی قیمت خودرو تا پایان سال

بازار خودرو در حالی در بهمن ماه راکد ماند که در سال‌های گذشته بازار خودرو در این ماه رونق داشت. آیا این ثبات ادامه‌دار است؟

فیروز نادری، کارشناس بازار خودرو به تجارت‌نیوز گفت: به نظر می‌رسد تقاضا برای خرید خودرو در آستانه شب عید کاهش پیدا کند. این در حالی است که در سال‌های گذشته اوایل ماه بهمن بازار خودرو رونق و هیجان داشت.

او توضیح داد: گویا مردم برای خرید خودرو عقب‌نشینی کرده‌اند و منتظر نتیجه نهایی مذاکرات هستند. از این‌رو پیش‌بینی می‌شود قیمت خودرو در هفته پایانی بهمن هم ثابت باشد.

 

تاثیر مذاکرات بر قیمت خودرو

نادری گفت: چنانچه نتیجه نهایی مذاکرات وین مثبت باشد به نظر می‌رسد قیمت خودروهای ایرانی و خارجی کاهش ۲۰ تا ۲۵ درصدی داشته باشد.

پیش‌تر سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران گفت: بازار خودرو ماه‌ها است که فروکش کرده است. درحال حاضر هیچکس حاضر به سرمایه‌گذاری در حوزه بازار خودرو نیست. به همین دلیل فاصله قیمت خودرو در بازار و کارخانه کاهش یافت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z9v7z