جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/11/04 10:12
شیائومی
کد خبر: 18875

مشخصات گوشی جدید تاشو شیائومی MIX Fold2 | صفحه نمایش 8.1 اینچی تاشو شیائومی

سال گذشته میلادی، شرکت شیائومی به طور رسمی اولین گوشی هوشمند تاشو خود را عرضه کرد و اکنون این شرکت در حال کار بر روی ساخت جانشین این گوشی است.

به گزارش رصدورزشی:  شرکت شیائومی درصدد است تا در ماه ژوئن یا ژوئیه سال آینده میلادی به طور رسمی  گوشی جدید تاشو شیائومی MIX Fold2 را  در بازار چین عرضه کند.

  طبق آخرین اخبار منتشر شده، گوشی هوشمند تاشوی آینده شیائومی در پایگاه داده IMEI ظاهر شده و دستگاه نیز مراحل صدور گواهینامه را پشت سر گذاشته و شماره مدل آن ۲۲۰۶۱۲۱۸C است.

همچنین مشخص شده است که گوشی Xiaomi MIX Fold ۲ احتمالا در ماه ژوئن یا ژوئیه سال آینده میلادی به طور رسمی در بازار چین عرضه خواهد شد. این گوشی که گفته می‌شود دارای اسم رمز «zizhan» است، با مشخصات ارتقا یافته عرضه می‌شود.

1095323_774

به گفته یکی از آخرین گزارش ها، این شرکت از صفحه نمایش انعطاف پذیر ۸.۱ اینچی UTG AMOLED محصول شرکت سامسونگ استفاده خواهد کرد. این صفحه نمایش UTG در سطح ۳۰ میکرون پردازش شده و از طریق فرآیندی ساخته شده است که انعطاف پذیری و دوام را بهبود می‌بخشد.

همچنین گفته شده است که این گوشی هوشمند دارای لولا‌های جدیدی است که از نو طراحی شده و نسبت به مدل‌های پیشین ارتقاء یافته است. در مورد سایر پیشرفت‌ها در دستگاه آینده، باید هنوز چند ماه دیگر منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری افشا شود.

قابل توجه است که شرکت شیائومی از غشای Polyimide (PI) برای صفحه نمایش منعطف استفاده شده در گوشی هوشمند MIX Fold استفاده کرده است که توسط شرکت چینی Huaxing Optoelectronics (TCL CSOT) ارائه شده است. شرکت هوآوی نیز از همین فناوری برای گوشی‌های Mate X۲ خود استفاده کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/488rom