سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/28 12:42
پخش زنده
کد خبر: 18817

پخش زنده بازی چلسی برایتون | ترکیب دوتیم

پخش زنده دیدار چلسی و برایتون را در این صفحه ببینید .

  به گزارش رصدورزشی : پخش زنده بازی تیم های برایتون و چلسی در چارچوب دیدارهای هفته ۲۴ مسابقات لیگ برتر انگلیس امشب سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ جریان می یابد.

گفتنی است؛ بازی چلسی و برایتون از ساعت ۲۳:۳۰ به صورت زنده از رصدورزشی پخش خواهد شد.

 

 

 پخش زنده رصدورزشی 

بدون شک تماشای مسابقات فوتبال از تلویزیون آسان ترین روش ممکن برای تماشای پخش زنده فوتبال است اما همیشه به تلویزیون دسترسی نیست و یا گزارشگر شبکه های تلویزیونی مورد اقبال مخاطبان نیستند؛ هرچند دسترسی به اینترنت پرسرعت هم چندان سهل نیست اما رصدورزشی  تلاش دارد تا امکان پخش زنده و تماشای آنلاین بازی چلسی و برایتون را متناسب با سرعت اینترنت کاربران فراهم کند.

 

شبکه بین اسپورت

گزارشگرهای عربی هیجان بازی های فوتبال را دو چندان می کنند؛ شبکه بین اسپورت با چند کانال HD پخش همزمان دیدارهای مهم فوتبال جهان را پوشش می دهد اما تماشای مسابقات از این شبکه به صورت آنلاین نیازمند خرید اشتراک است.

پخش زنده

شبکه اسکای اسپورتس

همین ابتدا باید بگوییم که شبکه اسکای اسپورتس هم مانند بین اسپورت برای پوشش ماهواره ای و اینترنتی بازی های فوتبال اشتراک ویژه ارائه می دهد و تماشای مسابقات از این شبکه هزینه بر خواهد بود؛ اگر تمکن مالی دارید [و مقیم کشورهای اروپا یا آمریکا هستید] و می خواهید دیدارهای فوتبال را با کیفیت اچ دی تماشا کنید این شبکه گزینه خوبی است.

 

برنامه پخش زنده بازی تیم های چلسی و برایتون

اگر هنگام پخش زنده دیدار چلسی و برایتون ، به تلویزیون دسترسی ندارید و می‌خواهید این دیدار را آنلاین تماشا کنید، دیلی فوتبال این امکان را برای شما فراهم کرده است؛ بازی چلسی و برایتون به صورت زنده در وب سایت دیلی فوتبال پخش می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qaqra