جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/28 05:01
قیمت روز خودرو
کد خبر: 18810

ایرانخودرو گران و ساپیا ارزان شد| سمند و کوئیک گران شد|افزایش قیمت 2 تا 20میلیونی در خودروهای داخلی

امروز سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ قیمت قیمت سمند LX به ۲۶۵ میلیون تومان و قیمت کوئیک به ۱۹۶ میلیون تومان رسید

به گزارش رصدورزشی: بررسی قیمت روز خودروها در محصولات ایرانخودرو و سایپا خبر از نوسان قیمتی در محصولات این دو غول خودروسازی در کشور میدهد؛ بررسی قیمت روز خودرو حکایت از افزایش محصولات ایرانخودرو و کاهش قیمت محصولات سایپا دارد.

قیمت روز خودرو در محصولات ایران خودرو امروز سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ نوسانی بین دو تا ۲۰ میلیون تومان داشت. وانت آریسان امروز دو میلیون تومان افزایش یافت و به ۲۰۶ میلیون تومان رسید. سمند LX با پنج میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۲۶۵ میلیون تومان و سمند EF7 با دو میلیون تومان افزایش به ۲۶۴ میلیون تومان رسید.

قیمت دنا تیپ یک امروز سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ یک میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به ۳۶۳ میلیون تومان رسید. در حالیکه دنا پلاس دنده ای پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشت و ۴۹۰ میلیون تومان به فروش رسید و دنا پلاس توربو اتوماتیک با ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته ۵۰۰ میلیون تومان معامله شد.

قیمت روز خودرو

قیمت محصولات سایپا امروز سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ کاهش یافت. پراید ۱۱۱ با یک میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۱۸۷ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ با دو میلیون تومان کاهش به ۱۷۱ میلیون تومان، پراید ۱۳۲ با یک میلیون تومان کاهش به ۱۶۰ میلیون تومان و قیمت سایپا ۱۵۱ هم با یک میلیون تومان کاهش نسبت به دیروز به ۱۶۷ میلیون تومان رسید.

قیمت تیبا و تیبا دو هم امروز سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ کاهش یک میلیون تومانی داشت و به ترتیب ۱۸۲ میلیون تومان و ۲۰۱ میلیون تومان به فروش رسید. در حالیکه قیمت کوئیک دنده ای نسبت به روز گذشته یک میلیون تومان افزایش یافت و به ۱۹۶ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو های ایران خودرو در بازار آزاد

وانت آریسان ارزان ترین خودرو تولیدی ایران خودرو در بازار آزاد محسوب می شود و در دسته وانت های تک کابین قرار می گیرد. ارزان ترین خودرو سواری تولید شده ایران خودرو در بازار آزاد رانا Lx است. رانا با موتور TU5 از نظر پیشرانه با خودرو های ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ رقابت دارد. با وجود توقف تولید رانا، نسخه به روزرسانی شده رانا پلاس توسط ایران خودرو روانه بازار شد. بعد از رانا Lx، پژو ۴۰۵ و سمند Lx ارزان ترین محصولات داخلی ایران خودرو به حساب می آیند.

قیمت روز خودرو

در سوی مقابل گران ترین خودرو داخلی ایران خودور دنا پلاس توربو اتوماتیک است. دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتور EF7 توربو بهره می برد و مجهز به جعبه دنده شش سرعته است. همچنین جدیدترین خودرو داخلی ایران خودرو تارا دنده دستی است و همین حالا دومین محصول گران قیمت ایران خودرو به شمار می رود. همچنین قرار است نسخه اتوماتیک تارا به زودی وارد بازار شود. پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان ترین محصول ایران خودرو با جعبه دنده اتوماتیک است. بین مدل های مونتاژی ایران خودور پژو ۵۰۸ بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک در دسته خودرو های گران تر از یک میلیارد قرار می گیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j56vk