یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/26 02:59
شیائومی
کد خبر: 18769

7 تفاوت مهم گوشی های شیائومی با سری ردمی | ایدهآلی در دوام در هر دو سری

در این مقاله میخواهیم به 7 تفاوت مهم گوشی های شیائومی با سری ردمی تفاوت مهم گوشی های شیائومی با سری ردمی بپردازیم.

به گزارش رصدورزشی: شرکت های محدودی هستند که رابط کاربری نرم افزاری سفارشی برای دیوایس های خود، توسعه می دهند که در این بین باید به شیائومی اشاره کرد. شیائومی، طی سال های گذشته توانسته به موفقیت های بزرگی دست یابد.

کمپانی که MIUI را توسعه داده و با سفارشی سازی گسترده آن را به یک رابط کاربری تحت اندروید کامل تبدیل ساخته است.

تفاوت مهم گوشی های شیائومی با سری ردمی

گذشته از آن شیائومی ، طی سال های گذشته توانسته به موفقیت های بزرگی دست یابد. موفقیت هایی که موجب شده تا شاهد خلق برندهای مستقلی از سوی شیائومی باشیم. یکی از این برندها ردمی نام دارد. برندی نوپا اما بسیار موفق که توانست در طول مدت زمانی کوتاه به عرضه گوشی های هوشمندی قابل توجه همگام با شیائومی بپردازد.

شیائومی

هنگامی که به گوشی های هوشمند سری ردمی شیائومی توجه می کنیم متوجه می شویم بیشتر محصولات این شرکت بودجه محور هستند و حتی شاهد عرضه پرچمدارانی بودیم که با قیمت بسیار مناسب عرضه شدند. در سوی دیگر شیائومی سعی دارد در پیکربندی مختلف به عرضه محصول بپردازد و ماهیتی متفاوت نسبت به ردمی دارد.

    شیائومی و 16 گوشی هوشمند دیگر در سال 2020

شیائومی برندی است که با گوشی MI3 توانست بازار هند را برای دو سال قبضه کند و این موفقیت همچنان نیز ادامه دارد. بازار هند را بیشتر گوشی های هوشمند شیائومی دربرمی گیرند و برند چینی توانست به موفقیت بزرگ دست یابد.

در طول 4 تا 5 سال گذشته پیشرفت های چشمگیری را در برند شیائومی مشاهده کردیم و شاهد خلق تلفن های هوشمندی بودیم که هر یک در نوع خود برجسته هستند و مناسب افرادی توسعه یافتند که می توانند به این دیوایس ها علاقمند باشند.

شیائومی

به هر حال ما در این مطلب قصد داریم شما را با 7 تفاوت میان گوشی های ردمی و شیائومی آشنا سازیم. تفاوتی که به شما اثبات می کند برند شیائومی و ردمی متفاوت از هم هستند و شاید از یک خانواده باشند، اما شبیه نیستند.

1-کیفیت ساخت تلفن های هوشمند

سری ردمی گوشی های هوشمند خوش ساختی هستند اما در بحث سخت افزاری نسبت به مدل های شیائومی کمی ضعیف تر بوده و برتری ندارند. در واقع ردمی با هدف ارائه محصولاتی خوش قیمت و کاربردی به تولید محصول می پردازد اما شیائومی سعی دارد برای رقابت با بزرگان صنعت گوشی های هوشمند برجسته ای چون سری Mi را با سخت افزاری قدرتمند و قابل توجه روانه بازار می کند.

بنابراین در بحث قیمت سری ردمی ارزان تر از گوشی های Xiaomi بوده و در سوی دیگر نیز کیفیت ساخت محصولات Xiaomi نسبتا بیشتر است.

2-کیفیت دوربین تلفن های هوشمند

وقتی صحبت از دوربین می شود، سری Mi شیائومی از کیفیت بهتری برخوردارند زیرا دوربین های برتری در آنها به کار گرفته می شود. در واقع این مدل ها دارای دوربین هایی با قابلیت تثبیت کننده تصویر نوری ، حالت دستی ، فلش دوگانه و بسیاری موارد دیگر هستند.

وقتی به دوربین محصولات ردمی توجه می کنیم، مشاهده می کنیم که کیفیت اصلا خوب نیست و میان رده هستند.

تفاوت شیائومی و ردمی

3-طراحی تلفن های هوشمند

طراحی محصولات Xiaomi به مراتب منسجم تر و با پرستیژ بیشتری است و به نوعی هنگامی که یک دستگاه گوشی هوشمند شیائومی را در دست می گیریم متوجه خواهیم شد با مدل معمولی رو به رو نیستیم.

اما گوشی های ردمی مدل هایی میان رده هستند و البته کیفیت ساخت بدی ندارند و ایده آل به نظر می رسند. اما کیفیت و طراحی محصولات Xiaomi بهتر از سری ردمی است.

4-بروزرسان نرم افزاری

Xiaomi همیشه بروزرسان نرم افزاری را ابتدا برای گوشی های هوشمند خود و سپس برای سری ردمی منتشر می کند. بنابراین در این زمینه گوشی های ردمی دیرتر از مدل های اصلی Xiaomi آپدیت های نرم افزاری ماهانه و اصلی دریافت می کنند.

شیائومی

 

5-پردازنده

 

شیائومی همیشه از بهترین پردازنده ها در محصولاتش استفاده می کند و از آنجایی که عمده تولیدات ردمی را میان رده ها تشکیل می دهند، پردازنده میان رده هم در محصولات این شرکت قابل مشاهده است.

اما Xiaomi همیشه گوشی های پرچمدار و شبه پرچمدار عرضه می کند که با بهترین پردازنده ها دردسترس قرار می گیرند.

6-کیفیت و دوام

بیشتر محصولات Mi از بدنه ترکیبی فلز و شیشه برخوردار هستند. البته به عنوان گوشی های رده بالا بدیهی است.

اما محصولات شرکت ردمی بیشتر از نوع پلاستیک و شیشه هستند و از آنجایی که رده میانی تلقی می شوند، عجیب نیست چنین مشخصه ای داشته باشند.

در بحث دوام نیز هر دو سری ایده آل هستند و اگرچه تلفن های هوشمند Mi به دلیل شیشه ای بودن قطعا ظریف تر هستند.

7-تجربه کاربری

همانطور که انتظار دارید تجربه تلفن و تجربه برتر را در مورد تلفن های همراه Xiaomi دریافت خواهید کرد. در صورت استفاده از برند ردمی گوشی های میان رده کاربرگراتر دریافت می کنید که با قیمت مناسبی قابل تهیه هستند.

اما گوشی های شرکت Mi قطعا جذاب و بهتر هستند.

این تفاوت کاملی بین تلفن های Mi و Redmi است که باید به آن اشاره می کردیم.

نتیجه گیری

این جزئیات کامل درباره تفاوت میان گوشی های ردمی و شیائومی بود. امیدواریم با این مقاله بتوانید اطلاعات خوبی کسب کرده باشید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqgaq