شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/26 03:00
اخبار هنرمندان
کد خبر: 18770

تصاویر لو رفته از همسر بابک جهانبخش| مروارید شهریاری کیست؟

در این مطلب تصاویری جدید از مروارید شهریاری همسر بابک جهانبخش نمایش داده شده است.

به گزارش رصدورزشی، بابک جهانبخش ترانه سرا، آهنگساز و خواننده معروف ایرانی است. بابک جهانبخش در سال ۱۳۶۲ در کشور آلمان متولد شده است. بابک جهانبخش تاکنون دو بار ازدواج کرده که ازدواج اولش با مروارید شهریاری پس از تولد یک فرزند پسر به نام آرتا به جدایی ختم شد. خانم شهریاری همسر اول بابک جهانبخش نیز متولد تهران و فارغ التحصیل لیسانس مدیریت بازرگانی می باشد. در قسمت زیر تصاویری از آرتا پسر بابک جهانبخش در خانه مادرش مروارید شهریاری را قرار داده ایم. 

 

بابک جهانبخش

 

مروارید شهریاری با انتشار این تصاویر در اینستاگرامش نوشت:

تجربه به من ثابت کرده بی مرام و بیعرفتترین آدمها بیشتر از مرام و معرفت حرف میزنند! حرام خوار ها از حلال خواری بیشتر حرف میزنند خائنها از عشق به خانواده عصبی ها از آرامش بی خداها بیشتر از دین و خدا و پیغمبر بی ناموسها بیشتر از ناموس پرستی دروغگو ها بیشتر از صداقت حرف میزنند! خسیس ها بیشتر از بریز بپاش و لارژ بودن حرف میزنند همین چرخه معیوب و بگیر برو جلو …

افراط و تکرار در بکار بردن هر صفت خوبی نشان از نداشتن اون صفتِ! من هم اگر اینکار و کردم بزنید تو روم خیلی رُک!! بلکه به خودم بیام و خودم و درست کنم والا به خدا ! مرسی اَه…

 

بابک جهانبخش

 

ازدواج و طلاق مروارید شهریاری

آشنایی خواننده ایرانی با همسر اولش مروارید شهریاری در کنسرتی که در لندن برگزار شد برمیگردد و آن دو با هم در این کنسرت آشنا شدند و این دوستی به ازدواج منجر شد که ثمره آن یک پسر بنام آرتا می باشد. اما پس از مدتی آنها از یکدیگر جدا شدند.

 

بابک جهانبخش

 

خانم شهریاری متولد تهران و فارغ التحصیل لیسانس مدیریت بازرگانی است، در حال حاضر یک شرکت بازرگانی و یک کتاب ترجمه شده تخصصی در حوزه تجارت از وی منتشر شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4y8vbj