جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/24 04:07
این مطلب از صفحه وب گردی تهیه شده و فقط جنبه سرگرمی دارد
کد خبر: 18710

ازدواج معروف‌ترین خواننده ترکیه با دختر ایرانی

رصدورزشی: براساس آخرین اخبار رابطه عاشقانه و صمیمی میان اوزجان دنیز و سمر دادگر نزدیک به ازدواج شد.

اوزجان دنیز متولد سال 1972 میلادی است. اوزجان دنیز یکی از خواننده های ترک است. اوزجان دنیز با یک دختر ایرانی ازدواج کرده است. اوزجان دنیز از همسرش اولش جدا کرده است. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره زندگی اوزجان دنیز را می خوانید.

اوزجان دنیز یکی از معروف ترین و سرشناس ترین خوانندگان تریکه است که بعد از جدایی از همسر اولش با یک مدل ایانی به نام سمر دادگر رابطه عاشقانه را آغاز کرده و به تازگی تصمیم خود را برای ازدواج گرفته اند.

اوزجان دنیز و فیضا اکتان در سال 2018 ازدواج کردند و این ازدواج یک سال بعد به پایان رسید. حاصل این ازدواج یکساله پسری به نام کوزی است که به همراه مادرش فیضا زندگی می‌کند.

از سال 2019 به بعد تاکنون اوزجان دنیز با همسر سابقش بر سر حضانت پسرشان و مسائل دیگری نظیر ویلایی که در آن زندگی می‌کردند، ماشینی که فیضا اکتان از آن استفاده می‌کرد و… در تنش هستند.

در میان همین درگیری‌ها با فیضا آکتان، ناگهان خبرهایی مبنی بر رابطه عاشقانه و صمیمی میان اوزجان دنیز و سمر دادگر منتشر شد.

سپس اوزجان دنیز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با محتوای “زمانی که همه چیز را از دست دادم، در همان لحظه پیدایت شد.

تو وجدانی، بهاری، دریایی، شنی… تو با قلب کوچکت در مقابل دنیا می‌ایستی… چه خوب که اینقدر سرسخت، صبور و قدرتمند هستی… تو نادر و بی‌همتایی” بر تمامی شایعات مهر تایید زد. به دنبال آن سمر دادگر نیز با کامنت عاشقانه‌ای که برای پست اوزجان دنیز گذاشت رسما این رابطه عاشقانه را تایید و علنی کردند.

سمر دادگر یک دختر ایرانی است که در سال 1994 به دنیا آمده و تقریبا 22 سال از اوزجان دنیز کوچکتر است. این دختر ایرانی در حال حاضر در کشور ترکیه زندگی می‌کند و یک طراح لباس است که در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد. با توجه به شایعات و اخبار منتشر شده سمر دادگر و اوزجان دنیز رابطه عاشقانه خود را از تابستان گذشته آغاز کرده‌اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j567z