جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/22 02:15
آیفون14
کد خبر: 18655

فاش قیمت گوشی‌های سری آیفون ۱۴ | امروز ۲۲ دی

قیمت گوشی‌های سری آیفون ۱۴ مشخص شد.

به گزارش رصد ورزشی : در گزارشی مشخص شده  آیفون ۱۴ پرو مکس را به قیمت گلکسی S21 اولترا و آیفون ۱۴ پرو را به قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس روانه بازار خواهد کرد.

 اپل قیمت مدل استاندارد آیفون ۱۴ را مثل گذشته ۷۹۹ دلار (حدود ۲۴ میلیون تومان) نگه می‌دارد، ولی آیفون ۱۴ پرو مکس را به قیمت گلکسی S21 اولترا و آیفون ۱۴ پرو را به قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس روانه بازار خواهد کرد.

آیفون 14

منبع آگاه LeaksApplePro می‌گوید آیفون ۱۴ پرو با قیمت ۱۰۹۹ دلار (حدود ۳۳ میلیون تومان) و آیفون ۱۴ پرو مکس با قیمت ۱۱۹۹ دلار (حدود ۳۶ میلیون تومان) فروخته خواهد شد. این منبع مدعی است که اپل حفظ اختلاف بهای ۱۰۰ دلاری بین آیفون ۱۴ مکس و آیفون ۱۴ پرو را با توجه به طراحی جدید و قابلیت‌های پیشرفته مدل‌های پرو دیگر منطقی نمی‌داند.

در گزارش‌ها آمده که اپل سال آینده برای مدل‌های پرو از فیس آیدی زیر نمایشگر استفاده می‌کند و دوربین سلفی را در حفره‌ای روی صفحه نمایش قرار می‌دهد. همچنین قرار است بهینه‌سازی‌هایی در دوربین عقب، پنل نمایش و قدرت پردازشی این مدل‌ها اعمال شود.

آیفون 14

اپل امسال پرچمداران سری آیفون ۱۳ را در مدل‌های پایه مینی، استاندارد، پرو و پرو مکس به ترتیب با قیمت ۶۹۹ (۲۱ میلیون تومان)، ۷۹۹ (۲۴ میلیون تومان)، ۹۹۹ (۳۰ میلیون تومان) و ۱۰۹۹ دلار (۳۳ میلیون تومان) راهی بازار کرد.

قیمت‌های معادل تومانی بر اساس نرخ حدودی دلار بازار آزاد محاسبه شده است و در زمان عرضه در بازار داخلی امکان تغییرات قیمت وجود دارد.

آیفون 14

قیمت موبایل امروز

در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است.

البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.

آیفون 14

تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dxzvw