پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/15 09:06
کد خبر: 18594

چهره غیر قابل تشخیص و باور نکردنی نویدمحمدزاده در 20 سالگی

رصدورزشی: نوید محمدزاده با انتشار تصویری در صفحه رسمی اینستاگرامش از چهره بیست سالگی اش به همراه برخی از دوستانش رونمایی کرد.

نوید محمدزاده بازیگر توانا و یه جورایی سوپراستار سینما است . نوید محمدزاده با فرشته حسینی ازدواج کرده است . نوید محمدزاده در چند فیلم سینمایی و سریال نقش آفرینی کرده است . نوید محمدزاده با لباس و پوشش های عجیب و غریبش توجه بسیاری از هوادارانش را جلب کرده است. نوید محمدزاده، بازیگر مطرح سینما در کنار یک شاسی بلند دیده می شود. به همراه او دو دوست دیگرش هم حضور دارند.

به گزارش رصدورزشی، تصویر تازه منتشر شده از نوید محمدزاده بازیگر سینما متعلق به زمانی است که او تازه در حال یاد گرفتن بازیگری تئاتر بود.

چهره غیر قابل تشخیص و باور نکردنی نویدمحمدزاده

او گفته که بازیگری تئاتر را ابتدا در کرج آموزش دیده است و پس از آن در تهران سر کلاس اساتید دیگر تئاتر حاضر شده است.

چرا فیلم‌های نوید محمدزاده در جشنواره فجر نیستند؟

حدود سه سال است که نام نوید محمدزاده دیگر در بین بازیگران حاضر در جشنواره نیست، این غیبت برای مانی حقیقی به شش سال و ترانه علیدوستی به هشت سال می‌رسد.

تیمی که ساخت فیلم «تفریق» را برعهده داشتند و به نظر می‌رسید که امسال برای حضور در جشنواره اقدام کنند اما این اتفاق نیفتاد.

در ابتدا احتمال داده می‌شد که فیلم سینمایی «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی، به دلیل تحریم جشنواره در این رویداد فرهنگی حاضر نشده است.

اما مجید مطلبی تهیه‌کننده فیلم «تفریق» درباره دلیل غیبت این فیلم در جشنواره گفت: «این فیلم در حال حاضر مراحل صداگذاری و موسیقی را پشت سر می‌گذارد و برای همین هم نمی‌تواند تا جشنواره چهلم آماده نمایش شود.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4y8vay