پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/14 05:05
کد خبر: 18582

دنیا مدنی و کلاه لاکچری / موهایش را رنگ کرد!

رکنا: دنیا مدنی عکس های خود را در استوری اینستاگرامی اش منتشر کرد.

دنیا مدنی بازیگر و طراح لباس است. دنیا مدنی در خانواده ای هنرمند متولد شده است. دنیا مدنی گربه هایی دارد که به آنها علاقه زیادی دارد. دنیا مدنی عکس های متنوعی از خود منتشر کرده است. دنیا مدنی عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش رکنا، دنیا مدنی عکس های جدیدی را منتشر کرد.

دنیا مدنی

دنیا مدنی

دنیا مدنی: شاید در زندگی قبلی گربه بودم!

دنیا مدنی بازیگر زن که سودای مهاجرت داشت چند وقتی است در ایران است و حواسش به گربه هاس!

دنیا مدنی با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: «شاید زندگی قبلی گربه بودم یا یک گربه‌ای جایی از تاریخ نجاتم داده وگرنه این میزان عشق از کجا میاد؟»

دنیا مدنی دختر رویا تیموریان بانوی هنرمند سینما و تلویزیون است که با بازی در نقش فرناز در سریال رهایم نکن بیش از پیش در میان مردم شناخته شد.

این هنرمند جوان کشورمان که دانش آموخته رشته طراحی لباس است در دنیای بازیگری هم فعال است و در چندین فیلم و سریال ایفای نقش کرده است.

دنیا مدنی

رویا تیموریان مادر دنیا مدنی است که از ازدواج اولش با میرولی الله مدنی دو دختر به نام های دنیا و درنا دارد و سال 82 بعد از جدایی از همسرش با مسعود رایگان ازدواج کرد.

«دنیـا مدنی» در آثاری همچون سریال دستت را به من بده ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است.

گربه های دنیا مدنی

دنیا مدنی اصولا بازیگری پر انرژی نیست و بیشتر از غم و ناراحتی در پست هایش صحبت می کند. وی علاقه بسیار زیای به حیوانات به خصوص سگ و گربه دارد و خودش نیز حیوان خانگی دارد. اما به تازگی با انتشار ویدیویی از دو بچه گربه نشان داد که فرزندان جدید برای بزرگ کردن دارد. البته این دو بچه گربه به گفته کاربران برای مهراب قاسم خانی بوده که حالا به دنیا خانم داده است.

کپشن دنیا مدنی برای گربه هایش

مدنی در کپشن ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید نوشت: به وقت حمام

من چطوری زنده بمونم از دست شما دوتا چقدر زندگی آدم با شما عوض میشه، چه قدر حال آدم با شما خوب میشه.

دنیا مدنی در کل تیپ هایی راحت و لش طور می زند اما این بار تصویری از خود پست کرد که روسری محلی به سر دارد و با چهره ای ملیح و بی آرایش است. وی در کل نچرال است و ظاهرا علاقه ای هم به عمل های زیبایی ندارد اما خیلی دوست دارد که از ایران برای همیشه مهاجرت کرده و برود!

خانواده مشهور و هنری دنیا خانوم هم در معروف شدنش خیلی تاثیر داشته احتمالا می دونید که دنیا مدنی دختر بازیگر معروف رویا تیموریان است نیما طباطبایی مستند ساز و کارگردان جوان و فعال سینما که با کارگردانی فیلم “من حجازی هستم” بسیار مشهور شد پسرخاله وی بود که چندی پیش به دلیل عارضه تومور مغزی درگذشت.

دنیا مدنی (3)

بیشتر عکس های دنیا مدنی با حجاب نصفه و نیمه است که نشان می دهد علاقه زیادی به حجاب ندارد و به زور، کمی حجاب را نگه داشته است. او در کل بازیگری خوش خنده نیست و یا حداقل در عکس هایی که از خود منتشر می کند بیشتر حالتی جدی دارد.

دنیا مدنی (2)


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j56pp