پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/14 04:30
کد خبر: 18581

لو رفتن بارداری همسر مهدی قائدی/ زن حاشیه ساز مادر شد !

رکنا: ستاره معصومی همسر مهدی قائدی اینبار تو سوال و جواب های فالوورا لو داد که بارداره!

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی  از بازیکنان فوتبال است ستاره معصومی در فضای مجازی حواشی زیادی به دنبال دارد ستاره معصومی یک سالن زیبایی در شمال تهران را مدیریت می کند ستاره معصومی  پیش از این کار مدلینک انجام می داده است  ستاره معصومی در اینستا گرام بسیار فعال است.

به گزارش رکنا، ستاره معصومی به لطف حضور همسرش مهدی قائدی در تیم عربی چند ماهی می شود که در رفاه و زندگی لوکس در حال عشق و حال ماست و استوری هایی هم برای خودنمایی می گذارد تا به خیلی ها سبک زندگی خفن جدیدیشو نشون بده.

ستاره معصومی

اما ستاره خانم زمانی که ایران بودند هم علاقه زیادی به اینفلوئنسر بودن و خلاصه پیج فالوور بالا داشت که البته با انتشار تصاویر داف طور خود و ریخت و پاش هاشون به بیش از نیم دنبال کننده هم رسید و حالا شاید او را بتوان به معروف ترین و پرحاشیه ترین همسر بین خانومای فوتبالیستا دانست.

از این ها که بگذریم ستاره معصومی به تازگی باکس کوئسشن گذاشت تا فالوورا سوالی ازش دارن بپرسن و جالب اینجاست که تماما مواردی که ازش تعریف کردن و قربون صدقش رفتنو به اشتراک گذاشت. اما این وسط یکی از سوالا که معلومه از آشناهای ستاره هم بوده ازش میپرسه نی نی کی میاد و خانم خانما هم خیلی ریز می پیچونه.

ستاره معصومی

احتمالا آقای فوتبالیست قراره بابا بشه و این استوری هم محض رد گم کنی و شیطونی ستاره خانم معصومی بوده اما نظر خیلی از کاربرا این بود که اصلا مهدی قائدی که سنش کمه ستاره معصومی هم با توجه به این که هنوز تو حال و هوای کلاس گذاشتن و عروسکه چطور میخوان نی نی دار بشن!

البته که میدونید نظرات کاربران همیشه در صحنه بسیار تند و تیز تر از اینی بوده که ما گفتیم!

منبع : شایانیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gdpa9