پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/06 10:05
نوید محمدزاده | نوید محمدزاده و فرشته حسینی
کد خبر: 18522

استایل خاص دهه 60 نوید محمدزاده | تصاویر دیده نشده از نوید محمدزاده

نوید محمدزاده با انتشار تصویری با استایل خاص اینستاگرام خود را به روز کرد.

یکی از بازیگران مطرح که دستمزد بالایی در سینما دارد نوید محمدزاده است. نوید محمدزاده از بازیگران درجه یک سینما است که طرفداران زیادی در ایران دارد. نوید محمدزاده بعد از ازدواج با فرشته حسینی مورد انتقاد گرفت اما او توجهی به این موضوع نشان نداد و بعد از استوری جنجالی خود در فضای مجازی با فرشته حسینی ازدواج کرد. نوید محمدزاده با انتشار تصویری با استایل خاص اینستاگرام خود را به روز کرد.

نوید محمدزاده

در ادامه اما عکسی از فرشته حسینی و نوید محمد زاده پخش شد که نشان می‌داد این دو لباس خود را با یکدیگر ست کرده‌اند. ماجرای ازدواج این دو هنرمند با لباس های مشترکشان شان شروع شد.

نوید محمدزاده

بیوگرافی نوید محمد زاده

نام:نوید

نام خانوادگی:محمدزاده

تاریخ تولد:17 فروردین 1365

سالهای فعالیت:از 1382 تاکنون

وضعیت تاهل:متاهل

نام همسر:فرشته حسینی

نوید محمدزاده

زندگینامه نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در 17 فروردین 1365 در تهران متولد گردید، وی اصالتا کرد می باشد نوید محمدزاده همراه با خانواده تا دوسالگی در تهران سکونت داشتند و سپس بعد از آن به ایلام رفتند و تا پایان دوره راهنمایی در ایلام زندگی می کرد.

نوید محمدزاده بخاطر علاقه به بازیگری از سال 82 در مؤسسه ای در کرج دوره بازیگری را آغاز نمود  و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی،‌ مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دید. وی تا سال 86 فعالیت حرفه‌ای نداشت اما در سال 86 در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح‌الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرد. وی در همان سال‌ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرد و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.

نوید محمدزاده در سال 87 با بازی در نمایش «ماه در آب» به تئاتر حرفه‌ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده سپس فعالیتش را با بازی در نمایش‌های «فاصله تاریک ستاره‌ها» (ایثار ابومحبوب)، «یک دقیقه سکوت» (آیدا کیخانی)، «دهانی پر از پرنده» (فارس باقری)، «آخرین نامه» (مهرداد کوروش‌نیا)، «بالاخره این زندگی مال کیه» (اشکان خیل‌نژاد)، «زمستان 66» (محمد یعقوبی)، «ورود آقایان ممنوع»(کتایون فیض مرندی)، «نورگیر» (اشکان خیل‌نژاد)، «ویران» (یوسف باپیری)، «عشق و عالیجناب» (حسین پاکدل)، «روایت ناتمام یک فصل معلق» (هومن سیدی)، «ایستاده‌ها سر سوراخ سوپ‌خوری» (علی ثقفی) و «پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد» (اشکان خیل‌نژاد) ادامه داد. بازی او در این نمایش بسیار مورد توجه قرار گرفته بود.

نوید محمدزاده با بازی در فیلم ناهید به کارگردانی آیدا کیخانی شناخته شد، در فیلم عصبانی نیستم بیشتر شناخته شد و با بازی در فیلم‌های "لانتوری"،" ابدویک روز" و "خشم و هیاهو" به اوج شهرت رسید.

نوید محمدزاده

ازدواج نوید محمدزاده

نوید محمدزاده مدتها به دلیل پوشیدن لباسهای ست با فرشته حسینی، مورد توجه کاربران قرار گرفته بودند تا اینکه در 4 اردیبهشت 1400 با انتشار ویدئویی خبر از ازدواج خود با فرشته حسینی بازیگر کشرمان داد و در 29 تیرماه از حلقه ازدواج همسرش رونمایی کرد.نوید محمدزاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی نقش خواهر و برادر را ایفا کردند.

بازیگری نوید محمدزاده

نوید محمدزاده از چهره های جوان دنیای هنر است که بازیگری را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دیده است.

این بازیگر کشورمان تا سال 86 فعالیت حرفه ای نداشته اما در این سال در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرده است و در همان سال ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرده و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.

نوید محمدزاده

حواشی در مورد پوشش نوید محمد زاده

درست زمانی که پژمان بازغی این عکس که خودش و نوید محمد زاده در آن حضور دارند را منتشر کرد، حاشیه هایی در شبکه های اجتماعی شروع شد. کاربران زیادی از پوشش نامناسب نوید محمد زاده در جشنواره کن سخن گفتند و معترض شدند که این پوشش اصلا مناسب نماینده ای که از طرف مردم ایران به جشنواره کن فرانسه رفته است، نیست.

کاربران در شبکه های اجتماعی از پوشش پژمان بازغی تعریف و تمجید کرده اند اما پوشش نامناسب نوید محمد زاده را انتقاد کرده اند و بسیاری گفتن:این پوشش اصلا مناسب فرهنگ اصیل ایرانی نیست و حتی خارجی ها هم با پوشش رسمی آمده اند اما تنها یک فرد با این پوشش در میان آنها حضور دارد که آن هم ایرانی است! سینمای ایران در جشنواره کن یک نماینده دارد، فیلم ” ناهید ” به کارگردانی آیدا پناهنده با حضور پژمان بازغی و نوید محمد زاده به عنوان نماینده ایران در فرانسه راهی جشنواره شدند اما پوشش ظاهری نامناسب نوید محمد زاده انتقاد و واکنش های مردم را در پی داشت.

منبع: اینستاگرام نوید محمدزاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4y8voy