پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/03 06:24
اخبار استقلال | نتیجه بازی | اخبار زنده
کد خبر: 18457

ساعت بازی استقلال و پدیده جمعه 3 دی 1400 | ساعت پخش بازی استقلال و پدیده از تلویزیون

پخش زنده بازی استقلال و پدیده از شبکه سه ساعت 15:00 روز 3 دی در چارچوب دیدارهای رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می‌‌شود.

تیم های فوتبال استقلال و پدیده از تیم‌های باشگاهی ایران است. تیم های فوتبال استقلال و پدیده در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت. تیم های فوتبال استقلال و پدیده ساعت 15 به مصاف هم میروند؛ دیداری که همیشه حساسیت بالایی دارد. گفتنی است؛ بازی بین استقلال و پدیده به صورت مستقیم از آنتن شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

تیم های پدیده و استقلال در چارچوب یک بازی از دیدارهای هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت. گفتنی است بازی استقلال و پدیده امروز جمعه 3 دی 1400 ساعت 15:00 برگزار می شود.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با پدیده

حسین حسینی، سیاوش یزدانی ، محمدحسین مرادمند، عارف آغاسی، کوین یامگا ، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور ، امیرحسین حسین زاده، سبحان خاقانی و رودی ژستد

استقلال و پدیده

سیدعباسی: بازی مقابل استقلال را یک فرصت می‌دانیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با تمجید از استقلال، حریف فردای تیمش در هفته یازدهم لیگ برتر بازی مقابل این تیم را برای تیم خود یک فرصت خواند.

داود سیدعباسی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پدیده مشهد مقابل استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: جایگاه دو تیم را در جدول نگاه کنید، مشخص‌کننده همه چیز است. استقلال تیم خوب و باشخصیتی است، پیشینه‌ای قوی دارد و پرافتخار تیم ایران است. استقلال در حال حاضر اول است، ولی تلاش می‌کنیم فردا بازی قابل قبول جلوی تیم خوب استقلال به نمایش بگذاریم.

وی در مورد محروم و مصدومان تیمش تصریح کرد: محسن ربیع‌خواه و احسان حسینی را نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد درباره اینکه تیمش در جریان بازی‌ها موقعیت‌های زیادی از دست می‌دهد، گفت: مهاجمان خوبی داریم، کسانی که سال‌هاست در فوتبال ایران بازی می‌کنند و عملکردشان نشان‌دهنده قابلیت‌های‌شان است. بیشترین امیدواری ما خلق موقعیت‌ها است. اگر ایجاد موقعیت نمی‌کردیم باید نگران می‌شدیم. در دیدار با استقلال ملاثانی با وجود دفاع فشرده حریف، موقعیت‌های متعددی ایجاد کردیم. در زدن ضربات آخر بی‌دقت نبودیم، ولی دروازه‌بان ملاثانی عملکرد خوبی داشت. روی این موضوع کار کرده‌ایم و امیدوارم بازیکنان از موقعیت‌های‌شان استفاده کنند.

سیدعباسی ادامه داد: استقلال در صدر جدول است، ولی به اعتقاد من جایگاه پدیده اینجای جدول نیست. قبل از اینکه به پدیده بیایم، چند بازی این تیم را دیدم و باید بگویم عملکرد خوبی داشت. رضا مهاجری و اکبر میثاقیان در این تیم زحمت زیادی کشیدند. بازی با استقلال را یک فرصت می‌دانیم و نیمه پر لیوان را نگاه خواهیم کرد. بازیکنان ما برای بازی فردا هیجان دارند و می‌خواهند در دیداری سخت نتیجه خوبی بگیرند.

وی درباره اینکه گفته بود تا قبل از بازی با استقلال تکلیف کادر فنی پدیده مشخص شود، گفت: تا شنبه هفته آینده مشکل استفان کوزین حل می‌شود. هنوز هم امیدواریم مشکل او حل شود. با مدیربرنامه‌های استفان برای طلبش صحبت کردم و صحبت‌های‌مان امیدوارکننده بود. اول باید مشکل پول استفان را حل کنیم و سپس برای آمدنش وارد مذاکره خواهیم شد. تا قبل از بازی با استقلال قرار بود تکلیف نفر اول کادر فنی مشخص شود، ولی برای دیدار با پیکان صد درصد مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد همچنین در مورد اینکه قرار بود تمرینات پدیده به مشهد منتقل شود، خاطرنشان کرد: تلاش‌ ما این است که مشکلات با تعامل برطرف شود. نباید اینطور باشد که همینطور جلو برویم و باید کنش و واکنشی صورت بگیرد. اگر قرار باشد با فرمان جلو برویم که هیچ، ولی اگر قرار است اتفاقی بیفتد باید تعامل صورت بگیرد. به مشکلات واقف هستید، ولی بهتر است به حاشیه‌ها دامن نزنیم تا با آرامش همه چیز حل شود.

استقلال و پدیده

مجیدی تیم خودش را با پدرم مقایسه نکند

آتیلا حجازی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: شرایط استقلال خیلی عالی نیست، ولی بد هم به نظر نمی‌رسد. تیمی که پس از ۱۰ هفته شکست نداشته، می‌توانیم بگوییم خوب نتیجه گرفته است، ولی شکل بازی استقلال باید تغییر کند و یکسری نقاط ضعف برطرف شود. نقطه قوت استقلال در خط دفاع است و آمار گل خورده این تیم همین موضوع را نشان می‌دهد. هر چقدر استقلال در خط دفاع انسجام دارد، در خط حمله مهاجم زهرداری نمی‌بینم. وسط زمین هم کسی نیست که خلاق باشد و بتواند مهاجمان را در موقعیت گل قرار دهد.

وی در مورد اعلام نتیجه پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: راه درازی تا انتهای فصل باقی مانده است. خیلی نمی‌توان روی دو امتیازی که به استقلال داده شد، حساب باز کرد و بگوییم کمک می‌کند تیم قهرمان شود.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص اینکه فرهاد مجیدی همیشه خودش را با مرحوم ناصر حجازی مقایسه می‌کند و اعتقاد دارد در خیلی از مسائل به تنهایی کارها را در استقلال پیش می‌برد، گفت: طبق اطلاعاتی که دارم خدا را شکر استقلال هیچ گونه مشکلی ندارد. فرهاد حمایت هیئت مدیره و مدیرعامل را دارد. استقلال همیشه به همه بدهکار بوده، از رستوران و هتل گرفته تا تولیدی‌ها و بازیکنان. امسال شنیدم مشکل مالی ندارند و خبرهایی مثل بدهکاری نمی‌شنویم. شاید دلیل این آرامش حضور آجورلو باشد. شرایط فرهاد و پدرم را یکسان نمی‌بینم. در سال دوم حضور پدرم در استقلال به عنوان سرمربی، او اصلا مورد حمایت قرار نگرفت. مهره‌هایی که پدرم در اختیار داشت قابل مقایسه با الان نیستند. مقایسه کردن کار درستی نیست. شاید در سال‌های قبل اتفاقات مشابه برای فرهاد افتاده باشد، ولی امسال شرایط برای قهرمانی استقلال مهیا است.

حجازی در مورد اینکه شاید منظور مجیدی بحث داوری‌ها باشد، یادآور شد: همه تیم‌ها شاکی هستند. از تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان گرفته تا پرسپولیس و و بقیه تیم‌ها درباره داوری صحبت می‌کنند. اشتباهات داوری شامل همه تیم‌ها می‌شود. بله، قبول دارم در دربی، استقلال می‌توانست صاحب پنالتی شود و سه امتیاز را بگیرد، ولی تمرکز روی مسائل حاشیه‌ای، باعث می‌شود از اصل داستان دور شویم. استقلال باید آنقدر قوی باشد که داوری هم نتواند سد راه قهرمانی‌اش شود.

وی گفت: استقلال اگر بتواند مسائل حاشیه‌ای و همینطور نقاط ضعفش را برطرف کند، شرایط ایده‌آلی برای قهرمانی خواهد داشت. آرمان رمضانی در بازی با نود ارومیه خیلی موثر بود. درست است که تیم مقابل سطح آنچنان بالایی نداشت، ولی فرهاد می‌تواند بیشتر از رمضانی استفاده کند. امیدوارم امسال استقلال بتواند قهرمان شود.

منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gdpdd