پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/03 05:41
پرسپولیس و ذوب آهن
کد خبر: 18455

ساعت بازی پرسپولیس و ذوب آهن جمعه 3 دی 1400 | ساعت پخش بازی پرسپولیس و ذوب آهن از تلویزیون

پخش زنده بازی پرسپولیس و ذوب آهن از شبکه سه ساعت 17:00 روز 3 دی در چارچوب دیدارهای رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می‌‌شود.

تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن از تیم‌های باشگاهی ایران است. تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت. تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن ساعت 17 به مصاف هم میروند؛ دیداری که همیشه حساسیت بالایی دارد. گفتنی است؛ بازی بین پرسپولیس و ذوب آهن به صورت مستقیم از آنتن شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

درخشان: اعتماد به نفس به پرسپولیس برگشته است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکل پرسپولیس برای گلزنی حل شده و اعتمادبه نفس لازم به تیم بازگشته است.

حمید درخشان در رابطه با برد پرگل تیم فوتبال پرسپولیس برابر ویستا توربین در مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت: در جام حذفی جای کوچکترین اشتباهی وجود ندارد. حریف در نیمه نخست خوب کار کرد و بازی با تساوی خاتمه یافت؛ اما در نیمه دوم پرسپولیس با سرعت بیشتری بازی کرد و در نهایت هم توانست تیم پیروز میدان شود.

وی افزود: در چنین بازی‌هایی به هیچ وجه نباید حریف را دست کم بگیریم. همانطور که دیدید حتی در نیمه اول ممکن بود حریف در یکی دو صحنه تیم ما را جریمه کند که این اتفاق رخ نداد. در نیمه دوم هم تجربه بازیکنان پرسپولیس بود که شرایط بهتری را رقم زد و در نهایت هم در نیمه دوم شرایط روی غلطک افتاد و تیم با ارائه بازی خوب گل‌های زیبایی را به ثمر رساند و بازی را هم برد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه سرخپوشان در دو بازی گذشته توانستند ۷ گل بزنند، گفت: بله. نکته خوبی که در بازی اخیر تیم دیدیدم، خلق موقعیت زیاد و گلزنی است. خدا را شکر اعتماد به نفس گلزنی به تیم بازگشته و این می‌تواند کمک کند تا در بازی‌های آینده تیم با روحیه بهتری برای موفقیت و برتری به زمین برود.

درخشان در مورد گلزنی مدافعان و هافبک‌ها در ترکیب پرسپولیس گفت: از دید من این موضوع خیلی خوبی است. انسجامی که در پرسپولیس می بینیم چه در گلزنی و چه در دفاع خوب است و نوید آینده خوبی را برای پرسپولیس می دهد.

وی در مورد شانس موفقیت سرخپوشان در جام حذفی گفت: از الان زود است بخواهیم در این مورد صحبت کنیم و تیم باید بازی به بازی پیش رود.

سرمربی اسبق سرخپوشان در مورد بازی روز جمعه (سوم دی) برابر ذوب آهن در لیگ هم گفت: ذوب آهن از تیم های خوب لیگ است که توانسته نتایج خوبی کسب کند و امسال شرایط متفاوتی نسبت به قبل دارد. با وجود این، امیدوارم پرسپولیس بتواند در این دیدار هم موفق شود زیرا ظرفیت و توان لازم را دارد.

پرسپولیس و ذوب آهن

واکنش پرسپولیس به بیانیه ذوب آهن/ دوستان اصفهانی به تبعات این درخواست فکر کنند

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای به بیانیه باشگاه ذوب آهن درخصوص داوری بازی فردا واکنش نشان داد و از ایجاد فشار روی تیم داوری پیش از بازی ابراز نگرانی کرد.

لیگ بیست و یکم در حالی ده هفته خود را پشت سر گذاشته که باز هم طبق روال این سال‌ها، شاهد ایجاد هجمه و فشارهای بیرونی به داوران از طریق بیانیه‌ها و مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده هستیم. این در شرایطی است که پرسپولیس به گواه کارشناسان برنامه‌های تلویزیونی، تا این مقطع از فصل بیشترین آسیب را از اشتباهات داوری دیده است. اشتباهاتی که امتیازات مهمی را از پرسپولیس گرفته و دو مورد واضح و برجسته آن، اعلام نشدن خطا روی سیامک نعمتی پیش از به ثمر رسیدن گل تیم آلومینیوم اراک و عدم اعلام خطای هند روی گل دوم هوادار بوده که همین دو تصمیم اشتباه ۵ امتیاز را از پرسپولیس گرفته و جدول لیگ را هم دچار تغییر بزرگی کرده است. 

با این حال و با وجود ثابت شدن این اشتباهات داوری، باشگاه پرسپولیس هیچگاه به قشر زحمتکش داوران هجمه وارد نکرده و نخواهد کرد چرا که داور هم ممکن است در قضاوت خود اشتباه کند و مهمتر از آن به هیچ عنوان شب قبل از بازی، علیه داورانی که برای بازی انتخاب شده‌اند فضای منفی ایجاد نکرده تا در روز بازی روند قضاوت را به سود خود کند. اینکه باشگاه ذوب‌آهن روز قبل از بازی خواستار تغییر کمک‌داور شده یک بدعت بد است که فدراسیون فوتبال باید به آن ورود کرده و از تکرار این اتفاق جلوگیری کند. با این گونه درخواست‌ها سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و باید شاهد اتفاقات بدتر هم باشیم. 

ای کاش دوستان در باشگاه اصفهانی به تبعات این درخواست خود فکر می‌کردند چرا که اگر فردا هر سوتی به ضرر پرسپولیس زده شود ناخودآگاه همه اذهان به سمت درخواست باشگاه ذوب‌آهن می‌رود.  باز هم تاکید می‌کنیم که باشگاه پرسپولیس با رخ دادن ۹ اشتباه مسلم داوری، بیشترین ضرر را از اتفاقات داوری دیده و حاضریم این اشتباهات را با سند و ویدئو ثابت کنیم اما باشگاه، احترام به داوران را سرلوحه کارش قرار داده و اجازه نمی‌دهد روند کار آنها تحت تاثیر این اتفاقات خارج از زمین باشد. 

از سوی دیگر، حضور رئیس فدراسیون فوتبال در باشگاه رقیب، یکی دو روز مانده به بازی دو تیم، و سپس درخواست این باشگاه برای تغییر داور، شائبه‌های زیادی را در ذهن هواداران پرسپولیس ایجاد کرده است. جای سوال دارد که چرا ریاست فدراسیون فوتبال شب قبل از بازی‌های پرسپولیس به اردوی رقیبان می‌رود. این اتفاق برای پرسپولیس جنگ روانی ایجاد می‌کند و حاشیه و تنش به وجود می‌آورد. 

باشگاه پرسپولیس بار دیگر عقیده دارد احترام به داوران و فراهم کردن فضای روانی و امکانات مناسب برای آنها باعث بهبود وضعیت داوری در لیگ برتر می‌شود و در شرایط مساوی، هیچ باشگاهی اجازه تحت فشار قرار دادن داوران و جهت‌دهی به فضای مسابقه را ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dxzep