پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/27 14:22
فرهاد مجیدی
کد خبر: 18377

واکنش جنجالی فرهاد مجیدی | فرهاد مجیدی: ۲ امتیازِ بازی گل‎گهر ما را قهرمان نمی‎کند

فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری پیش از از دیدار مقابل نود ارومیه در جام حذفی نظرات خود درباره این دیدار، امتیاز بازی مقابل گل‌گهر و هدف آبی‌پوشان در جام حذفی سخن گفت.

فرهاد مجیدی قادیکلایی (زادهٔ ۱۳ خرداد ۱۳۵۵) فوتبالیست سابق و مربی کنونی ایرانی است. فرهاد مجیدی اکنون سرمربی‌ تیم استقلال تهران است. فرهاد مجیدی در ۴۵ بازی ملی ۱۰ گل به ثمر رسانده‌است و گلزنترین بازیکن ایرانی در مسابقات باشگاهی آسیا است. فرهاد مجیدی همچنین سابقه بازی در باشگاه‌های صنایع پارچین، کشاورز، بهمن کرج، استقلال و راپید وین اتریش (نیم فصل) را در کارنامه دارد.

فرهاد مجیدی

واکنش عجیب فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل نود ارومیه به خبرنگاران گفت: با صحبتی که با کادر داشتیم تصمیم داریم که به بازیکنانی که بیشتر بازی کردند استراحت بدهیم و از بازیکنانی استفاده می‌کنیم که شانس کمتری برای بازی کردن داشتند. همیشه گفتم که ما برای بردن 20 بازیکن به اردوی پیش از بازی سختی داریم و بحث می‌کنیم. سعی می‌کنیم از بازیکنانی استفاده کنیم که شانس کمتری برای بازی داشتند اما با جدیت تمام بازی را انجام می دهیم.

سرمربی استقلال در مورد غایبان تیمش در این بازی عنوان کرد: تنها بازیکنی که در اختیار نداریم آقای رشید مظاهری هستند که دیروز در تمرین دچار مصدومیت شدند و دکتر اعلام کردند امکان حضور در بازی را ندارند. وریا غفوری دو سه روز دیگر به تیم ملحق می شود و کارش را آغاز خواهد کرد.

مجیدی درباره اینکه نگاه جدی به قهرمانی در جام حذفی دارد، گفت: با توجه به این که دو سال در فینال جام حذفی حضور پیدا کردیم اما جام نگرفتیم با بچه‌ها هم صحبت کردم و روی جام امسال حساب ویژه باز کردیم و تلاش می‌کنیم که ناکامی دو فصل گذشته را جبران کنیم و جام را به دست بیاوریم.

سرمربی آبی پوشان در رابطه با مشکلات زمین تمرین این تیم افزود: یکی از معظلات بزرگ ما زمین تمرین است که وضعیت مناسبی ندارد و با تلاش مدیران باشگاه در چمن زمین تهران تمرین کردیم و اگر یک جلسه در هفته هم آنجا تمرین کنیم ممنون می شویم اما مدیران باشگاه در تلاش هستند که زمین خوبی را داشته باشیم.

مجیدی درباره رای پرونده بازیکن گابنی تیم گل گهر گفت: شرایط طوری نیست که تیم با از دست دادن یا گرفتن سه امتیاز شانس قهرمانی را از دست بدهد یا به دست بیاورد. همه تیم ها شانس دارند و مهم این است که در مسابقات آینده موفق باشیم. برای من مهم نبود که به ما یا سپاهان امتیاز اضافه شود. قبلا هم این اتفاق افتاده بود، سپاهان مقابل پرسپولیس حاضر نشد و فاصله ما با پرسپولیس 5 امتیازی شده بود. این دو سه امتیاز نه شانسی از کسی می گیرد و نه شانسی را اضافه می‌کند. مهم این است که در مسابقات آینده عملکرد خوبی داشته باشیم و روند پیروزی‌هایمان را ادامه بدهیم.

فرهاد مجیدی

زندگی شخصی فرهاد مجیدی

وی از خانواده‌ای مازندرانی است،  ولی متولد و ساکن تهران است. وی یک برادر و ۲ خواهر دارد که به غیر از فرهاد، برادرش فرزاد نیز به فوتبال روی آورد.  فرناز مؤمنی نام همسر او است و دارای دو فرزند به نام‌های تیام و امیر بردیا است.

فعالیت های باشگاهی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی دوران فوتبال خود را با تیم فوتبال صنایع پارچین که محل زندگی خود و کار پدرش در آنجا بود شروع کرد. نخستین تیم رسمی که فرهاد مجیدی در آن بازی کرد، تیم جوانان کشاورز بود. او بعد از مدتی بازی در این تیم به جوانان بهمن پیوست. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به‌طور قرضی برای بازی در مسابقات استانی به تیم پارچین بازگشت.  در تیر ماه سال ۷۶ مجیدی که تنها ۲۰ سال داشت مورد توجه تیم استقلال تهران قرار گرفت و از تیم بهمن به استقلال تهران پیوست.

استقلال تهران و فرهاد مجیدی

مجیدی در اولین فصل حضور خود در استقلال تهران همراه با این تیم قهرمان لیگ آزادگان در فصل ۷۷–۷۶ شد. در فصل بعد حضور خود در این تیم به نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا، نایب قهرمانی جام حذفی، و همچنین نایب قهرمانی لیگ آزادگان دست یافت. بعد از بازی جنجالی استقلال تهران و فجر سپاسی در شیراز و محرومیت چند جلسه‌ای که نصیب وی شد، مجیدی راهی اتریش شد و به تیم راپید وین پیوست.

باز ی در راپید وین فرهاد مجیدی

او در نیم فصل دوم در ۱۲ بازی برای تیم راپید وین به میدان رفت و ۴ گل هم به ثمر رساند. مجیدی با پایان فصل ۲۰۰۰–۱۹۹۹ لیگ اتریش بار دیگر به استقلال برگشت.

بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال تهران 

در سال ۱۳۷۹ و پس از بازگشت از اتریش مجیدی در ۶ بازی برای استقلال به میدان رفت و پس از مدت کوتاهی با پیشنهاد الوصل راهی کشور امارات شد.

فرهاد مجیدی

حضور فرهاد مجیدی در تیم الوصل امارات

پس از پیوستن این بازیکن ایرانی به الوصل، تلویزیون دبی اسپرت در گزارشی، حضور مجیدی در این تیم را یکی از عوامل افزایش طرفداران الوصل دانست. او در ۵/۵ فصلی که الوصل را همراهی کرد ۶۸ گل در لیگ امارات و ۴۰ گل در جام حذفی، جام اتحادیه و۲۲گل در رقابت‌های دیگر جام خلیج فارس به ثمر رساند و به یکی از برترین گلزنان تاریخ الوصل تبدیل شد.

در آوریل سال ۲۰۰۳ مجیدی به صورت قرضی از الوصل به تیم العین امارات پیوست تا این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2aywek