جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/27 04:35
دسیسه مرگبار
کد خبر: 18371

دسیسه مرگبار دو برادر برای قتل پدر | خاکستر کردن جنازه پدر بعد از دسیسه مرگبار

مدت ها بود برای کشتن پدرش نقشه می کشید. دسیسه های گوناگونی را طرح می کرد تا پس از قتل، هیچ آثاری به جا نگذارد!

مرد 27 ساله برای پدرش دسیسه مرگبار چید. از مدت ها قبل مرد سنگدل برای قتل پدرش دسیسه مرگبار در سر داشت. زمانی که مطمئن شد مادرش به خانه بر نمی گردد دسیسه مرگبار قتل پدر را اجرا کرد. بعد از قتل پدر با روبرو شدن برادر کوچکترش با صحنه قتل برای از بین بردن جنازه دسیسه مرگبار خود را اعتراف کرد و با کمک یکدیگر جنازه پدر را به خاکستر تبدیل کردند.

مدت ها بود برای کشتن پدرش نقشه می کشید. دسیسه های گوناگونی را طرح می کرد تا پس از قتل، هیچ آثاری به جا نگذارد!

حدود یک ماه قبل بود که راهی تهران شد تا اوضاع اشتغال را در پایتخت کشور بررسی کند و اگر شرایط مناسب بود از این بیکاری مرموز نجات یابد اما در این میان همچنان در اندیشه تهیه و تدارک لوازم «جنایت» بود.

 در یکی از سکانس های این سناریوی وحشتناک، تصمیم بر آن گرفت تا پدرش را ابتدا بیهوش کند به همین دلیل مقداری داروی بیهوشی از تهران خرید و با خود به مشهد آورد.  یک بار دیگر نقشه شوم خود را از ذهن گذراند! و همه قطعات پازل را کنار هم چید.

نقشه کامل بود و او هیچ گونه عذاب وجدانی را به دل راه نمی داد چرا که ادعا می کرد پدرش به خاطر مصرف شیشه (مواد مخدر صنعتی) مادرش را اذیت می کند از این وضعیت خانوادگی به شدت آزرده خاطر بود و تنها به قتل پدر می اندیشید. او حتی دوران کودکی و نوجوانی خود را نیز از یاد برده بود و بی رحمانه منتظر فرصتی می گشت تا نقشه پلیدش را به اجرا بگذارد.

روزها یکی پس از دیگری سپری می شد و او همچنان رفت و آمدهای خانوادگی را زیر نظر داشت تا این که یک روز تعطیل زمان را برای اجرای این نقشه هولناک مناسب دید. به گزارش  اختصاصی خراسان، مهرماه به نیمه نرسیده بود که مادر جوان 27 ساله با او تماس گرفت و گفت: قصد دارد به خانه خواهرش برود تا برای پختن غذای نذری به او کمک کند!

مرد جوان که خود متاهل بود و در نزدیکی منزل پدرش در منطقه الهیه مشهد زندگی می کرد، بی درنگ سوار وانت پیکان مدل پایین شد و به طرف خانه دو طبقه پدرش به راه افتاد. او که سعی داشت اضطراب ناشی از رفتارهایش را پنهان کند، مادرش را به خانه خاله رساند و به منزل خودش بازگشت. حالا دیگر مقدمات دسیسه وحشتناک فراهم بود.

او که می دانست مادرش شب را در خانه خواهرش می ماند یک بار دیگر به مرور سناریوی قتل پرداخت و همه سکانس هایش را تک تک از خاطر گذراند! دستبندهای پلاستیکی را که از قبل خریده بود به همراه داروی بیهوشی برداشت. عقربه های ساعت از نیمه شب گذشته بود و او می دانست که پدرش حالا در یک خواب عمیق فرو رفته است. خودرو را پارک کرد و به آرامی در منزل پدرش را گشود. پدرش در خواب بود و سکوتی مرگبار در فضای اتاق نقش می بست. پسر جوان داروی بیهوشی را روی دستمال ریخت و آن را مقابل دهان و بینی پدر گرفت.

وقتی فهمید که او به کلی بیهوش شد به داخل آشپزخانه رفت. تشت پلاستیکی را پر از آب کرد و به اتاق بازگشت.

مرد جوان بی رحمانه سر پدرش را درون آب تشت فشار داد تا این که دیگر آخرین نفس های او به کینه عمیق فرزند گره خورد و پیکر بی جانش روی زمین افتاد. جوان 27 ساله بلافاصله دستبندهای پلاستیکی را بیرون کشید و دست های پدر را در پشت سر بست و سپس یکی از آن ها را به پاهای وی حلقه زد.

در کشاکش آماده کردن جسد برای انتقال به بیرون از خانه بود که ناگهان برادر کوچکترش وارد اتاق شد.

این جوان 21 ساله مجرد که در طبقه دوم منزل پدرش زندگی می کرد، با صحنه دلخراشی روبه رو شد که حکایت از یک جنایت هولناک داشت اما نگاه های  حیرت انگیز و بی پاسخ فایده ای نداشت. دو برادر که گویی نقشه جنایت را در افکار یکدیگر رقم زده بودند به گفت وگو نشستند تا راه بهتری برای از بین بردن آثار جسد پیدا کنند. به همین دلیل تا صبح منتظر ماندند چرا که یقین داشتند مادرشان آن شب به خانه باز‌نمی گردد.

صبح روز بعد آن ها سکانس حمل جسد را در دامنه افکارشان به تصویر کشیدند. یکی از آن ها گوشی تلفن را برداشت و وارد یکی از سایت های واسطه گر شد تا کمدی چوبی را برای حمل جسد خریداری کند. طولی نکشید که کمد را خریدند و پیکر بی جان پدرشان را درون آن گذاشتند. حالا همه چیز برای انتقال جسد به خارج از شهر فراهم بود. دو نفری، کمد را درون پیکان وانت مرد جوان قرار دادند و به طرف بیابان‌های انتهای بولوار اقدسیه حرکت کردند.

عصر هنگام بود که به جست وجوی منطقه ای خلوت پرداختند و در کنار نخاله های ساختمانی توقف کردند که در همان اطراف ریخته بود. دو برادر کمد را در حالی بیرون انداختند که در مسیر راه دو ظرف 10 لیتری بنزین از جایگاه سوخت خریده بودند. آن ها با خونسردی کامل کنار کمد تابوت‌گونه نشستند و جسد پدر را به آتش کشیدند. آن ها آن قدر چوب ها و پیکر پدرشان را زیر و رو کردند که دیگر  چیزی جز خاکستر باقی نماند.

بعد از آن بود که هر دو برادر سوار خودرو شدند و به خانه هایشان بازگشتند. مادر که روز بعد به منزل آمده بود، با این تصور که همسرش بیرون رفته است، روزی را در خانه ماند ولی هیچ خبری از شوهرش نشد. نگرانی و اضطراب او هر لحظه بیشتر می شد اما کسی از مرد میان سال اطلاعی نداشت. تا این که خبر کشف جسد سوخته ای در بیابان های انتهای بولوار اقدسیه در روزنامه خراسان به چاپ رسید.

بعد از آن بود که یکی از بستگان مرد جوان با پلیس تماس گرفت و گم شدن مرموز مرد میان سال را اطلاع داد.

پس از شناسایی خانواده مقتول، تحقیقات از آنان در حالی آغاز شد که قاضی «محمود عارفی راد» نظارت ویژه ای بر روند تحقیقات داشت اما ناگهان آثار سوختگی روی دست جوان 27 ساله، روند بررسی های قضایی را دگرگون کرد.

با توجه به این که فرضیه جنایت خانوادگی، در اولویت تحقیقات قضایی بود واحتمال می رفت دست وی هنگام آتش زدن جسد سوخته باشد، قاضی ویژه قتل عمد مشهد دستور بازداشت جوان 27 ساله را صادر کرد و از نیروهای پلیس خواست تا بازجویی‌ها را به شیوه ای فنی و تخصصی ادامه دهند. 

در این میان ناگهان مرد جوان که نمی‌توانست دلیلی  محکم و باورپذیر برای چگونگی سوختگی روی دست بیان کند وقتی در تنگنای سوالات ویژه قرار گرفت ناگهان به قتل پدرش اعتراف کرد و پرده از یک جنایت وحشتناک برداشت. او گفت: دیگر از آزار و اذیت های پدرم خسته شده بودیم. نمی توانستم رفتارهای پرخاشگرانه او را تحمل کنم! او مادرم را خیلی اذیت می کرد و من از این موضوع بسیار رنج می‌کشیدم تا این که تصمیم به قتل گرفتم که برای همیشه از شر او خلاص شوم و ...

به دنبال اعترافات این جوان متاهل، بلافاصله دستورات ویژه قاضی «عارفی راد» برای دستگیری برادر دیگر وی صادر شد و این گونه جوان مجرد 21 ساله هم به چنگ قانون افتاد. او نیز سعی کرد داستان قتل پدرش را همان گونه بازگو کند که برادرش در اعترافات تلخ خود بر زبان رانده بود! اما هنوز قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، احتمال می دهد که زوایای پنهانی در این ماجرای وحشتناک وجود دارد که باید مورد بررسی های علمی و تخصصی قرار گیرد به همین دلیل قاضی «محمود عارفی راد» دو متهم را با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار پلیس گذاشت تا تحقیقات بیشتری در این باره انجام شود .

منبع : خراسان


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z9jlz