جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/22 15:15
قیمت دلار
کد خبر: 18292

آخرین قیمت دلار در بازار امروز 22 آذر | قیمت دلار به کانال ۲۹ هزار تومان بازگشت

امروز (دوشنبه 22 آذر ماه) آخرین قیمت دلار و سایر ارزها در معاملات عصر بازار آزاد تهران، اعلام شد.

قیمت دلار در روزهای اخیر با نوسان روبرو بود و در کانال 27 هزار تومانی در رفت و برگشت بود. قیمت دلار تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و به همین دلیل در نوسان است. نقش دلالان بر قیمت دلار بی تاثیر نسیت و نیاز است که مسوولان دولتی، نظارت بیشتری بر بازار آزاد داشته باشند. روز گذشته (یکشنبه 21 آذر ماه) قیمت دلار در بازار آزاد تهران، 28 هزار و 940 هزار تومانی رسید اما امروز دو شنبه 6 آذر 1400  به 29,700 (بیست و نه هزار و هفتصد ) تومان رسید. و باید منتظر ماند که در آینده، قیمت دلار به کدام ست می رود.

 قیمت دلار به کانال ۲۹ هزار تومان بازگشت 

قیمت دلار در بازار آزاد تحت تاثیر فضاسازی برخی کانال های تلگرانی و دلالان و با سوء استفاده از فضای مذاکرات هسته ای، طی یکی دو هفته گذشته که این مذاکرات در جریان بود، روند افزایشی داشت و تا مرز 31 هزار تومان هم بالا رفت که البته عمدتا معامله با این قیمت ها در فضای مجازی و شبانه و یا در معاملات فردایی صورت می گرفت.

این در حالی است که با شفاف سازی رسانه های رسمی در خصوص وضعیت مناسب ارزی کشور و اینکه تمامی معاملات رسمی ارز با نرخ های بسیار پایین تر در سامانه های نیما و صرافی های مجاز انجام می شود، به مرور از دو سه روز اخیر روند کاهشی قیمت شروع شد و امروز نرخ دلار در بازار آزاد به زیر 30 هزار تومان برگشت.

در حال حاضر قیمت دلار در بازار آزاد حدود 29700 تومان است و پیش بینی می شود این روند ادامه دار باشد.

قیمت دلار امروز دوشنبه 22 آذر 1400

دلار در صرافی ملی در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱۰ تومان کاهش، ۲۷,۶۸۳ تومان نرخ گذاری شد.دلار در بازار متشکل با کاهش ۰.۴۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۷,۲۸۷ تومان معامله شد.دلار در سامانه سنا در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱۲۱ تومان کاهش، ۲۷,۵۷۲ تومان نرخ گذاری شد.دلار کانادا در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۴۴۹ تومان کاهش، ۲۳,۳۶۹ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار

قیمت دلار در صرافی ملی

امروز دلار در صرافی ملی مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۲۷,۶۹۳ (بیست و هفت هزار و ششصد و نود و سه ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ مصادف با ۱۳ دسامبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۰۳ درصدی به ۲۷,۶۸۳ (بیست و هفت هزار و ششصد و هشتاد و سه ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

امروز دلار در سامانه سنا مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در سامانه سنا که روز قبل تا ۲۷,۶۹۳ (بیست و هفت هزار و ششصد و نود و سه ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ مصادف با ۱۳ دسامبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۴۳ درصدی به ۲۷,۵۷۲ (بیست و هفت هزار و پانصد و هفتاد و دو ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

امروز دلار کانادا مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار کانادا که روز قبل تا ۲۳,۸۱۸ (بیست و سه هزار و هشتصد و هجده ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ مصادف با ۱۳ دسامبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۱.۹۲ درصدی به ۲۳,۳۶۹ (بیست و سه هزار و سیصد و شصت و نه ) تومان رسید.

قیمت طلا امروز دوشنبه 22 آذر 1400

هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۹۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱,۲۸۳,۴۰۰ تومان معامله شد.

هر مثقال طلا 18 عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۵۳۰۰۰ تومان کاهش، ۵,۵۵۹,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

هر اونس طلا در بازار امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۴.۳ افزایش، ۱,۷۸۷ نرخ گذاری شد.

قیمت طلا امروز دوشنبه 22 آذر 1400

هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۹۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱,۲۸۳,۴۰۰ تومان معامله شد.

هر مثقال طلا 18 عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۵۳۰۰۰ تومان کاهش، ۵,۵۵۹,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

هر اونس طلا در بازار امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۴.۳ افزایش، ۱,۷۸۷ نرخ گذاری شد.

قیمت دلار

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۱,۲۹۵,۶۰۰ (یک میلیون و دویست و نود و پنج هزار و ششصد ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ مصادف با ۱۳ دسامبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۹۵ درصدی به ۱,۲۸۳,۴۰۰ (یک میلیون و دویست و هشتاد و سه هزار و چهارصد ) تومان رسید.

قیمت اونس طلا

امروز هر اونس طلا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر اونس طلا که ۲ روز پیش تا ۱,۷۸۳ (یک هزار و هفتصد و هشتاد و سه ) رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ مصادف با ۱۳ دسامبر ۲۰۲۱ - با رشد ۰.۲۴ درصدی به ۱,۷۸۷ (یک هزار و هفتصد و هشتاد و هفت ) رسید.

منبع: اقتصادنیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wojyd