جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/19 12:23
پیمان یوسفی
کد خبر: 18238

گاف جالب و خنده‌دار پیمان یوسفی در تلویزیون روی آنتن زنده + فیلم

پیمان یوسفی گزارشگر فوتبال، مجری تلویزیون و تهیه‌کننده ایرانی در برنامه زنده، هنگام صحبت درباره تیم هندبال زنان ایران، گافی خنده‌دار داد.

پیمان یوسفی (زاده ۱۳۴۸ در تهران)، گزارشگر فوتبال، مجری تلویزیون و تهیه‌کننده ایرانی است. پیمان یوسفی دارای مدرک کارشناسی ارشد زیست‌شناسی است. پیمان یوسفی گزارشگر فوتبال، مجری تلویزیون و تهیه‌کننده ایرانی در برنامه زنده، هنگام صحبت درباره تیم هندبال زنان ایران، گافی خنده‌دار داد. فیلم این گاف خنده دار پیمان یوسفی را در ادامه می توانید ببینید:

زندگی شخصی پیمان یوسفی

او اصالتاً از طرف پدری اهل شهر خوی در استان آذربایجان غربی است. او متأهل و دارای یک فرزند پسر است. به گفته خودش، او از دوران کودکی مجله‌های ورزشی نظیر دنیای ورزش و کیهان ورزشی را دنبال می‌کرد.

ورود به گزارشگری پیمان یوسفی

پیمان یوسفی در سال ۱۳۷۷ وارد سازمان صدا و سیما شد و یک سال بعد نخستین گزارش خود را در جام جهانی جوانان در سال ۱۹۹۹ بین آرژانتین و کلمبیا را گزارش کرد. وی در آن روز شدیداً سرما خورده بود.

پیمان یوسفی

حاشیه‌های پیمان یوسفی

حضور زنان در ورزشگاه

در سال ۱۳۹۶ هنگام گزارش بازی ایران و سوریه با دیدن تصاویر حضور زنان سوری در ورزشگاه آزادی، حرف از حضور زنان در ورزشگاه را به میان آورد، او ابراز امیدواری کرد تا در آینده اقداماتی شود تا شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در ایران فراهم شود، همین اظهار نظر باعث شد به یکباره مدتی از مجری گری و گزارشگری کنار گذاشته شود و به دلیل اینکه وی در برنامه فوتبال برتر در آن زمان حضور مستمر داشت، جای خالی او به شدت قابل حس بود تا این غیبت مورد توجه مردم قرار گرفت.

سید مرتضی میرباقری، معاون سیمای رئیس سازمان صدا و سیمای ایران دربارهٔ شایعه ممنوع‌الکاری پیمان یوسفی با توجه به اظهار نظرش نسبت به حضور زنان در ورزشگاه‌ها بیان داشت:

«پیمان یوسفی ممنوع‌التصویر نشده‌است، با این حال ما به دوستان مجری خود توصیه کرده‌ایم که بر اساس مصالح ملی و شبکه و برنامه ای که در آن کار می‌کنند مطالب شان را بیان کنند. وقتی ما به کسی تریبون می‌دهیم آن شخص مأموریت معینی دارد و اگر بخواهد بدون کار کارشناسی نکته ای را بیان کند در نظر نمی‌گیرند که این حرف چه ابعادی را دربردارد و چه هزینه ای را برای شبکه و برنامه ایجاد می‌کند. اگر قرار باشد افراد دربارهٔ همه چیز اظهارنظر کنند کاری غیرحرفه ای است. پیمان یوسفی کار غیرحرفه ای انجام داد اما اینگونه نبود که ممنوع‌التصویر شده باشد.»

اما غیبت او تا چند وقت از گزارش بازی‌ها و اجرای برنامه‌های فوتبالی، این شایعه را قوت بخشید.

اشاره به سانسور صدا و سیما

در مسابقه ایران و پرتغال در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛ پیمان یوسفی حین گزارش گفت:

«هواداران حاضر در استادیوم یکپارچه تیم ملی را تشویق می‌کنند و سراسر شور و هیجان هستند، آنها امیدشان را از دست نداده‌اند و هنوز امیدوارانه تیم ملی کشورمان را تشویق می‌کنند، چه آنهایی که می بینیمشان و چه آنهایی که نمی‌توانیم ببینیم!»

حضور مجدد پیمان یوسفی در تلویزیون

یوسفی با اینکه به هیچ وجه من الوجوه اشتیاق بازگشت به کار را نداشت و تصمیم به سرمایه‌گذاری در بورس را در سر میپروراند، چندی بعد با گزارش دیدار انگلیس - اسلوونی به تلویزیون بازگشت ولی تنها به عنوان گزارشگر دیده می‌شد و حضور تصویری به عنوان مجری برنامه دیگر به او داده نشد. وی سرانجام پس از مدتی تقریباً کوتاه دوری از دوربین مجدداً اجرای یک برنامه فوتبال را بر عهده گرفت.

مجری‌گری ورزش و مردم

برنامه ورزش و مردم که سال‌ها با تهیه کنندگی و اجرای بهرام شفیع؛ هر هفته جمعه ها؛ از شبکه یک سیما پخش می‌شد، پس از فوت بهرام شفیع به پیمان یوسفی سپرده شد.

استقلالی

گفته می شود از آن آبی هایی است که از فرط پنهان کاری رنگش به قرمز می زند، همیشه طرفدار حسن روشن بوده و نوع بازی و شادی پس از گلش را خیلی دوست داشت.

پیمان یوسفی

خرید مجلات ورزشی

در آن زمان کودکی به شدت پیگیر مجلات ورزشی بودم

دنیای ورزش و کیهان ورزشی را می خریدم، البته بیشتر کیهان چون منتقد تر بود و شنبه ها می آمدند و کل طرفدار داشتند

علاقه به فیلم

او از جمله چهره های مشهور تلویزیون است که برخلاف روحیه ورزشی به شدت طرفدار فیلم و سینماست و هر ساله در جشنواره فجر برای دیدن فیلم های روز حضور دارد

ورود به سازمان

پیمان یوسفی در سال 1377 وارد سازمان صدا و سیما شد و یکسال بعد اولین گزارش خود را در جام جهانی جوانان در سال 1999 بین آرژانتین و کلمبیا را گزارش کرد

بهترین گزارش

بازی بین هلند و چک در یورو 2004 که 3 بر 2 چک هلند را برد یکی از تاپ ترین گزارش هایم می دانم

ماجرای ممنوع التصویری

در سال 96 قبل از بازی ایران و سوریه با دیدن تصاویر حضور زنان سوری در آزادی آنقدر به نظرش این صحنه تلخ آمد که به یکباره حرف از حضور زنان در ورزشگاه را به میان آورد

او ابراز امیدواری کرد تا در آینده اقداماتی شود تا شرایط حضور بانوان در ورزشگاه ها فراهم شود، همین اظهار نظر باعث شد مدتی ممنوع التصویر شود

ازدواج و پسرش

پیمان یوسفی سالهاست ازدواج کرده و یک پسر دارد که برخلاف پدرش به شدت عشق والیبال دارد و آنرا پیگیری می کند و طرفدار سر سخت تیم ملی والیبال می باشد

تکیه کلام ها

پیمان یوسفی را بیشتر بخاطر استفاده از کلمه نشون به اون نشونی می شناسیم، اما در زیر لیستی از تکیه کلام های مشهور و پرکاربرد او برایمان بسیار آشناست

کما فی السابق

علی ایحاله

من حیث المجموع

نشون به اون نشون

تو هیچ قاموسی نمی گنجه

از این دست

از اون طرف

قس علی هذا

و …


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n9lyv