پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/11 05:18
رامبد جوان | رامبد جوان و نگار جواهریان
کد خبر: 17957

دردسر تازه برای رامبد جوان | ساعت چند صد میلیونی رامبد جوان جنجالی شد

رامبد جوان مجری و برنامه‌ساز خندوانه این روزها در فضای مجازی بیشتر از قبل خبرساز شده است.

رامبد جوان به تازگی با انتشار فیلم تبلیغاتی در مورد رژیم غذایی به یکی از حاشیه دارترین بازیگران تبدیل شده است. رامبد جوان در این فیلم از مردم می‌خواهد به خورد و خوراک خود توجه کنند و با توجه به افزایش هزینه‌ها، رژیم بگیرند. این فیلم باعث انتقادات فراوانی از سوی مردم  به سوی رامبد جوان شد. چند روز پس از انتشار این فیلم عکس تازه ای از رامبد جوان باعث حاشیه های تازه ای برای او شد. در ادامه عکس جدید رامبد جوان را میبینید.

رامبد جوان

رامبد جوان مجری و برنامه‌ساز «خندوانه» چند روز پیش با انتشار ویدئویی در فضای مجازی، خبرساز شد. او در این ویدئو که درباره رژیم و لاغری بود، رو به مردم گفت: همه چیز گران شده و کالاهای اساسی قیمتشان خیلی بالا رفته.  او در این ویدئو از مردم می‌خواهد به خورد و خوراک خود توجه کنند و با توجه به افزایش هزینه‌ها، رژیم بگیرند!

حالا بعد از چند روز، به تازگی عکسی از رامبد جوان در فضای مجازی منتشر شده که در آن رامبد جوان ساعتی با قیمت تقریبی 216 میلیون تومان به دستش بسته است.

رامبد جوان

بیوگرافی رامبد جوان

رامبد جوان متولد 1 دی 1350 در تهران ، بازیگر ، مجری و کارگردان است.

تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که بازیگری را از تئاتر شروع کرد و از 24 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا اجرا می کند و تجربه سه زندگی زناشویی هم دارد !

رامبد جوان تبریزی ، متولد محله شهر آرا در تهران می باشد اما اصالتا اهل تبریز می باشد و تنها یک خواهر بزرگتر بنام پوپگ (بازیگر سابق) دارد.

من ننه مریمی‌ داشتم که مرا بزرگ کرد ، خانم مسن لری با دامن‌ های بلند که آبله رو بود ، ما خیلی همدیگر را دوست داشتیم خدا رحمتش کند.

آن زمان پدر و مادرم سرکار بودند و ننه مریم از صبح تا شب می‌ زد و من بالا و پایین می‌ پریدم ! همه چیز خیلی لذت بخش بود.

شاید نتیجه همان روزها بود که از جایی به بعد شاد شدن انتخاب من شد.

اولین بار در سال 1369 وقتی 19 ساله بود با تئاترهای دانشجویی شروع کرد تا اینکه جدی سال 74 با معرفی فرهاد جم در یک ایپزود سریال «همسران» بازی کرد.

البته در نوروز 73 هم با برنامه عروسکی در چهار اپیزود هم تجربه بازی در جلوی دوربین را بدست آورد.

سل 1375 با دعوت بیژن بیرنگ (کارگردان) برای بازی در سریال «خانه سبز» کنار خسرو شکیبایی بازی کرد تا اینکه سال 77 با سریال «کت جادویی» به شهرت رسید.

حضور او در سریال «ولایت عشق» سال 79 در نقش امین عباسی به کارگردانی مهدی فخیم زاده نشان از استعداد بی نظیر او داشت.

سال 1388 وقتی 38 ساله بود در قامت کارگردان و بازیگر سریال «مسافران» را با حضور حسن معجونی و شقایق دهقان بروی آنتن برد که به شدت محبوب شد.

رامبد جوان

ازدواج رامبد جوان

رامبد جوان اولین بار دهه هفتاد با خانم ماندانا روحی از بازیگران وقت تئاتر ازدواج کرد که خطبه عقد این دو توسط سید محمد خاتمی خوانده شد.

رامبد جوان در 27 اسفند 1387 وقتی 37 ساله بود با سحر دولتشاهی بازیگر 29 ساله ازدواج و باهم زیر یک سقف رفتند که زمان خود بسیار مورد توجه قرار گرفت.

این دو باهم در گروه تئاتر آتیلا پسیانی باهم آشنا شدند اما این زندگی بعد از شش سال در سال 1393 به جدایی ختم شد.

دو سال بعد از طلاق خانوم دولتشاهی عکس هایی از رابطه صمیمی رامبد جوان و نگار جواهریان شایعه رابطه این دو را سر زبان ها انداخت.

مدت ها طول کشید تا بصورت تلویحی رامبد جوان و نگار جواهریان ازدواج خود را تایید کردند.

رامبد جوان

بر اساس اذعان دوستانش آنها در سال 95 در کشور یونان مراسم عروسی خود را برگزار کردند که ثمره این زندگی دختری بنام ایراندخت متولد 31 تیر 98 در کاناداست.

رامبد جوان در مصاحبه ای که بعد از نشست خبری فیلمش بنام «نگار» در شهر 96 انجام داد گفت: فیلم نگار بهترین هدیه به همسرم نگار جواهریان بود.

خرداد ماه 1398 چند هفته قبل از به دنیا آمدن دخترشان ، لو رفتن عکسی از رامبد جوان و نگار جواهریان (بدون حجاب) در کشور کانادا به شدت جنجالی شد.

این زوج برای به دنیا آوردن دخترشان به جهت گرفتن شناسنامه کانادایی به این کشور رفتند که در آن زمان چیزی حدود 500 میلیون تومان هزینه برداشت.

من از بچگی همین قدر پر جنب و جوش و پر هیجان بودم اما نمی دانم چرا هیچ وقت به فوتبال علاقه مند نشدم  این علاقه بعدها هم در من ایجاد نشد.

با وجود اینکه دوستان فوتبالیست کمی ندارم اما هیچ وقت به عنوان یک طرفدار فوتبال نتوانستم خودم را نشان دهم.

استیو مک کویین را خیلی دوست داشتم ، عاشقش بودم به این خاطر که موتورسواری ، رانندگی و تیراندازی بلد بود و در فیلم ها به زن ها کم توجه بود !

رامبد جوان

بروسلی و جکی چان را هم دوست داشتم ، همین الان تمام آرشیو فیلم های بروسلی را دارم.

ایده اولیه این برنامه «خندوانه» از سال 85 در ذهن من بود ، اما شرایط ساخت آن به دلایل مختلف پیدا نمی شد بالاخره در سال 1393 همه چیز با هم جور شد.

با درایت و پشتیبانی خوب مدیر محترم شبکه نسیم یعنی دکتر کرمی که مدیر فوق‌ العاده‌ ای هستند ، توانستم این برنامه را با یک گروه کاملا حرفه‌ ای روی آنتن ببرم.

من در زندگی ام سه اصل دارم ؛ اول اینکه نمی دانم تا چه زمانی زنده هستم پس به اتفاق‌ های قبل و بعد فکر نمی کنم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم.

دوم اینکه دوست دارم از لحظه‌ هایم لذت ببرم و به نظرم کسی که تمام مدت ذهنش درگیر مسائل مختلف است، نمی تواند حال خوشی داشته باشد.

سوم اینکه من وقتی قرار است کاری انجام دهم ، به حرف‌ های دیگران توجهی نمیکنم و کارم را انجام می دهم.

موزیسین ، یه مدت ویولن می زدم اما اگر موزیسین هم نمی‌ شدم ، جراح زیبایی می‌ شدم.

اگر جراح زیبایی نمی‌ شدم بوکسور می‌ شدم ، اگر بوکسور نمی‌ شدم ، قهرمان شطرنج و اگر همه اینها نمی‌ شدم حتما یک چوپان می‌ شدم.

الان دوره ای است که حکومت و تفکر حکومتی باید عقب نشینی کند تا مردم حداقل در فضای مجازی در همه زمینه های تجربه کسب کرده وتصمیم بگیرند.

رامبد جوان

حکومت فکر نکند که دانای کل است و از همه عاقل تر بوده و می تواند در همه موضوعات ورود کند.

مادر نگار خیلی خانم جدی و با شخصیتی است ، روز های اول که من به خانه نگار می رفتم یکبار مادرش با جدیت تمام من را «ژامبون جان» صدا کرد،آنجا بود که خیلی خندیدم و دیگر سر شوخی باز شد.

در سال 1371 همزمان با بازی در روی صحنه در رشته تئاتر دانشگاه آزاد قبول شد اما در نهایت یکسال بعد بخاطر مشکلات اخلاقی از دانشگاه اخراج شد !

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gdwq9