پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/10 16:31
نعیمه نظام دوست
کد خبر: 17931

میکاپ نعیمه نظام دوست برای تولد بهاره رهنما غوغا به پا کرد | تصویر دیده نشده از میکاپ نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست به مناسبت تولد بهاره رهنما تصویری از میکاپ خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند.

نعیمه نظام‌دوست زاده ۲۳ آبان ۱۳۵۳ است. نعیمه نظام‌دوست در تهران متولد شده است. نعیمه نظام‌دوست بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نعیمه نظام‌دوست دارای دیپلم علوم تجربی است. او اصالتا گیلک و اهل گیلان می‌باشد. نعیمه نظام دوست به مناسبت تولد بهاره رهنما تصویری از میکاپ خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند.

نعیمه نظام دوست

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست متولد 23 آبان ماه 1353 در تهران می باشد. نعیمه نظام دوست دارای دیپلم علوم تجربی است. او از سال 1370 کار بازیگری را در گروه های آزاد تئاتر آغاز کرد،

در یک خانواده 6 نفری بدنیا آمد چهار خواهر دارد که خودش فرزند سوم خانواده است به غیر از او کسی در خانواده شان کار هنری نکرده و پدرش چند سال پیش فوت کرده است.

ازدواج نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد است.

نعیمه نظام دوست

شروع فعالیت نعیمه نظام دوست

در سال ۱۳۷۴ به طور حرفه ای در سریال ها و فیلم ها شروع به بازی کرد و اولین تجربه رسمی او با ساعت خوش شانس مهران مدیری بود که هم منشی صحنه و هم بازیگر بود.

فعالیت او در سینما با دستیاری کارگردان و منشی گری پشت صحنه فیلم بر بوم زمان شروع شد، در سال 86 با فیلم توفیق اجباری محمدحسین لطیفی وارد بازیگری سینما نیز شد.

اگر دقت کنید اکثر بازیگران شغل دومی هم برای کسب درآمد دارند چون نمی توان روی بازیگری بعنوان منبع درآمد حساب کرد به همین ترتیب من هم یک مزون کوچک لباس دارم که هر از گاهی از این طریق دوستانم را هم می بینم فعلا به اندازه یک آب باریکه درآمد برایم دارد.

نعیمه نظام دوست

کاهش وزن نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست بازیگر با تجربه و کم کار سینما و تلوزیون است . نعیمه نظام دوست به تازگی چندین کیلو وزن کم کرده است . نعیمه نظام دوست بهاره رهنما را یکی از مشوق های اصلی اش در کاهش وزن می داند . نعیمه نظام دوست پیش از این اضافه وزن زیادی داشت . پست جنجالی که این روزها در اینستاگرام به چشم می خورد ماجرای ازدواج نعیمه نظام دوست و عموپورنگ است . این خبر به سرعت در اینستاگرام وایرال شد اما واقعیت ندارد و کذب محض است . در ادامه پست جنجالی را می بینید .

این پست با عکس عموپورنگ و نعیمه نظام دوست نوشته شده بود که ما هم نفس شدیم این اخبار کذب صرفا جهت گرفتن بازدید و فالوور است و حقیقت ندارد.

نعیمه نظام دوست

تلاش و اشتباه نعیمه نظام دوست برای کاهش وزن با عمل بالون معده

سه سال پیش عمل بالون معده را امتحان کردم که واقعا تجربه بدی بود. در حالت طبیعی و استاندارد بالون باید تا شش ماه در بدن باقی بماند اما متاسفانه دکتر من با بی تفاوتی و بی دقتی خارج کردن بالون از داخل بدنم را فراموش کرده بود! بعد از هشت ماه خودم با او تماس گرفتم و در مورد خارج کردن بالون از معده ام سوال کردم که پزشکم در کمال تعجب گفت:من این موضوع را فراموش کرده بودم! شما باید زودتر برای خارج کردن بالون اقدام می کردی! اکنون احتمالا معده و روده ات با مشکل مواجه شده است.

این بی احتیاطی باعث شده بود در اثر حضور بیش از حد استاندارد بالون در معده ام، حجم آن افزایش پیدا کرده و در نهایت نه تنها این عمل به کاهش وزنم کمکی نکرد، بلکه چند ماه بعد 20 کیلو دیگر هم به وزنم اضافه شد.

نعیمه نظام دوست چند کیلو است و علت چاقی نعیمه نظام دوست ؟

راستش من به طور ناگهانی اضافه وزن پیدا کردم البته این چاقی من به بازی در نقش خاصی هم مرتبط نمیشه و کاملا شخصی اتفاق افتاد من یه زمانی به دلیل بیماری که داشتم مجبور شدم از آمپول کورتون استفاده کنم و همین موضوع در چاقی و اضافه وزن من مؤثر بود و وزن من به 120 کیلو هم رسید.

شهرت نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام‌دوست: شهرت مقوله است که همه آدم ها دوست دارند به آن دچار شوند و اصلآ خیلی ها مهم ترین دغدغه اشان این است که روزی انسان مشهوری شوند و هر کس که بگوید شهرت را دوست ندارم فکر میکنم دروغ گفته است. شاید شهرت هم یکی از دلایل ورودم به عرصه بازیگری بوده باشد اما مهم ترین دلیلم برای انتخاب بازیگری این بود که از کودکی دوست داشتم شخصیت های مختلف را تجربه کنم و جای انسان های دیگر زندگی کنم.

نعیمه نظام دوست

فیلم های سینمایی نعیمه نظام دوست

بر بوم زمان (اپیزود اول) 1382

بر بوم زمان (اپیزود دوم) 1382

توفیق اجباری 1386

سن پترزبورگ 1388

چراغ قرمز 1389

کنسرت روی آب 1389

ما خونه نیستیم 1388

ساکن خانه چوبی 1391

برج آرام 1391

آذر، شهدخت، پرویز و دیگران 1392

نعیمه نظام دوست

سریال های تلویزیونی نعیمه نظام دوست در تلویزیون

نوروز 72 1372

ساعت خوش 1373

شن های کف رودخانه 1374

باغ شیشه ای 1375

روزهای زندگی 1378-1377

پلیس جوان 1380

ریحانه 1384

چاردیواری 1386

روز حسرت 1387

زیر هشت 1389

لطفاً دور نزنیم 1388

ساختمان پزشکان 1390

کسی خوابه؟ 1391

خانه اجاره ای 1391

خانه اجاره ای 2 1391

باغ سرهنگ 1392

محله گل و بلبل 1394


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dxwjj