شنبه 18 فروردین 1403 - 06 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/09 00:40
آزار شیطانی/ آزار شیطانی دختر 2 ساله
کد خبر: 17848

آزار شیطانی دختر 2 ساله توسط مرد 27 ساله | آزار شیطانی دختر 2 ساله وقتی مادرش خواب بود

مرد جوان که به اتهام آزار شیطانی دختر خردسال به شلاق، تبعید و دیه محکوم شده بود، با اعتراض پدر کودک بار دیگر محاکمه شد.

آزار شیطانی دختر 2 ساله‌ در اتاق خواب آشکار شد. آزار شیطانی دختر 2 ساله توسط مرد 27 ساله اتفاق افتاد. آزار شیطانی دختر 2 ساله به قصد انتقام صورت گرفت. مرد شیطان صفت مدعی شد که دختر 2 ساله را به بیمارستان رسانده و اطلاعی از آزار شیطانی که به طفل بی گناه وارد شده ندارد.

مرد جوان که به اتهام آزار شیطانی دختر خردسال به شلاق، تبعید و دیه محکوم شده بود، با اعتراض پدر کودک بار دیگر محاکمه شد.

 رسیدگی به این پرونده از خرداد سال‌جاری با انتقال دختر 2 و نیم ساله‌ای به بیمارستانی در شرق تهران آغاز شد. این دختربچه با تشخیص پزشکان بلافاصله مورد عمل جراحی قرار گرفت و کادر درمانی بیمارستان اظهار داشتند وی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

پدر این کودک در توضیح ماجرا به مأموران گفت: سرکار بودم که همسرم با من تماس گرفت و گفت داماد خواهرم به خانه‌مان آمده و با اصرار نوشیدنی به همسرم داده که او بی‌هوش شده و پس از بیدار شدن متوجه شده که دختر ۲ و نیم سال‌ام حال خوبی ندارد و بلافاصله او را به بیمارستان رسانده است.

به‌دنبال اظهارات این مرد، دختربچه به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان پزشکی قانونی آزار و اذیت را تأیید کردند. به این ترتیب مرد ۲۷ ساله بازداشت شد. اما وی اتهامش را نپذیرفت و گفت: آن روز همسرم گفت در خانه دایی‌اش میهمان هستیم من از سرکار به خانه آنها رفتم تا همسرم هم به آنجا بیاید. وقتی به آنجا رسیدم چون خسته بودم به اتاق خواب رفتم و خوابیدم و ساعتی بعد زن‌دایی همسرم به سراغم آمد و گفت که حال دخترش خوب نیست و ما با هم او را به بیمارستان رساندیم من به‌هیچ عنوان آسیبی به دختربچه نزده‌ام.

آزار شیطانی

در ادامه زن جوان به مأموران گفت: این مرد رابطه خوبی با همسرم نداشت. آن روز به خانه‌مان آمد و یک شیشه آب انار در دست داشت. او با اصرار آب انار را به من خوراند که به خواب رفتم بعد با صدای گریه شدید دخترم از خواب پریدم. هراسان از اتاق بیرون آمدم و دخترخردسالم را در وضعیت بدی دیدم و حالا هم از این مرد شکایت دارم.

پرونده پس از تکمیل و صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و قضات دادگاه متهم را به خاطر آزار و اذیت دختر خردسال به ۹۹ ضربه شلاق، دو سال تبعید و پرداخت دیه محکوم کردند که حکم با اعتراض پدر بچه همراه شد و پرونده به دیوان عالی کشور رفت و حکم نقض شد. پدر قربانی مدعی است دلایل زیادی برای صدور حکم اعدام داماد خواهرش وجود دارد. به این ترتیب پرونده بار دیگر به دادگاه کیفری رفت و در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه 12 دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد متهم ضمن دفاع از خود بار دیگر اتهام آزار و اذیت را رد کرد.با پایان دفاعیات متهم، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

در ادامه به حوادث دیگری که رخ داده است می پردازیم:

دستگیری مدعی پیامبری با ساطور و فشنگ

مدعی دروغین پیامبری با 55 فشنگ جنگی و شکاری و ساطور دستگیر شد.

سرهنگ حسین اکبرپور، فرمانده انتظامی استهبان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی در یکی از خیابان‌های استهبان خود را پیامبر معرفی می‌کند موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و مأموران انتظامی بلافاصله به محل اعزام و فرد مورد نظر را در حالی که یک قبضه سلاح سرد در دست داشت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استهبان با بیان اینکه فرد مذکور دارای اختلالات روانی است و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، گفت: در بازرسی از منزل متهم ۶ قبضه سلاح سرد از نوع چاقو و ساطور و ۵۵ عدد فشنگ شکاری و جنگی برنو و کلاش کشف شد.

هشدار رئیس پلیس پایتخت:

جوانان بیشترین مصرف کننده  شیشه در کشور هستند

چهاردهمین مرحله از طرح ظفر پلیس پایتخت با کشف دو تن و ۶۷۰ کیلو مواد مخدر  و دستگیری ۸۵ قاچاقچی عمده پایان یافت.

 سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در حاشیه این طرح که صبح دوشنبه در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران ضمن هشدار نسبت  به ورود بی‌سابقه مواد مخدر شیشه به کشور گفت:  در دو ماه گذشته در حالی بالغ بر یک تن شیشه در تهران کشف کردیم که جوانان بین ۱۸ تا ۲۵ سال بیشترین مصرف کننده شیشه هستند. از زمانی که  قانون اعدام قاچاقچیان برداشته شده است، میزان هزینه‌ای که مجرمین بخصوص قاچاقچیان باید بپردازند بسیار ناچیز است.

وی در ادامه افزود:  چهاردهمین مرحله طرح ظفر با تلاش  پلیس مبارزه با مواد مخدر و پایگاه های یازده گانه این پلیس به مرحله اجرا درآمد و در این طرح 2 تن و ۶۷۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و  5باند بزرگ قاچاق مواد مخدر منهدم شد که  در مجموع ۸۵ قاچاقچی عمده دستگیر شدند.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس بر فضای مجازی گفت: بیش از ۶۰ تارنما که اقدام به تبلیغ مواد مخدر و فروش آن می‌کردند شناسایی و مسدود شدند و ۴۲ کیلو مواد مخدر از ادمین‌های این تارنماها  کشف شد؛ همچنین هفت سرشبکه شناسایی و دستگیر شد.

سردار رحیمی درباره برخورد با اراذل و اوباش گفت: در چهاردهمین مرحله طرح ظفر ۱۵ نفر از اراذل و اوباش که علاوه بر اوباشگری اقدام  به فروش مواد مخدر می‌کردند دستگیر و ۸۰ کیلو گرم مواد مخدر از آنها کشف و ضبط شد، همچنین هزار و ۱۶۶ خرده فروش مواد مخدر در این طرح دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند که  ارزش ریالی مواد کشف شده بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان است.

منبع: ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45ajn9