چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/09 15:10
امیر مقاره | امیر مقاره و رابطه پنهانی اش
کد خبر: 17888

رابطه پنهانی امیر مقاره با این خانم | قرارهای مخفیانه امیر مقاره کجاست؟

به تازگی عکسی از امیر مقاره در فضای مجازی دست به دست می شود که قرار پنهانی امیر مقاره و یک خانم را افشا می کند.

امیر مقاره خواننده معروف گروه ماکان باند است که جدیدا با بازی در سریال جزیره به شهرتش افزوده شده است. در روزهای اخیر شایعاتی در مورد رابطه امیر مقاره با سحر قریشی در فضای مجازی پخش شده است. در رابطه با این شایعات نه امیر مقاره و نه سحر قریشی واکنشی نشان نداده اند.به تازگی هم عکسی از امیر مقاره در کنار یک خانم منتشر شده که خشم هواداران را برانگیخته است.در ادامه عکس جنجالی امیر مقاره را مشاهده می کنید.

امیر مقاره

 

بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره در ۳ دی ماه ۱۳۷۴ در تهران متولد شده است. او در یک خانواده ی چهار نفره زندگی می کند و یک برادر کوچکتر به نام علی دارد. وی سرودن شعر را از دوران نوجوانی شروع نموده و از سال ۱۳۹۳ فعالیت هایش را به صورت حرفه ای و مستقل آغاز کرده است. کارهای امیر مقاره از سایت های ممنوع الکار مثل رادیو جوان برای نخستین بار شروع شد و سبب ممنوع الکاری وی نشد. امیر مقاره مدرک دیپلم دارد. او علاوه بر موسیقیدان و خوانندگی در عرصه مدلینگ مانند دیگر چهره های معروف و هنرمندان فعالیت دارد و با برندهای معروف که با بیشتر سلبریتی ها همکاری دارند وی نیز بعنوان مدل و مانکن در عرصه تبلیغ محصولات و پوشاک فعالیت می کند. همچنین به صورت رسمی از سال ۹۳ کار خود را در گروه ماکان بند آغاز کرد و توانست در کنار رهام هادیان که بهترین دوست و همکارش است، به اوج شهرت برسد.

امیر مقاره

"ماکان بند" نام گروه موسیقی ایرانی و متشکل از دو خواننده با نام های "رهام هادیان" و "امیر مقاره" میباشد. "یاشار خسروی" آهنگساز و یکی از نوازندگان مطرح ساکسیفون, در سال ۱۳۹۵ پس از تشکیل این گروه, رهبری این گروه را بر عهده گرفت. این گروه توانست در اندک زمانی کوتاه پس از شکل گیری و با حمایت حسن اردستانی مدیر عامل شرکت آوازی نو به شهرت و محبوبیت بسیاری در بین مخاطبان موسیقی دست پیدا کند.

رهام هادیان و امیر مقاره هر دو از خوانندگان و آهنگساز گروه ماکان بند از بچه های نسل 70 هستند و توانستند با شروع فعالیت های خود در طی یک سال موفقیت و محبوبیت بسیاری کسب کنند.

هادیان درخصوص همکاری خود با گروه گفت:سال ها بود که به صورت تک قطعه کار موسیقی می کردم، اما با شرکت در یک فراخوان با آقای خسروی آشنا شدم و به گروه ماکان بند رسیدم.

امیر مقاره

نام "ماکان" از ریشه فارسی و نام یکی از پسران کاک از حاکمان مازندران در قرن ۴ام میباشد. وی ابتدا از سربازان پر نفوذ ابوالحسین ناصر در گرگان بود و پس از چندی به حکومت تمیشه منصوب شد.

همچنین این گروه به حمایت یاشار خسروی بوجود امده است و از سال 95 و 96 آهنگ های خود را در رسانه های مجازی منتشر کرده و خیلی زود بخاطر سبک جدید موزیک و صدای دو خواننده به شهرت رسید و دانلود اهنگ های این گروه جزء پر طرفدار ترین اهنگ ها از نظر دانلود در سایت های موزیک همیشه در رتبه های بالا قرار گرفت.

 

امیر مقاره پیش از عضویت در ماکان بند چند تک آهنگ خوانده بود که در فضای مجازی و برخی از سایت های غیر مجاز مثل رادیو جوان منتشر شده بود اکثر این آهنگ ها مربوط به سال 1393 می باشد .

ماکان بند پس از مدت ها که فقط تک آهنگ منتشر میکرد در تاریخ 1 شهریور 1396 اولین آلبوم خود را با نام « دیونه بازی » با دوازده ترک منتشر کرد .

امیر بعنوان پیک موتوری تا مدت ها کار می کرد اما موسیقی و توان هنری اش جدی گرفته نمی شد تا اینکه به گفته خود سر لجبازی کارش را رها کرد و بصورت جدی سمت موسیقی رفت

همسر امیر مقاره

امیر مقاره

امیر مقاره هنوز ازدواج نکرده است و مجرد می باشد ، تا کنون تصاویر زیادی در فضای مجازی منتشر شده است که ادعا می شود تصویر وی و همسرش می باشد در صورتی که این تصاویر صرفا عکس وی با طرفدارانش می باشد .

امیر جایی گفته است خیلی دوست دارد فرزند دختری داشته باشد و حتی از الان برای دخترش اسم « عسل » را انتخاب کرده است ،

امیر مقاره خواننده ماکان بند در دورهمی

گروه موسیقی ماکان بند پنج شنبه 26 بهمن 1396 مهمان برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری بودند.

مقاره درباره شغل سابقش در برنامه فرمول یک گفت :من دو جا کار می کردم که پیک بودم. دومین جا پیش پدرم بودم که آشپزخانه کوچکی زد و من هم کار را عار ندانستم و به او کمک کردم.

او درباره اینکه روزی گفته بود پنج هزار تومان بیشتر در کارتم ندارم، توضیح داد: همیشه ما هنرمندان از قضاوت کردن زجر می کشیم. در برنامه خندوانه گفتم روزی را تجربه کردم که فقط پنج هزار تومان در کارتم پول بوده است، نه اینکه همان موقع ۵ هزار تومان داشته باشم.

امیر مقاره

او افزود: دیده‌اید که در فضای مجازی چه حرف‌هایی زده می‌شود. تیتر می زنند که طرف قبلا پیک موتوری بوده و حالا ببین چه شده است. با این حرف به من بی‌احترامی نمی کنند بلکه به یک قشر توهین می کنند. پیک بودن خیلی هم کار خوبی است و هرکسی جنم دارد و انجامش می دهد دمش گرم.

امیر مقاره گفته است محمدرضا گلزار را بسیار دوست دارد و برایش حکم یک الگوی موفق را دارد و مردمی بودن گلزار را نقطه قوت او میداند .

انتشار یک ویدیو که امیر مقاره را در حال سوار شدن به یک فرراری آبی رنگ نشان میداد موجی از انتقاد ها را به وجود آورد ، اما در واقع این خودرو برای یکی از دوستان وی می باشد و خودش در این مورد گفته است : این ماشین آنقدر گران است که اگر صد سال همه ی درآمدم را جمع کنم نمی توانم آن را بخرم …

در ضمن من ماشین ندارم زیرا فعلا اولویت اصلی هزینه برای تولید آهنگ ها می باشد .

مقاره در مورد این که چرا در وسط کنسرت هایش لباسش عوض می شود توضیح داد به دلیل فعالیت زیادی که دارد به نیمه ی کنسرت نرسیده لباسش خیس عرق می شود و مجبور است اینکار را بکند .

امیر مقاره مدلینگ

امیر مقاره

خواننده پاپ علاوه بر موزیسین و خوانندگی مانند دیگر چهره های معروف و هنرمندان در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد و با برندهای معروف که با بیشتر سلبریتی ها همکاری دارند وی نیز در عرصه تبلیغ محصولات و پوشاک به عنوان مدل و مانکن فعالیت می کند.

آلبوم های امیر مقاره ماکان بند

دیوونه بازی (31 مرداد 1396) که شامل 12 ترانه است:

نرو

شیک

با تو آرومم

چشای تو

پنجره

امیر مقاره

بازیچه

دیوونه بازی

ای داد

مثل کوه

این خیابونا

بارون

هر بار این درو

تک آهنگ ها

دیوونه من

دو دیقه بودی

یه لحظه نگام کن

دلگیری

هر بار این درو

بارون

این خیابونا

دیوونه

خیالت تخت

کنار من باش

ببین منو

خدا پشتمه

عاشقشم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p5w5d