چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/03 02:22
کد خبر: 17687

بیوگرافی مونا فرجاد

مونا فرجاد بازیگر ایرانی و متولد ٢٥ فروردین ۱۳۶۴ در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. فارغ التحصیل رشته اقتصادنظری است و خواهر و پدرش هنرمند هستند.

مونا فرجاد دختر کوچک جلیل فرجاد و خواهر کوچکتر مارال فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون است.مونا فرجاد اصالتا مرندی و تورک زبان است.

به لطف حضور پدر در سه سالگی در برنامه ای بنام بهاران به کارگردانی پدرش بازی کرد ، سپس در شش سالگی در سریال بنام حکایتی و حکمتی به کارگردانی یاسینی بازی کرد .

مونا فرجاد تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

بازی در سریال مزرعه آفتابگردان در سال ۱۳۸۲ شروع جدی مونا فرجاد در بازیگری بود ، سپس با حضور در سریال پرطرفدار خوش رکاب و ساختمان پزشکان در نقش کتی شناخته تر شد.

در کنار بازیگری علاقه زیادی به نویسندگی دارم شاید بخشی از این موضوع به نحوه تربیتم باز می گردد ، چرا که پدرم همیشه ما را به کتابخوانی تشویق می کرد کلاس های آقای اصغر فرهادی و سروش صحت را نیر گذراندم .

چون به نظرم بسیار بی نظیر ، توانمند ، باجذبه است. برنده سه بار جایزه اسکار است و آن قدر تاثیرگذار و خوب بازی می کند که همیشه از دیدن فیلم ها و بازی هایش به شدت لذت می برم خیلی دوستش دارم و نوع بازی اش را می پسندم .

وی که علاوه بر بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت دارد از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران (۱۳۶۵) به همراه پدرش بازیگری را شروع نمود و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را ایفا نمود.

رابطه بسیار خوبی با پدر و مادرمان داریم و با آنها دوست هستیم. وقتی کم سن و سال بودیم پدرم همیشه به ما می گفت : «اگر بدترین کار دنیا را هم کردید از ما پنهان نکنید و بدانید حتی اگر دعوای تان کنیم در نهایت شما را حمایت خواهیم کرد.» همیشه با آنها راحت بودیم و هرگز اجازه ندادند ترسی وارد قلب و ذهن ما شود. شاید همین صحبت های پدرم باعث شده که من و خواهرم همیشه با پدر و مادرمان صادق باشیم و آنها را مانند دوست ، کنارمان داشته باشیم و حرف های مان را صادقانه با آنها مطرح کنیم.

شهرت و محبوبیت بخش لاینفک بازیگری است که بسیار خوشایند است. اما ذات بازیگری این که تو شخصیتی را از روی یک نوشته و متن به وجود می آوری برایم شگفت انگیز است؛ جان دادن به شخصیتی که وجود خارجی ندارد. این برایم خیلی لذت بخش است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oaxno