جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/29 15:01
حقوق بازنشستگان | یکسان سازی حقوق بازنشستگان
کد خبر: 17587

خبر مهم در مورد یکسان سازی حقوق بازنشستگان

بحث یکسان سانی حقوق بازنشستگان در دستور کار مجلس است و بحث حمایت از کارگران به عنوان یک وظیفه ملی و ولایی در دستور کار مجلس قرار دارد و امروز هیچ کس در مجلس و در دولت با اعتبار و قوت بخشیدن به جامعه کار و کارگر از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

 

 در دستور کار مجلس است

بحث یکسان سازی حقوق بازنشستگان در دستور کار مجلس است

ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس در صدد احیای حقوق کارگران و حفظ و امنیت شغلی و ترویج فرهنگ کار و مقدس شمردن کار است و نگاه مسؤولان نیز برای حمایت از جامعه کار و کارگر باید بیشتر باشد.

وی با اشاره به ارائه طرحی از سوی برخی نمایندگان مجلس در خصوص جامعه کارگری ، افرود: امروز بیش از ۵۰۰ طرح در مجلس شورای اسلامی ارائه می شود که مجلس نمی رسد در این دوره حتی دوره های بعدی هم به آن رسیدگی کند ، طبیعتا هر نماینده ای در مجلس یک طرحی را میدهد اما نباید نگران بود که فلان طرح به تصویب می رسد ؛ چرا که عمده این طرح ها در مجلس به تصویب نمی رسد و نمایندگان مردم در مجلس هم نسبت به چنین طرح هایی که منافع مردم را به خطر بیاندازد واکنش نشان خواهد داد و موافقت نخواهد کرد.

نماینده مردم شهرستان های ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتقاد داریم امروز هر طرحی که بخواهد کوچکترین لطمه ای به امنیت شغلی جامعه کارگری بزند با کمال جرات عرض می کنم که این اتفاق نخواهد افتاد و شما عزیزان جامعه کارگری هیچ نگرانی در این خصوص نداشته باشید.

نوش آبادی بیان کرد: بحث یکسان سانی حقوق بازنشستگان در دستور کار مجلس است و بحث حمایت از کارگران به عنوان یک وظیفه ملی و ولایی در دستور کار مجلس قرار دارد و امروز هیچ کس در مجلس و در دولت با اعتبار و قوت بخشیدن به جامعه کار و کارگر از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: در ارتباط با موضوع اقتصاد باید گفت ، کارگاگران بازوان پر توان کشور هستند ، کارگران به تعبیر مقام معظم رهبری به عنوان ارگان اصلی در بحث تولید ثروت در کشور هستند.

این مقام مسئول گفت: مجلس در صدد احیای حقوق کارگران و حفظ و امنیت شغلی و ترویج فرهنگ کار و مقدس شمردن کار است و نگاه مسؤولان نیز برای حمایت بیشتر از جامعه کار و کارگر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oax9g