جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/30 00:37
سریال جزیره | دانلود سریال جزیره
کد خبر: 17592

دانلود قسمت پنجم سریال جزیره با حجم رایگان

دانلود قسمت 5 سریال جزیره از ساعت 8 صبح یکشنبه با کلیک روی لینک مستقیم انتهای مطلب امکان‌پذیر است. نسخه‌های دانلود قسمت پنجم سریال جزیره با بالاترین کیفیت و جدید به صورت رسمی و قانونی قابل دانلود هستند.

بنابر اعلام حلال دانلود، جزیره مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری است.

ژانر تازه‌ترین اثر سیروس مقدم به گفته خودش داستانی درام را در بستر اجتماعی روایت می کند. فیلم‌نامه سریال جزیره به قلم علی طالب آبادی به رشته تحریر درآمده است.

داستان سریال جزیره

جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم‌هایی ست که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه ست برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند.

برای دانلود قسمت پنجم سریال جزیره با لینک مستقیم به انتهای مطلب مراجعه کنید.

این مجموعه هر یکشنبه ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی و سایت حلال دانلود منتشر می‌شود.

بازیگران قسمت پنجم سریال جزیره

محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، غزل شاکری، حسام منظور، سامیه لک، السا فیروزآذر، اکبر زنجانپور، بهنام تشکر، پاوان افسر، مینا وحید، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا، مهدی احمدی، رضا رویگری، امیر مقاره، کاظم سیاحی، حمیدرضا پگاه

حلال دانلود چگونه کار می کند؟

دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیرقانونی و غیررسمی که خسارت‌های زیان باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می‌کند. شما می‌توانید به راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت‌های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو کرده، انتخاب کنید و به صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش کننده خریداری کنید. همچنین برای رد دین فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سایت‌های غیر رسمی و به اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده‌اید کافیست محصول مورد نظر را در سایت حلال دانلود جستجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه‌ها مستقیماً از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب امتیاز محصولات واریز می‌شود.

علاوه بر سریال جزیره شما می‌توانید سریال های در حال توزیع شبکه نمایش خانگی نظیر سریال نیسان آبی، میدان سرخ، حرفه‌ای، سریال خسوف و … را نیز در سایت دانلود قانونی محصولات شبکه نمایش خانگی دانلود کنید.

WWW.HALALDOWNLOAD.COM

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wo8a6